
#GeceMuhafızı
28 Mayıs 2022 Cumartesi Saat 21.55

Oncelikle egitim ogretim ailede basliyor bunu hepimiz biliyoruz ne demisler agac yasken egilir ama bazi insanlar ne kadar ogretilirse ogretilsin sagdan soldan gorduklerinden arkadas cevresinden ordan burdan ozgurlukten medeniyetten ozentilikten ahlaksizin onde gideni oluyor sorsan ahlak bekcisi misin derler he oyleyiz nolmus awk olmayan seyin de bekciligi yapilmaz gerci orasi da ayri hahah ama coooook buyuk olcude ailede bitiyor sonucta siddet ortaminda buyuyen cocugub psikolojik sorunlu olmamasini ve yine siddet yanlisi olmamasini bekleyemeyiz konu kapanmistir herkes dagilsin simdi
Sonuç yine aileye çıkıyor
Evet, ailenin suçudur.
Bence de
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ailenin yetiştirme tarzı önemli gibi görünse de her çocuğun doğuştan gelen bir karakteristik özelliği vardır... aile yanlış gördüğü yönlerini törpülemeye çalışsa da bu ters tepki yaratabilir... Çocukların güzel nasihatten ziyade güzel örneklere ihtiyacı var çünkü onlar kopyalayarak öğreniyor ve uygulayarak pekiştiriyor.. ama alimden zalim de doğar diye de bir söz var..
Haklısın hidayeti veren Allahü Teala
bir şey sorabilir miyim? Daha önce ki nickiniz Kızıl Elmaydi sanırım değil mi
Evet öyleydi sıkıldım iptal ettim ☺️
Teşekkürler 😊
Rica ediyorum
Cevap
1Cevap
Ailenin suçudur Rabbim hepimizi günahsız masum olarak yaratıyor inşallah hayırlı evlatlarımız olsun...
ailem suçlu mu yani
Ben genel bir soru sordum kişiye özel sormadım
Alakası var tabi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?