4 aylık evliyim eşim her akşam annesiyle konusuyor bu normal mi?

Eve geliyor 9 10 gibi annesi arıyor bes on dk konusuyorlar günde bir kez aksamları ama ben eve gelmeden bütün telefon konusmalarını yapıp gelmesini istiyorum cünkü gündüz görüşemiyoruz ve aksam yemekte sohbet etmek vakit gecirmek istiyorum telefon çalmasını istemiyorum haksız mıyım
4 aylık evliyim eşim her akşam annesiyle konusuyor bu normal mi?
Cevapla