Abimi ikna edemiyorum benden 1 yaş büyük , ben 20 o 21 ve anne baba yok ( var ama yok gibi ) hem okuyup hem çalışıyoruz ikimizde ve 20 yıl sonra evimiz olmuş olacak ama kabul etmiyor aptallık değil mi?2 yıl sonra teslim edilecek ev bize , diyorki 40 yasina geldiğimde ödemesi bitecek o zamana kadar ne olur ne biter bilmiyorim bana diyor 😏
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel cevaplarınızı bekliyorum 3 kişi alacağız fikir değişti aylık 750₺ ödeyeceğiz her birimiz çok mu zor sizce
İki kişi ev almak istiyorum her ay 1100₺ ödemek çok mu zor sizce?
29 yıl kirada otursan o para havaya uçacak sen akıllı bi kizsin abin kıymetini hiç bilmiyor atda 1100 kişi başımı yoksa iki kişiye düşen miktar mı?
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben 1100₺ o 1100₺ ödeyecek her yıl. 20 yıl boyunca. 2 yıl sonra ev bize teslim edilecek istersek kiraya verip yine evin parası ödeyebiliriz ama almıyor kafası 😡ne yapacağım ben her ay 2000₺ tek başıma ödeyemem diye düşünüyorum hem üni hem part time aldığım tüm para neredeyse eve gitmez mi? 3000₺ aldığımı düşün
evet altta biri yazmış ortak malın ömrü az olur diye bunuda düşünmeniz lazım tapuyu yüzde 50-50 bölüyolarmı bilmiyorum ama yarın birgün birinizin bi borcu olsa eve haciz gelebilir ya da ver benim paramı diyebilir abiniz ama şu da bu gercekki başınızı sokacak bu ev olması çok güzel bisey, inşallah olur dua edicem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence zor biraz
Niye zor açıkla?
29 yıl kirada otursan o para havaya uçacak sen akıllı bi kizsin abin kıymetini hiç bilmiyor atda 1100 kişi başımı yoksa iki kişiye düşen miktar mı?
Ben 1100₺ o 1100₺ ödeyecek her yıl. 20 yıl boyunca. 2 yıl sonra ev bize teslim edilecek istersek kiraya verip yine evin parası ödeyebiliriz ama almıyor kafası 😡ne yapacağım ben her ay 2000₺ tek başıma ödeyemem diye düşünüyorum hem üni hem part time aldığım tüm para neredeyse eve gitmez mi? 3000₺ aldığımı düşün
20 yıl yazcaktim 29 olmuş sorry 😊
Ne yapıyim sence tek başıma mı alıyım?
60 bin peşinat önden nakit lazım ama onu nereden bulacağım
evet tek başınıza taksitler ağır gelir abinizi ikna etmeye çalışın, ayrıca 2200 lira taksitle nerde ev satılıyor o paraya kira bile yokken?
Bu tokinin mi yoksa başka bi inşaat firmasımı
işte peşinat işi zorluyor? 69 bin büyük para?
hadi taksitleri ödedin ama bu 60 bini nası bulcan
kesinlikle iki kişi olmanız lazım yoksa bu iş olmaz
abinde huc akıl yokmus, şimdi nerde kalıyorsunuz özel oldu ama merak ettim gece
evet altta biri yazmış ortak malın ömrü az olur diye bunuda düşünmeniz lazım tapuyu yüzde 50-50 bölüyolarmı bilmiyorum ama yarın birgün birinizin bi borcu olsa eve haciz gelebilir ya da ver benim paramı diyebilir abiniz ama şu da bu gercekki başınızı sokacak bu ev olması çok güzel bisey, inşallah olur dua edicem
Avukatım var benim ona gidip yarı yarıya olsun diye ayarlayalım dedim ona da gelmiyor beyinsizin aklına aileden biri giriyor
illada biri olmalı tek başınıza zorlanirsiniz, peki yakın bi arkadaşınız yok mu onla girin eve
Ya evliler ya da güvenemem
haklisin
Hiç zor değil benim öyle bir fırsatım olsa 1100 her türlü verirdim
Hayatın borçla geçicek istemez tabi
her ay 1000₺ ödeyecek o da bende 20 yıl çok mu zor?
Her ay benim tek başıma 2000 ödemek beni zorlar hem okuyorum