2 yıldır çalışıyorum ama henüz kimseyle kanka olamadım bu durum normal mi?

2 yıldır çalışıyorum ama daha kimseyle kanka olamadım canım bu duruma çok sıkılıyor üniversite de ki gibi bir dostluk kuramadım bir samimiyet de kuramadım normalde çok cıvıl cıvıl konuşkan biriyim ama artık hiç hevesim kalmadı
2 yıldır çalışıyorum ama henüz kimseyle kanka olamadım bu durum normal mi?
Cevapla