Neden ki̇mse beni sevmiyor, lütfen tavsiye verin?

Güzelim hatta 1.72 boyum var yazılım müh. okuyorum. Keman, piyano ve ayrıca 3 tanede dil biliyorum. Yaşıtlarımın aksine (20 yaşındayım) klasik müzik filan dinlerim. Ailem beni sert kurallarla büyüttü. Asla kibarlıktan ödün vermemem gerektiğini söyledi. Mesela çok gülmem ayıp dendi bana. Sosyal bir insanım her etkinliklere girdim. İnsanlarla da ilişkim iyi ama kimse beni sevmiyor. Hiç çıkma teklifi almadım neden böyle. Bir erkek eli bile tutmadım şu yaşımda. Nerede yanlış yapıyorum.
Neden ki̇mse beni sevmiyor, lütfen tavsiye verin?
Cevapla