Nişanlımın ailesi hiçbir şey almıyor, ne yapacağım?

Arkadaşlar babamın evinde her şeyin en iyisini lüksünü yaşamış biri olarak yazıyorum yediğim önümde yemediğim arkamda evim güzel her şeyim en iyisi ; şu an nişanlıyım nişanlımın durumu benden kötü fakat gereksiz yere övünmeyi çok seviyorlar her şeyi yaparız ederiz diye anlatıyorlar ben sıfır ev istedim diye nişanlım ağır laflar söyledi yine her şey görmüş biri olarak edebimle sustum gelin bohçamda vs kayınvalidem hiçbir şey getirmedi kıyafet vs almıyorlar her şeyi giyiniyorum her şeyim var diye bu durumlardan bıktım ne yapim akıl verebilir misiniz
Nişanlımın ailesi hiçbir şey almıyor, ne yapacağım?
Cevapla