İki kişi ev almak istiyorum her ay 1100₺ ödemek çok mu zor sizce?

Abimi ikna edemiyorum benden 1 yaş büyük , ben 20 o 21 ve anne baba yok ( var ama yok gibi ) hem okuyup hem çalışıyoruz ikimizde ve 20 yıl sonra evimiz olmuş olacak ama kabul etmiyor aptallık değil mi?2 yıl sonra teslim edilecek ev bize , diyorki 40 yasina geldiğimde ödemesi bitecek o zamana kadar ne olur ne biter bilmiyorim bana diyor 😏
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel cevaplarınızı bekliyorum 3 kişi alacağız fikir değişti aylık 750₺ ödeyeceğiz her birimiz çok mu zor sizce
İki kişi ev almak istiyorum her ay 1100₺ ödemek çok mu zor sizce?
Cevapla