Tarlusal kullandım biteli 7 gün oldu hala regl olmadım, tam iki ay oldu bugün tam ilişkim olmadı, böyle bir durum yaşayan var mı?

Polikistik over sendromu hastasıyım. Diğer aylar da 10-15 günlük bi gecikme yaşadım ama söktürücü içip yaşamak beni korkuttu ilacın yan etkileri çok fazla oldu bende depresyon sürekli ağlama midemde hazımsızlık kokudan rahatsız olma midem çok hassaslaştı ateş yaptı kullanırken uyku hali halsizlik idrar sıklığı ishal falan test yaptım negatif çıktı ama yine de korkuyorum tam bi ilişki yaşamadım hiç en son 3 hafta önce falan gerçekleşti yakınlaşma niye olmadım sizce aynısını yaşayan var mı? Yardımcı olur musunuz.

Tarlusal kullandım biteli 7 gün oldu hala regl olmadım, tam iki ay oldu bugün tam ilişkim olmadı, böyle bir durum yaşayan var mı?
Cevapla