olduğum istende kovuldum
İş bulamıyorum buradan başka ailem sırf kovuldugum için bir kurus bile vermeyecek okul için para biriktirmem gerek hiç bir şekilde destek yok.. Onları geçtim genel ihtiyaçlarım çok caresizim.. Zaten beni sevmiyorlar yaşamak zorunda olduğum insanlar. Cok kötü hissediyorum
İş bulamıyorum buradan başka ailem sırf kovuldugum için bir kurus bile vermeyecek okul için para biriktirmem gerek hiç bir şekilde destek yok.. Onları geçtim genel ihtiyaçlarım çok caresizim.. Zaten beni sevmiyorlar yaşamak zorunda olduğum insanlar. Cok kötü hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kurumsal yerlere başvur
Ne gibi
Allah yardımcınız olsun
Maddi destek olabilirim
Ne gibi destek
Parasal yani
Onu anladım da nasil bir destek iş ayarlama farklı bir şey mi?
Belirli bir miktar göndermek gibi yani
Nasıl gönderecek siniz acaba, sanaldan herkese guvenemiyorum maalesef.
Göndermenin bir çok yolu var ama
Tamam yolunu söyleyin öyleyse
Ve neden tanımadığınız birine destek gönderesiniz ki? Durumunuz iyi olmalı.
Durumum iyide neden bu kadar soruyorsunuz
hafta da bir gönderebilirim işte
Allah yardımcın olsun
Neden kovuldun?
Sürekli gittiğim bir işti okul nedeni ile bir gün ara ile gitmedim malum karneleri alıyoruz nasıl gideyim.. sınav vardı bu iki gundede.. Gidemedim aradığım da iş yok yer kalmadı dedi ama aslında öyle bir şey yok gitmediğim daha doğrusu gidemediğim için bir bahane buldu geçen gittigimde oradaki kızlar bizede iş hom demişti ama biz yinede servisin önünde bekledik iş varmış dediler yeniyim bu şehirde her yerde ise gidemem korkuyorum çekiniyorum buraya alışmıştım yalvardım o kadar başka bir yere göndereyim dedi ben de bura dışında öyle her yere gidemem dedim bir daha da gelme dedi sırf burada calisa bilmek için bana yapılan haksızlıklara bile sessiz kalmıştım işime bakıyordum çoğu kişi sadece Zaman geçirmek için gelirken ben isimdeydim gerçekten durum böyle kimseye az çalışıyor diyemem ama hakları ile çalışmıyorlardi ona rağmen benim kovulmam haksızlık.. Beni suçluyor ailemde..
Günlükçü bir iş miydi bahsettiğin
Evet.. Ama sürekli giderdim aylık nadir calistirirlar zaten genellikle öğrenci calistirirlar
Bu kadar şerefsizlere iyi tahammül etmişsin eğer böyle şehirsel bir yerde yaşıyorsan çağrı hizmetlerine bak
Uzak mesafede çalışmama izin yok..
Bu iş yeri yakındı.. Annemlere söyledim beni gönderdiği bir yerde neredeyse tacize uğradım korkuyordum umursamadilar burası güvenilir olduğu için burada çalışıyordum kim seni ne yapsın dediler hiç bir umudum yok bir günde herşeyim mahvoldu stres yüzünden sınavdada bir şey yapamadım. Hem emeklerim hem isim gitti
Sakin ol. Stres ve kayıplar el bet toparlanabilir ama senin akıl sağlığın şu an önemli. Bahsettiğim iş evden oluyor daha çok
Nasıl işler mesaj atıp ayrıntılı anlatır mısın.
Maddi ihtiyaçlarını karşılarım istersen
Nasıl?
Ne istersen alırım işte