Özlediğiniz ama mesaj atmaya gurur yaptığınız insanlar var mı?

Özlediğiniz ama mesaj atmaya gurur yaptığınız insanlar var mı?

Benim var bu siteden birisi ama unutmuştur beni çoktan.. :)
Güncellemeler
+1 yıl
Atsam mı ki bilemedim bunca yıl sonra ne diyeceğim ki..
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadar kolay mı unutuluyoruz ki, ben neden unutamıyorum.. . s. s
Özlediğiniz ama mesaj atmaya gurur yaptığınız insanlar var mı?
Cevapla