Ailem bana karşı ayrımcılık yapıyor, ablam diğer ilçe de işe girdi her gün ona 50 TL yol parası veriyolar daha önce ben onlara diğer ilçe deki bi liseye gitmek istiyorum demiştim çünkü gerçekten olduğum ilçe çok yobaz ve gerici bi zihniyete sahip eşcinsel ve ateist olduğum için yapmadıklarını bırakmadılar hatta bıçak çektiler ben kaç defa dedim başka ilçeye gönderin liseye diye ama orada napicaksin para yetmez dediler ama şu anda lanet olası pislik ablama her gün 50 TL yol parası veriyolar bunu da geçtim bu sene mezuniyet balosu var ve benim takım elbise smokin almam gerekiyor nerden baksan en ucuzu 2 bin TL ailesi çok fakir olanlar bile napip edip bi şekilde kredi ile falan almışlar sınıfta tek ben alamadım sınıfta ne aldın muhabbeti yapiyolar ben içten içe çok kötü hissediyorum, ayakkabım bile sadece 1 çift başka yok, doğru düzgün kıyafetim bile yok ailem bana ayrımcılık yapıyor bu da yetmezmiş gibi hiç arkadaşım yok çok yalnızım içimi dokebilecegim bi arkadaşım bile yok inanın çok yalnızım gerçekten dayanamıyorum dayanacak gücüm kalmadı yaşama sevincim kalmadı asla
Güncellemeler
+1 yıl
Soruya neden kimse yanıt vermedi bu kadar mı anlayışsız ve taş kalplisiniz hepiniz ömrünüz boyunca kalbinizin ekmeğini yersiniz umarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer