Aile & Toplum Mesaj atmak istediğiniz ama çekindiğiniz birisi var mı? Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 78 Yapay Zekaya Sor Selamlar... İyi düşünün diyelim, uyarımızı yapalım jdkdkd. Mesaj atmak istediğiniz ama çekindiğiniz birisi var mı? Cevapla Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayır atmak istediğim çekindiğim birisi yok zaten arkadaşlarıma istediğim zaman yazıyorum tanımadığım kişilere de yazmıyorum.. 0 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hayır yok. Atmak istersen atarım neden çekineyim. Mesaj atmıyorsam birine gerçekten konuşmak istemediğim içindir o kadar. 1 0 Yorumla
_Güneş____00 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Çekinmek değil de gururum ağır bastığı için aramadığım mevcut. 2 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı. Çekinmek değil de.. Affetmemek diyeyim. Beni çok üzen bir arkadaşım var. Arasam, mesaj atsam diyorum sonra vazgeçiyorum 0 0 Yorumla
gzmsnnr Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Yok. Atıyorum öyle bir çekinme olmuyor ya. Ama kurum başkanına atmaya çekinirim pardon onu yazayım. 0 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Yok, kendime yöneldim artık zihnen. Duygusal olarak var ama duygularım ile hareket etmemeye çalışıyorum. 0 0 Yorumla
Ekmek_Kırıntısı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 75% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Mesajlaşma eskide kaldı. Çağ dışı bir iletişim aracı artık 0 1 Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Anlıyorum jdjdjd Yorumla
HayaldeGüzel Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Olmazmi hiç ama gururlu olmamız lazım kendimizi tutmalıyız 1 0 Yorumla
Gizem_Tanrıçası Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Ben tarafından kimseye mesaj ya da istek atma falan yok artık. Sonu iyi bitmiyor 😅 0 0 Yorumla
Madambovary28 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kafamda çelişki bırakmam bu anlamda. Defterleri kapatıp ilerlemeye çalışıyorum. 0 0 Yorumla
Gamsızmaviii Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Hayır yok görmezden geliyorum yazan olunca da 0 0 Yorumla
Agnus_Dei Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl tek bir kişi var ama ona sövmek için yazarım sadece. gerçi ona da değmez, dolayısıyla yazmam. 0 0 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bir KS klasiğidir bu cevap "hoyor yok" 0 0 Yorumla
u Hayatİstanbul77 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Mesaj atmam gereken kişiye gereken mesajları attım ve atarım. Kimseden çekinmem 0 0 Yorumla
Kardelen236 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yok olana zamanında attık. Pişmanlık sardı dört yanımızı😅 0 0 Yorumla
Derinmavi27 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl İstesem atarım elimi bağlayan Yok.. istemiyorum 0 0 Yorumla
özgür1022 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı. Kimseden cekinme gibi bir huyum yok atmam gerkenlere atiyom 0 0 Yorumla
Alessapl Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Bütün memelilere küsüm ben, artık kimseye yazmama kararı aldım 0 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Şimdilik yok ama arada yazmaya çekindiğim arkadaşlar oluyor. Rahatsız etmek istemiyorum aslında. 1 0 Yorumla
yalnzmutszpsman Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Vala var manyak oldugum biri var surekli red ettigi icin yazmaya cekiniyorum artik 0 0 Yorumla
Fuerte Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Kimseye yazasım yok. Hava sıcak ve yeni insanlar tanımak yorucu 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yok insanlardan sıkıldım iyice, sıcak zaten 0 2 Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Mood ya jdjdjd Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Bunalduk Yorumla
hayallereneoluyor Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Var, kendimi tutuyorum ksbdnd 1 1 Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Ayy, sakin sakin jdkdkd Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ya istesem atarım. Şimdi ne gerek var modunu açtım 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 ay Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. Mesaj atmak istediğim biri yok. 0 0 Yorumla
u Dark_Scourge Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı. Atmak istersem atarım neden çekineyim 0 0 Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Artık o çekingenlik başka bir şeye dönüştü 0 0 Yorumla
Lipia Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 364 cevap paylaştı. Var evet 1 yıldır sevdiğim adam 0 0 Yorumla
Nadıyekrhn Takip Et Master Yaş: 42 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok istersem yazarım 0 0 Yorumla
Fatma911 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 955 cevap paylaştı. Yokki öyle biri 0 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Düşündüm yokmuş 0 0 Yorumla
Mkocbas Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Var sen kfnfbfbf 0 4 Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Tabi efendim jdjdjd Yorumla Mkocbas +1 yıl Niye nasılsın diye sorsam kötü mü Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Buradan sormuş bulundun, sağ ol ya jdjdk Yorumla Mkocbas +1 yıl Ne demek efenim Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Hayır. 1 0 Yorumla
Bunalmaktanbunaldım Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı. Hayır kkkkj 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Hayır. 0 0 Yorumla
Beyazzz2525 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 361 cevap paylaştı. varr varr 0 0 Yorumla
Hortlaklalaa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 679 cevap paylaştı. Hayr 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Artık yok 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Hayır yok öyle biri 0 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Yok. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Hayır atmak istediğim çekindiğim birisi yok zaten arkadaşlarıma istediğim zaman yazıyorum tanımadığım kişilere de yazmıyorum..
