Benim var.. Hesap soramadığım, sesini duyamadığım...
Seni sevmeyi özledim, Seni özlemeyi sevmedim...
Seni sevmeyi özledim, Seni özlemeyi sevmedim...


elbette var ama mesaj atmam neye yarar ki bikere sevilmiyorum dışlanmıyorum fakat sevilmiyorum yalnız değilim ama yalnız hissediyorum ailem oğluymuş gibi davranmıyor bana herkes kendi işiyle meşgul birtek arkadaşlarım var onlara tutunuyorum ama yalnız hissediyorum küçüklerden saygı görecek bir karaktere sahip değilim sessiz sakin suskun bir insanım bunları niye anlattım bilmiyorum sadece KS sayesinde içimdekiler bir nebze azalıyor
yok valla ben kendimi tutmadım attım oda engelledi oldu bitti şu hayatta öğrendiğim birşey varsa ertelemiceksin yapıcaksın en fazla hata yapmış olur bir ders çıkarırsın hayat kısa
konuşmayı mesajlaşmayı özlediğim ama bir türlü mesaj atamadığım atıp ne diyeceğimi bilemediğim biri var
Valla hic tutamam. ne zaman yazmak gecerse icimden yazarim
Ben tutmak zorundayım
Cevap
42Cevap
Herkesin illaki vardir. Atmiyorsa ya kendini tutuyordur ya da yara almistir hazmedemiyordur. Ama derinlerde hep durur hatirlanir istenir...
Ben tutmuyorum kendimi direkt yaziyorum ama karsi taraf yazmayinca sana geri bir yere kadar tutmak zorunda kaliyorsun.
Var. Büyük haksızlığa uğradım. Hesabını sormak isterdim
Vardı fakat şu an var mı yok mu bilmiyorum ne düşündüğü meçhul l m don't now :(
Benimde var
@ksBence çok tatlı ama korkuyorum beni kabul etmez diye, bu soru bizi kavuştursun :)(:
Ama ya😪😪😪
Seni çok sevmiştim sen neden bana böyle yaptın. :(
https://www.youtube.com/watch?v=9VP5opVv_kI
#KsBence
yok kimse ya zaten mesaj atmak istesem atarım. genelde bu konuda aklına geleni yapan birisiyim.
Mesaj atmak istediğime atıyorum sadece her şeyi diyemiyorum
valla ben çok zorlandığımı diyemem. en fazla beş dakka. sonra yazıyom işte :)
Var bazen tutamayıp atıyorum mesaj. Sağolsun beni dakikasında pişman ediyor her seferinde
Mesaj atıyoruz da ne oluyor adam ertesi gün cevap veriyor oda "Gunaydin" sadece
Aynn benmde var ama ne numarasını biliyom nede başka bişeyini. Ahh ahh Burak Özçivit
Var ciğerim yanıyo kalbim kaynıyo hatta akıyo midemin içine doğru sıcak sıcak kanaya kanaya amma velakin mesaj atmıyorum :)
görüyorum ama numarası yok olsa bırak mesaj atmayı ararım bilee
Mesaj atmayim diye numarasini sildigim biri var 😁😁😁
Yok ki ben zaten kendimi tutamam atarım kesin 😄😄
Vay anasını efsane aşk asdda
Gülme olm ya çok özledim
:'(
Heryere yazarsın bir ona yazmazsın.
Evt var.😕
Atamam imkansız. 😕
Neden
Boşver.
Peki
Atmak istediğime atıyorum zaten.
Allah kahretsin ki var
Var elbette ancak karşıdan gelmeyince yazmam.
Dede sen kime meşaz atacan 😂😁
Valla aklıma cinsellik gelmedi ya
Gerçekten öyle bir durum yok 😊 emin olabilirsiniz
sen aşkı 24 yaşında mı yaşanır zannediyorsun.
Olmazmi. Var tabi. Mesela internet yazip 6000 e gondermemek icin kendimi zor tutuyorum.
Ben ona o başkasına tutuyor
Burada olsa belki beklemez mesaj atardım.
Kimse yok çok şükür :)
bu yaz vardı. ama sonra unuttum.
Yok len... :) Ama merak ettiğim biri var
yok kimse umrumda değil 1 kişi dısında
Var facebookta görüyorum ama atamıyorum :'/
Ecem diye biri var
Vay ruscuk 😂😃 sen neden atmıyosum
Seviyosan at 😊 gün gelir hiç konuşamazsın ben gibi...
Hiç gülme.
Çünkü hep Watsapta çevrimiçi bebe ya 😡😡😡😡😡😡 kim bilir kimle konusuyo mal bebe
O...
Herkeste var hemen hemen
Evet.. var... Keşke olmasaydı...
Malesef var 😦
Yok benim oyle birisi ben takmam ki
Hayır yok 😄
En güzeli
Evet 😄🙆
@berşahhiwron tabii ki
Kacirdin sen o tireni
Olmaz mi :(
aynen var ama atamam
Hayır, yok.
Maalesef yok
Olmaması daha iyi
Yok, düşündüm de var.
Var ama bazen sevmek yetmez
Sevmek hiç bir şeye yetmez zaten
Yokki
öleyım o zaman ben)
@Romeo_ölmeli hehhe e öl bari :)
@juliyettttt peki)
Var 😒
Artık yok ^^
Benim yok mesela
İstersem atarım
Evet
Yok benim
Hayır yok qnq xd
Benim yok
Var mı bilmem
yok hayır
Artık yok😃
var jullıııyett)
benım yok çok sükür
hayırlısı kardeşim
:( :(
Yok bende öyle biri
Yok...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar