Türkiyede yaşamamak için nedenler doğrumu sizce?


1) Kadınlar laf atılmadan yolda yürüyemiyor.
2) Çocuklara tecavüz eden sapıklar var.
3) Eğitimden habersiz aileler, küstah ve bencil çocuklar yetiştiriyor.
4) Çocuklar hayatlarını ailelerine bırakıyor, sorumluluk almıyorlar.
5) Herkes herkese yalan söylüyor.
6) Herkes her şeyi çalıyor. Hesap öderken cüzdanınızdaki parayı bile çalabilirler.
7) Kadınlara ayrımcılık yapılıyor.
8) Her iş tanıdıkla hallediliyor
9) Erkeklere her şey mubah.
10) Deniz ve güneş ülkesinde kadınlar kapalı gezmek zorunda.
11) Misafirperver değiller. Türkler’e yabancı turistlerden daha iyi hizmet veriliyor.
12) Susmasını bilmiyor, durmadan gevezelik edip ses kirliliği yaratıyorlar.
13) Trafik kuralları umurlarında değil.
14) Domuz yemek mümkün değil.
15) Kağıt mendilci çocuklardan kurtulmak olanaksız.
16) Pazarda hemen kazıklıyorlar.
17) Ahlak kuralları çifte standartlı.
18) Cinsel korunma yöntemlerinden haberleri yok. Türk erkekleri AIDS’e yakalanmasının olanaksız olduğunu düşünüyor ve korunmuyor.
19) Cahiller ülkesi.
20) Bilgi ve kültürden bihaberler. Tek okudukları futbol ve dedikodu haberleri.
21) Televizyonda ahmakça diziler var.
22) Güvenlik sorunu var.
23) Başka halklarla barış içinde yaşamasını bilmiyorlar.
24) Hep terör eylemleri oluyor.
25) Ortalama gelir çok düşük.
26) Yurtsever değiller, hepsinin tek derdi ülkeden kaçmak.
27) Dinleri yasakladığı ve vücutları da kaldırmadığı için alkol yerine uyuşturucu içiyorlar.
28) Para için her şeyi yaparlar.
29) Yasalar değil, kişisel bağlar işliyor.
30) Rus erkeklerinden nefret ediyorlar.
31) Yasaklar ülkesi.
32) Akraba evliliklerinden özürlü çocuklar doğuyor.
34) Evcil hayvanlara eziyet ediyorlar.
35) Rusya’mızın hep düşmanı oldular.
Türkiyede yaşamamak için nedenler doğrumu sizce?
Cevapla