şimdi behiç isimli arkadaşımız 2008 yılında eray ile arkadaş idi.. arkadaşlık bir süre devam ederken eray yeni arkadaşlar edindi ve onlarla daha yakın olmaya başladı... bir süre sonra behiçle hiç takılmamaya başladı ve onu yalnız bıraktı.. yeni arkadaşları yakışıklı popi cix çocuklardı... ee behiç de sıradan adamdı... satıldı ve sonra hiç behiç ile takılmadı.. sonra mezun olundu ve behiç ortadan kayboldu.. internette bile hesap açmadı.. sanırım ayvalıkta kendine bir hayat kurdu..
Hayatta yeni insanlar tanımak gerekiyor maalesef bu satmak olmuyor yeni insanlar tanıyacaksın ki gerçek dostluğu aşkını bulasın yoksa hep yerinde sayanlardan olursun