şu an kiramiz 1200₺ geriye kalan faturalar mutfak masrafımizda1800₺ abimle kalıyorduk fakat tek kalmaya karar verdim onun ofkesiyle arkasını toplamakla vs uğraşmak istemiyorum. Kendisi sürekli ışıklarıacik unutuyir WC nin ışığı i unutmuş bir sefer bı sefer uyurken odasını vs kısaca onun yüzünden bile bu kadar fazla masraflar tek kalsam kira yine 1200 ₺düşünsek elektrik 50₺ su 50₺ int 80₺ doğalgaz yaz için 150₺ 1000₺ de mutfak masrafım 1330 ₺ olur 2530 ₺ yetermi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kirayı uygun bulursan olur neden olmasın rahat edersin
Ama şu an 1500 unu ailem veriyor 1000ini ben o zaman bana kızarlar kendin öde hepsinindiye? Nasıl ikna etmeliyim? Eve gelmiyor zaten çoğu zaman ben tek başıma cok korkuyorum bu evde büyük ev ve temizliği bitmiyor
Eve gelmiyorsa niye boşuna gidiyorsun yine tek kalıcaksın senim hesabınla geçim zor olur
Nereye gidiyorum anlamadim? 3 gündür gelmiyor arayıp haberde vermiyor. ev 4 oda temizlik zor kışın ısınması zor anladın? Küçük eve geçmek daha mantıklı 900 1000₺ yee 0 1+1 Lervar
900-1000 e varsa dene şansını
Birde buradaki komşular kötü anne baba yok diye bize hep kötü gözle bakıyorlar 😔
Var ama ise 1 saat uzak , şimdi ise 20 dk uzagim
Böyle zihniyetli insanlar yaşıyormu ya ne alaka anne baba yok diye öyle düşünce olabilirmi
Mesafe gerçekten uzak ona göre de yol masrafım artar galiba
Yani 2 otobüs gitmem gerek ama çarşıya gelip iş yerinin servisi var zaten
Yani 1 otobüs oluyor. sürekli her gordukleri yerde sorup duruyorlar sık boğaz ediyorlar
Boş ver takma öyle insanları gerçi insan olamazlar
Aynen ben artık hızlıca girip çıkıyorum eve 😒 muhattap olmuyorum hicbiriyle hoş geldin diyende olmadı zaten
Yani şimdi bu oturduğum yer çarşıda iş 20 dk diyim hatta ben sana iş yerinin servisi var , ama diğer yere tasinirsam 1 otobüsle 40 dkda falan çarşıya gelmem gerekir
Günlük 2 saatin gidicek az bi zaman değil kendine hiç vaktin kalmıcak daha çok yorulacan sen yakınlara bak
Dimi yakinlarda baksam yine 1200 e falan aynı masraf denk gelir?
Yani yol masrafı zaman kaybı yakın olsun zamanın bol olur
Aynı zamanda yks hazirlanmaya çalışıyorum çünkü 😔
Ozaman öyle uzağa gitme gibi lüxün yok sabah evden çıkar akşam gelir kendini yatağa atarsın
Uzağa gidersen öyle olur mu diyorsun
Evet yorulcaksın erkenden kalkıcan iş çıkışı yorucu olcak eve gelene kadar temizlik di yemekte halin kalmaz 2 saat az değil günde
Hafta sonu 2 gün tatil iş ama
Neyse yakınlara bakacağım
Olsun 5 gün çok zor olur sen yakına bak boşuna eziyet olur
Yakın olsun 1200 olsun mu diyirsuj
Evet gerekirse 1300 olsun senin mutlu olman daha önemli
Ama param yetmez herşeye diye düşünüyorum 😔
Şartlar çok zor hangi şehirdesin
Kiralar çok uyguna olan evler var aslında burada ama iş yerine gidip gelmek günde 1 2 saat gider