Ailem bana hiçbir şey almıyor, ne yapmalıyım?

Merhaba ailem bana hiç bir şey almıyor mesela babamdan bir okuma kitabı istiyorum ama bana almıyor sonra mesela ben küçükken aküllü arabayı ve oyuncakları çok severdim oynamayı babamdan o zaman küçükken kaç kez oyuncak ve aküllü araba istedim ama bana almadı hatta O zaman maddi durumu da iyiydi ama yinede almadı birde geçen gün babamdan evimize Digitürk bağlatmasını istedim ama bana olmaz Digitürk nedir kalk ders çalış kitap oku hadi senin Digitürkün derstir kitaptır dedi bana sonra bende ağladım o gün baya bi sonra babam o gün anneme bu ölsede ben eve Digitürk bağlatmam dedi normalde babam beni seviyor bende onu seviyorum ama bir şey isteyince almıyor bana kızıyor mesela geçen gün babama baba evde çok canım sıkılıyor kendime bir muhabbet kuşu alabilir miyim evde beslemek için dedim ama babam bana hayır izin vermiyorum kuşlar çok töküntücüdür ne yapacaksın vazgeç dedi bana ve almadı hatta bende O zaman çok ağladım içimden hatta o gece sabaha kadar uyuyamadım şimdi maddi durumumuz orta yani normal aylık 3600 TL gelirimiz var oda babam emekli ayda 2600 TL onun emekli maaşı birde 1000 TL de abim üniversiteye gidiyor onun burs parası 1000 TL var yani toplam gelirimiz 3600 TL aylık. Sizce ne yapmalıyım? Çok üzülüyorum durumuma mesela yaşıtlarım ne istese aileleri onlara alıyor almasalar bile onlara zorla aldırıyorlar. Yani mesela en basitinden babamdan bir okuma kitabı bile istesem babam almıyor bana ne yapayım almıyorum mecbur muyum sana kitap almaya kitap pahalıdır diyor bana. Mesela ben geçen gün içinden kendi kendime benimde bir gün oğlum olsa ben ona her şeyi alacağım dedim ağlayarak.
Ailem bana hiçbir şey almıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla