Asosyallik gencler arasinda artiyormu sizce?

Gencler olarak sanki giderek yalnizlasiyoruz birsüre sonra cogumuzun etrafinda hic arkadasi bile kalmıyor bazilarimizin hic arkadasi bile olmuyor telefonlara bagimli hale geldik iletisimden yoksun kaldik oyle dusunuyorum gozlemlerimde bu yonde ve burdaki sorulardada cok karşılaşıyorum yalnizim hic arkadasim yok hic cevrem yok tarzi sorularla neden boyle olduk sizce?
Asosyallik gencler arasinda artiyormu sizce?
Cevapla