Daha yediği tabağı bile kaldırmaktan aciz erkeklerin ev işi yapan kıza takılması neyin kafası?

Evet evet, Bunu karşı cins arkadaşlarım çok yapar. "Oooo... Sen, ev işi yapar mıydın?" "Yemek yapmayı öğrendin mi?" gibi gibi sorular...

En son birine "Bizim evin işini sen mi yapıyorsun?" dedim. 😃😃"Ben, hizmetçi miyim? İster yaparım ister yapmam. Sen evde iş yapıyor musun?" dedim. "Hayır, bizim evde işleri anneciğim yapar." dedi. Boşuna demiyorum "Daha yediği tabağı bile kaldıramayan erkekler" diye. Gelip de takılmaları komik oluyor kendine bakmadan.

Gerçi ne bekliyoruz ataerkil toplum yapısından? Kadınları ancak böyle hizmetçi olarak görür. Gerçi hazıra alıştıran da kendi ailesi (annesi, babası). Heyoo beyler! Artık kadınlar da çalışıyor. Haberiniz var. Değil mi? Şimdi dersiniz "E biz de işte çalışıyoruz."diye. Ahahahah Kadınlar 24 saat hizmetçi ama beyler eve gelip ayaklarını uzatıyor. Ne âlâ memleket! 😂😂

Güncellemeler
+1 yıl
Tembel, uyuşuk da olduk yaptığımız şeylerin showunu yapmamış olduğumuz için. Bundan sonra her şeyde bir reels çekeyim en iyisi. 😂😂Ki bunu daha bir çorabını bile yerden kaldırıp kirli sepetine atamayan yurdum erkeğinin demesi... 😃😃
Daha yediği tabağı bile kaldırmaktan aciz erkeklerin ev işi yapan kıza takılması neyin kafası?
Cevapla