Aldırdığı şeyin parasını ödemeyen arkadaşınız oldu mu?

Marketteydim tam da onun işini görecek bir ürün vardı fotoğraf attım küçük biraz ne dersin dedim ve tamam alır mısın parasını veririm dedi. Neyse aldım bunu 15 liralık bir şey bu görünce beğenmedi işimi görmez dedi. İnatla ne aldı ne de parasını verdi. Taşıdığımla kaldım hanımefendiye. Sen kullan dedi bende iade ederim kullanmam dedim ama baktım fiş yok. Şimdi de dalga geçen mesajlar atıyor o senin işine yarayacak mı ki ya kusura bakma ama tam sana göre çok minik falan. Yaptığı şey çok ayıp. İade edemiyorum, kullanacağım da bir şey değil ve bu kendini uyanık sanan kız bana kitledi bu ürünü. Ne yapmalıyım?
Aldırdığı şeyin parasını ödemeyen arkadaşınız oldu mu?
Cevapla