Annemin kardesimle bana ayrımcılık yapması?

Annem hep abimle ablama daha çok değer veriyor abimin isteğine göre yemek yapıyor, onun istediklerini düşüncelerini daha çok önemsiyor ablamın da aynı en değersizi benim bizim evde bide kardeşim ablam evli ablam bize gelince hep beni kötüler yok söyle böyle diye hep ablamla beni kıyaslar ablan söyle sen böylesin diye simdide kardeşime aynı şeyi yapıyor abimle kardeşimi kıyaslama yapıyor abin şöyle sen böylesin hep onları üstün tutuyor ben kardeşimi anladığım için kendimden bildiğim için üzüleceğini özgüvenini düşürüp kendini değersiz hissettiğini bildiğim için hep annemi uyarıyorum bak anne böyle deme bide akrabaların içinde yapıyor bunu çocuk belli etmese bile içine atıyor ben biliyorum zaten sessiz sakin biri genelde benim gibi annem anlarmış gibi yapıyor tamam haklısın yapmiycam diyor yine aynı çocuğa kıyafet bile almıyorlar hep abimin kıyafetlerini giyiyor abim bide ona bağırıp çağırıyor üstüne yürüyor niye giyiyorsun diye hiç abi gibi değil çalıştığı halde hiç düşünmüyor kardeşim de bu arada 16 yaşında genç çocuk yani ben bile düşündüm çocuğu kendi yerime koyup onun kendini ne kadar kötü hissettiğini çalıştığım paramla gidip kardeşime alışveriş yaptım bunlar neden düşünmüyor değişik bi ailem var iste hep huzursuzuz hep stres hep kavga anlatılacak o kadar şey var ki yazılmıyor sizce ne yapmalıyım ben kendimi hep değersiz sevgisiz hissettim şu yaşıma kadar çünkü hiç simartilmadim hiç içten sevilmedim hep bi yanım eksik peki bu saatten sonra ne yapabilirim
Annemin kardesimle bana ayrımcılık yapması?
Cevapla