Düşünce gücüyle olumlu ya da olumsuz şeyleri çektiğinize hiç şahit oldunuz mu?

Hafta sonu tatilinde siteden uzun süredir görmediğim bir teyzeyi bankta otururken gördüm, ben onu öldü sanıyordum , içimden bu teyze ölmemiş miydi, dedim hatta, ölmemiş; fakat dün öldü, bugün de cenazesi var 🤦birisi anlatsa şunu inanmazdım sanırım 😬... Yine uzun süredir bir yıl olmuştur, arkadaşin babası ortada yoktu, bunlar nerede diye düşünüyordum, adam hemen ertesi gün çıkageldi.. Başka bir şey düşünsem beklesem olacakmış yani...🤦
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten ben böyle düşündüğüm için kadın öldü demedim, yanlış anlaşılma olmasın 🤦
Düşünce gücüyle olumlu ya da olumsuz şeyleri çektiğinize hiç şahit oldunuz mu?
Cevapla