Misafirlikte çocuğunun eline bisküvi verip dolandıran kadın niye bu kadar düşüncesiz?

Dün komşularım geldi ev talan duman oldu. Bir daha hayatta çocuklu kadın istemiyorum evde. Eline börek, bisküvi verip dolana dolana yiyo o çocuk. Arkadaşın biride çay tepsisini dengesiz koymuş sehpaya, diğer taraftan çayı alırken tepsi halıma koltuğun altına dağıldı kesme şekerler hepsi düştü. Balkonumda kuşlara koyduğum güveç tabağı çocuklar yere atmış birinin kafasına düşseydi polislik olurdum valla. Bir daha yemin olsun çocuklu hiç bir misafir almıycam eve. Tek tek gelsinler o da kahve içmeye iki saat oturup gitsinler yeter ya. Yorgunluktan geberiyorum zaten.
Mutfağı toplamak istediler izin vermedim zaten evin içine edilmiş. Çocuklar evi kurcalamasın diye oyuncak koyuyoruz insan bi toplar yardım eder. Ben toplamaya başlayınca yardım ediyorlar
Misafirlikte çocuğunun eline bisküvi verip dolandıran kadın niye bu kadar düşüncesiz?
Cevapla