Akrabalarımın bana kötü davranmasından çok sıkıldım artık?

Annem ve babam ayrı babam başkasıyla evli ondan 2 çocugı var annemle pek görüşmüyorum dedemle yaşıyorum başımda kimse olmadığı için akrabalarımla tartışsam terbiyesizlesme derler bana saygı duymazlar yeter artık bıktım annem ve babam beni savunamaz bu sene üniversite sınavına giricem ne yapayım
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Akrabalarımın bana kötü davranmasından çok sıkıldım artık?
Cevapla