Sevgilimle evlenmek istiyoruz babam vermiyor kaçma kararı aldık bunu babama söyledim evlatlıktan reddederim dedi?

Anne babalar evet bizden tecrübeli olabilirler ama niye bu babalık olayını çok abartıyorlar. Baba olunca hayatımza karışma hakları mı oluyor. Yıllardır çocukluğumdan bu yana hep baskıyla büyüdüm zaten ve 27 yaşındayım artık baba evinde sağlam bir psikolojim de kalmadı. Evimiz merkezden uzak da öyle olunca çarşıya çıkıp gezmeme izin bile vermiyor. Bütün ömrüm böyle geçti. Ve şu anda evlenmek istediğim kişi güya bana uygun değilmiş diye vermiyor. Kaçma kararı aldık evlatlıktan reddederim dedi bu zamana kadar evlat değil köle gibi hissettiğim bi hayatta bu durum çok da koymuyor.
Yanlış bi karar mı bilmiyorum saygıyı bozmadan fikirlerinizi bekliyorum.
Sevgilimle evlenmek istiyoruz babam vermiyor kaçma kararı aldık bunu babama söyledim evlatlıktan reddederim dedi?
Cevapla