10 günlük evliyim ama annem her gün görüşmek istiyor, normal mi?

Merhaba arkadaşlar
10 günlük evliyim. İlk bi hafta tatile gittik geldik. Kendi ailemle aynı şehirdeyiz. Pazar günü aradı annem ne zaman oturmaya geleceksiniz falan diye. Eşim daha işe gitmeye bile başlamadığı için ben yarın gündüz uğrucam dedim. Merak etmiştim zaten. Pzt annemle görüştük 4 saat falan oturdum. Salı pazara gitcen mi beraber gidelim dedi. Yok gitmicem dedim. Ben alayım getireyim diye zorluyor. Bugünde Ayşe teyze geldi kahvaltıya sende gel dedi. Yok işim var dedim yalandan artık. Biraz önce tekrar mesaj atmış napıyorsun diye.
Kendi annemi geçiştirmek hoşuma gitmiyor ama böyle her gün araması da hoşuma gitmiyor. Kendi evime bile alışamadım daha 1 hafta yoktum evde zaten evde 3. günüm falan bugün. 3 gündür gel gidelim yapalım.
Normali böyle mi oluyor acaba. Hiç ablam vs yok bilmiyorum. Bilen normal mi anormal mi söyleyebilir mi?
10 günlük evliyim ama annem her gün görüşmek istiyor, normal mi?
Cevapla