Ölünce herseyin yoluna giricegine emin olsaydınız ölmeyi secermiydiniz?

Ben seçerdim çünkü bu hayat çok boktan
Ölünce herseyin yoluna giricegine emin olsaydınız ölmeyi secermiydiniz?
Cevapla