Çok süper soru için teşekkür ediyorum, Konu Yöneticisi @brandygirl
Mesleği ve geliri olmayan erkek evlilik yapabilir mi?
Çok süper soru için teşekkür ediyorum, Konu Yöneticisi @brandygirl

İşi olan da, yaşı geçen de.. Kimse evlilik yapmak zorunda değil. Sen de aynı şekilde yapmak zorunda değilsin. Çünkü "evlenmek" demek hayatı paylaşmayı ve karşılıklı birbirine destek olmayı, birbirini sevmeyi kabul etmek demektir iyi ve kötü günde.. Bu paylaşım beraber çalışarak da olur, eşit şekilde sorumluluk paylaşarak da. Bunları yapabileceğini düşünüyorsan evlen.
Kesinlikle hak veriyorum üstteki şimdiki zamanda evlilik olaylarının gerçekçi içten olduğunu düşünüyorum desem yalan olur hepsi pamuk ipliği gibi kopmaya yakın
Raporun yok mu? Engelli kadrosundan devlette çalışabilirdin sanki..
Benim kuzenim de öyle..
İki amcam öyle ve evli ve çoluk çocuk sahibiler..
Ancak engelli kadrosundan devletteler..
Bunun gibi özel durumlar haricinde, geliri olmayan hatta yeterli miktarda geliri olmayan birinin evlenmesi doğru değil..
Geçim sıkıntısı illaki her evlilikte olur ancak dönemseldir..
Sürekli sıkıntı cekilecekse, evlilik yürümez..
Hem Resûlallah'ın (asm) fermanıdır:
"Gücü yeten evlensin, yetmeyen ise oruç tutup Allah'a sığınsın"
#Vesselam
Kardeşim devlet dairesine ancak adamın olursa alıyorlar şu anda doğru düzgün alım bile yapılmıyor daha önce engelli kamu personeli seçme sınavına girdim Benim altyapım çok fazla olmadığı için en fazla 66 ya da geçmiş puan aldım onunla da tanımıyorsun yani şöyle düşün bir yıl içinde 100.000 kişinin girdiği sınavda yılda bin atama olursa nasıl yerleşeceksin
Yargılamak için sormadım
Bilmediğimden sordum yanlış anlaşılmasın
Estağfurullah sorun değil kardeşim
Ben sana sorayım , yapabilir mi? Cevabı kendın ver.
Ben kız olsaydım kendimi evlenmezdim.😂
Cevabını bildiğin sorular yanı :)
Yine de insan gerçekleri duymayı seviyor 😂
Tabi bildiğinden emin olma hissi güzel bir his bro :)
Bir de abim evlendi onun saçmalıklarını gördükten sonra bekar kalmak sultanlık değil devlet devlet 😂😂😂
Yapmamalı, evlilik için birtakım olgun şartlar gerekiyor ne kadar inkar edilse de he çok masraf şart değil tolare edilebilir ama kendini idame ettiremeyen kişiler (maddi manevi) evlenmemeli bence. Objektif bakmak gerekirse bu şekilde gerçekler. 🌸
Aynı şekilde ben de tam böyle düşünüyorum
Cevap
11Cevap
Herhalde taş yiyecekler gelirsiz neyine evlenecek usta? Benim çok şükür bir gelirim de vardı evde vardı araba da vardı ben bile evliyken nasıl olacak diye düşünüyordum.
Ben bile evliyken düşünüyordum diyorsun demek ki şu anda evli değilsin yani evlenmekten ziyade paradan ziyade kıymet bilen insan kalmadı demek ki
Kıymet bileni bulamazsın herkes kendi çıkarı peşindedir. Fedakar cefakar kimse yok denecek kadar az bu devirde
Kesinlikle katılıyorum
Evlilik yapabilir diyeceğim ama ne ile yapacak masrafları ne ile yapacak hadi evlilik oldu diyelim ne ile geçinecek
Aynen öyle bence de olmaz
İş gelir olmayınca evlilik zor. Tek eş değil çocuk olduğunu düşün o zaman çıkmaza girersin. Belki çalışan biriyle olursa olabilir
Kesinlikle katılıyorum sana bu devirde özellikle iki çalışan bile para zor kazanırken zor geçinirken
Neden yapılmasın tamam hani önemli para falan bazı konularda ama bu şekilde insanları yargılamak hiç hoş değil
Haklısın Ama mesela ben bedensel engelliyim çalıştığım bir işim yok sigortam devam ediyor ama kazandığım bir para yok bugün evlenmeye kalksan bana kim kız verir kimse vermez, Çünkü insan geçindirecek birisiyle evlenmek ister Tamam her şey para diye kabul ediyoruz ama günümüzde para olmadığında huzur olmuyor
Geliri olan yapamıyor kardeşim bırak olmayan ne yapsın. Ülkemin trajedesi işte. Üstteki yönetenler utansın.
Yok zaten kardeşim benim abim evlendi Gerçekten evlilik işi şu devirde zor
Allah mesut etsin kardeşim. Öyle tabi bu zamanda.
Aynen öyle kardeşim
yapabilir ama gerçekten yapmalı mı. ben bile devlet dairesine giremezsem evlenmem diye düşünürken
Yani bir de her şeyden önce kızlar bir değişik oldu evlendikten sonra eline almaya çalışıyor herkese
İş olmadan olmaz reis maalesef sana iş bulsun önce konuşmak kolay
Kesinlikle katılıyorum kardeşim
Yok kardeşim son dönemlerde istemiyorum
Gelir yoksa çok zor olur, evlikler hayallerdeki gibi olmuyor maalesef, maddiyat işin içine bir şekilde mecburen giriyor ve çok can sıkıyor
Tabii bir de fesat kadına denk gelirsen hayatın biter
Niye beni aşalıyorsun?
Ne alakası var
Telaşlanma masus yazdım 😂😂
Sorun değil kardo
Kardoyu kendisinden büyük olan insanlara söylerler diye biliyorum
Baba ben rastgele söyledim ya takılma
Yok sorun değil
Parayı geçtim, kime güvenip evlenicez ki..
Zaten en büyük sorun orada başlıyor güvenecek insan kalmadı
Maalesef..
Belki yapabilir ama zor olur.
Kesinlikle Zor olur
Herkes evlenmek zorunda değil
Kesinlikle katılıyorum
Yok..
Samimi ve doğru yorumun için teşekkürler
Mümkünse yapmasin
İstemezdim diyorsun
Evet
Dürüst cevabın için teşekkürler
hat-yur
Anlamadım o ne demektir
YAPAMAZ
Yapamaz
Yapmasın
Yapamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?