Yeni nesil biraz daha mı sapık? Yoksa gençlik mi böyle?

Az önce yaşadığım sitede 15-16 yaş gurubu erkekleri kovalayan yine aynı yaş gurubu kızlarla karşılaştım. Erkekler kaçıyordu kızlarda kovalıyordu. Kızlara sebebini sordum abi bize ayıp şeyler söylüyorlar bunlar sapık demezler mi.. Erkekleri yakaladım bir köşede siz neler yapıyorsunuz böyle kızlara öyle şeyler söylenir mi? Ailenize söylerim bak dedim kaçıp gittiler.. Sizce bu nesil neden böyle? İnternetin bunda etkisi büyük mü? Zira her türlü bilgi ve görüntüye ulaşabiliyorlar...
Yeni nesil biraz daha mı sapık? Yoksa gençlik mi böyle?
Cevapla