Hayır yok. Atmak istersen atarım neden çekineyim. Mesaj atmıyorsam birine gerçekten konuşmak istemediğim içindir o kadar.
Çekinmek değil de gururum ağır bastığı için aramadığım mevcut.
Çekinmek değil de.. Affetmemek diyeyim. Beni çok üzen bir arkadaşım var. Arasam, mesaj atsam diyorum sonra vazgeçiyorum
Yok. Atıyorum öyle bir çekinme olmuyor ya. Ama kurum başkanına atmaya çekinirim pardon onu yazayım.
Yok, kendime yöneldim artık zihnen. Duygusal olarak var ama duygularım ile hareket etmemeye çalışıyorum.
Mesajlaşma eskide kaldı. Çağ dışı bir iletişim aracı artık
Anlıyorum jdjdjd
Olmazmi hiç ama gururlu olmamız lazım kendimizi tutmalıyız
Ben tarafından kimseye mesaj ya da istek atma falan yok artık. Sonu iyi bitmiyor 😅
Kafamda çelişki bırakmam bu anlamda. Defterleri kapatıp ilerlemeye çalışıyorum.
Hayır yok görmezden geliyorum yazan olunca da
tek bir kişi var ama ona sövmek için yazarım sadece. gerçi ona da değmez, dolayısıyla yazmam.
Bir KS klasiğidir bu cevap "hoyor yok"
Mesaj atmam gereken kişiye gereken mesajları attım ve atarım. Kimseden çekinmem
Yok olana zamanında attık. Pişmanlık sardı dört yanımızı😅
İstesem atarım elimi bağlayan Yok.. istemiyorum
Kimseden cekinme gibi bir huyum yok atmam gerkenlere atiyom
Bütün memelilere küsüm ben, artık kimseye yazmama kararı aldım
Şimdilik yok ama arada yazmaya çekindiğim arkadaşlar oluyor. Rahatsız etmek istemiyorum aslında.
Vala var manyak oldugum biri var surekli red ettigi icin yazmaya cekiniyorum artik
Kimseye yazasım yok. Hava sıcak ve yeni insanlar tanımak yorucu
Yok insanlardan sıkıldım iyice, sıcak zaten
Mood ya jdjdjd
Bunalduk
Var, kendimi tutuyorum ksbdnd
Ayy, sakin sakin jdkdkd
Hayır yok. Olmasını da istemiyorum.
Ya istesem atarım. Şimdi ne gerek var modunu açtım
BTS üyesinden V
Mesaj atmak istediğim biri yok.
Hayır yok istesem yazarım.
Atmak istersem atarım neden çekineyim
Artık o çekingenlik başka bir şeye dönüştü
Var evet 1 yıldır sevdiğim adam
Yok istersem yazarım
Yokki öyle biri
Hayır yok, çekingen biri değilim.
Ahaha görsel fjdjf evet oluyor
Bu ikilem cok saçma ve yersiz
Düşündüm yokmuş
Çekineceğim biri yok, mesaj atmak istediğim de.
Var sen kfnfbfbf
Tabi efendim jdjdjd
Niye nasılsın diye sorsam kötü mü
Buradan sormuş bulundun, sağ ol ya jdjdk
Ne demek efenim
Hayır.
Yokkkk
Hayır kkkkj
Yokk
Kimse yok
Düşündüm de yokmuş
Yok, olsaydı atarım çekinmem
Hayır.
Var.
Yok.
Yokk
sayısızdır.
varr varr
Hayır yok
Hayr
Yok.
Hayır yok öyle biri
Artık yok
Hayır yok öyle biri
Yok.
Yokkkkkk