Anne babalar evet bizden tecrübeli olabilirler ama niye bu babalık olayını çok abartıyorlar. Baba olunca hayatımza karışma hakları mı oluyor. Yıllardır çocukluğumdan bu yana hep baskıyla büyüdüm zaten ve 27 yaşındayım artık baba evinde sağlam bir psikolojim de kalmadı. Evimiz merkezden uzak da öyle olunca çarşıya çıkıp gezmeme izin bile vermiyor. Bütün ömrüm böyle geçti. Ve şu anda evlenmek istediğim kişi güya bana uygun değilmiş diye vermiyor. Kaçma kararı aldık evlatlıktan reddederim dedi bu zamana kadar evlat değil köle gibi hissettiğim bi hayatta bu durum çok da koymuyor.
Yanlış bi karar mı bilmiyorum saygıyı bozmadan fikirlerinizi bekliyorum.
Yanlış bi karar mı bilmiyorum saygıyı bozmadan fikirlerinizi bekliyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer