Genel olarak bildiğini kabul ettirmeye çalışanların sohbet tarzları. İşimle alakalı gelir veya yaşantıma dair özel sorular. Genel olarak seviyeli tartışma ortamına dahil olabildiğim insanlarla iletişim kuruyorum, fazlasını zaten devam ettirmem.
Bir de sürekli aynı şeyi 5 kere sormak da saçma bir şey. İş yerimde öyle bir arkadaş var... Aynı ofiste olmasak keserim sohbeti ama aynı ofisteyiz malum. Bir yerden sonra alıştım zaten. :D
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şu direği görünce elim ayağım titriyor yapmayın ndoslspss. Direkt*
Hhaahha :D Tamamdır Bundan sonra direkt. Alışkanlık işte.. Maillerde vs. " direkt "yazıyorum ama burada biraz rahat hissediyorum genel olarak, ondandır. :D
Siyasi konuları sevmiyorum. Özellikle karşımda iktidar yanlısı bir adam varsa o ortam beni aşırı derecede boğmaya başlıyor. Hemen terk edip gitmek istiyorum.
Sürekli konu bulmaya çalışmak ya da bir konuyu sık sık dile getirmek olabilir
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
'elalem'-in ne yapıp ne ettiği beni sıkar. başkasının hayatlarını, neyi yaptıklarını, ne konuda harcamalar yaptıklarının konuşmanın nasıl bir cazibesi olabilir ki