İnsanlarla konuşamıyorum anksiyetem tavan yapıyor ne yapmalıyım?

Şimdiye kadar kimse benimle konuşmadı derdimi dinlemedi. Aile içinde küçük olduğum İÇİN de ayrı bi dinlenmedim. Bu yüzden kendimde kusur buldum hep. Bir de lafları vardı hep senin yüzünden diye. Karakterim böyle sanıyorlar ama içim çok yanıyor. Sessiz biri değilim. Konuşmak çok istedim hiç dinlenmedim. Sırf bu nedenden sosyal bercerilerim de yok. Birileriyle konuşmaya çalışırken çok kasılıyorum. Her şey berbat olacak gibi hissediyorum ve çoğu zaman susmayı tercih ediyorum. Bu sorunu çözmeyi çok istiyorum çünkü insanlarla eğlenebilmek benim de hakkım. Ki insanlarla iletişim her yerde. Resmen yaşamak eziyet oldu. Ne yapacağım? Nasıl yapacağım yardım edin..
İnsanlarla konuşamıyorum anksiyetem tavan yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla