Ben işten eve yorgun geliyorum yemek bile yapmiyor gidin kendiniz yapin diyor bazen kiyafetleri dolaptan alip yerlere atiyor ben size bakmak zorunda değilim diyor sonrada sen bana bakicaksin diyor ee o zaman beni neden doğurdu sanki ben isteyeeek geldim dünyaya birde bu saçmaliğia katlaniyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılŞimdi öncelikle sana annenin kötülemek istemem her ne olursa olsun annedir yani insanın Allah hakkından sonra anne baba hakkı gelir Elbette yaşadığın psikolojik durumu az çok anlayabiliyorum bazen bizim yaşlarımızdaki insanlar anne babası ile kültür çatışmaları yaşayabiliyorlar, ya da onların yaşamış olduğu bazı olumsuz duygular yüzünden bizi de olumsuz şekilde etkilemeleri mümkün olabiliyor.
Belli ki annen psikolojik olarak iyi değil yani birtakım yaşadığı olaylar var ve artık kendisini hayattan bunu almış bıkmış hissediyor yani birazcık dolmuş taşmış hissediyor ve deşarj olmak için de birtakım olumsuz da olsa kendisini, boşaltmak için acısını ve sinirini senden almayı tercih ediyor.
Onunla güzelce konuşmanı tavsiye ederim gerekirse onu bir psikolojik danışmanlık desteği ya da bir psikiyatri götürerek güzel bir antidepresan ilaçları almanı tavsiye ediyorum yani Bazı insanlar gerçekten eşi ile eşinin ailesiyle ya da hayatta yaşadığı birtakım olumsuzluklar nedeniyle yaşamış olduğu kötü olaylardan dolayı böyle sıkıntılı dönemler yaşayabilirler Ama genel olarak şunu söylemek isterim eğer bir insan 20 25 yaşına geldiyse kendini idame ettirebiliyor sayani parasını kazanabiliyor saev tutabiliyor sa tabii ki aile sonra bakmak zorunda değildir ama bazı şeyleri zorunda olduğu için değil evladı olduğu için yapması gerekir, özellikle genç yaşta olan insanlar birtakım hatalar ve yanlışlar yapma potansiyeli yüksek olmasından kaynaklı ailesi ile birlikte yaşaması ve ailesinin ona sahip çıkması önemlidir bugün gençlerin birçoğunu gördüğümüz zaman ne kadar büyük hatalar yaptığını az çok biliyoruz.
Netice olarak ben annenin bunları isteyerek yaptığını düşünmüyorum kendisini takip aldığını al gerekirse oturup güzelce sohbet et gerekirse bir psikiyatri desteği altında ona iyi gelecek ilaçlar verebilirler.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılTürk insanı narsisisttir. Kendinden başkasını düşünmeyen tipler gırladır.
Elin yaşlısı, ev kadını falan çocuğuna yardım eder, kızı varsa torununu büyütür ''Kızım çalışıyor'' diyerek.
Bizimkiler sadece problem çıkarır. Yaşları 40'a gelince komplekse girer, kocalarıyla hayattaki eksik hissettikleri üzerinden gerilim çıkarırlar, 50'lere gelirler hastalık hastalık hastalık goygoyu başlar, yaşlanırlar ortalığa düşerler, hiçbir işi kıvırmaz olurlar sürekli birilerinin kendileriyle ilgilenmesini beklerler hımbılın alasına dönüşürler bizim yaşlılar20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir yöne de haklı annen. Anne olmak kolay degil ve kiz annesi olmak zor. Mesela erkek annesi oglunu belli bir yaşa getirdikten sonra artık hanımı bakıyor bir nevi. Erkek anneleri emekli gibi oluyorlar yani.
Ama kiz annesi olmak öyle degil. Kızın çalışsa bile evine, yeri geliyor cocuguna yani torununa bile bakmak zorunda kalıyor. Benim kac tane tanıdığım çalışan kadının evinin temizligini, yemeklerini, cocuga bakmayi falan kizin annesi yapiyor.(yapan babanne de var da ben cogunlukla anneanneleri goruyorum benim cevremde kiz anneleri daha coklar bu konuda) erkek annelerinde bir rahatlik var. En fazla 30 yasina kadar benimle olacak zaten diye oglum diye. Belki de teyzeler oglunu evlendirmeye bu yuzden merakli sorumluluklari biraz azaliyor erkek annelerinin ama kiz anneleri bu kiz evlenirse benim basima daha da sorumluluk yuklenecek diye düşünülüyor olabilir. Zaten ömrü boyunca evde iş yapmis o kadin, calisan kadinsa cift iş yapmış. Bir de hala buyuttugu cocuklarina bakmak, onun cocuguna bakicilik yapmak bazılarına zor geliyor onlari da anlamak lazim.
Ki boyle bir gercek var cogunlukla kiz annelerinin bu konuda derdi bitmiyor. Anne baba da bir yerden sonra yasliliginda getirdigi durumla beraber buyuttum, okuttum artik biraz rahat versin bu cocuklar kafam almıyor artik durumu olabiliyor. Yani bende dusunuyorum. Belli bir yasta olacagim oglum kizim artik kendilerini kurtarmis, meslek sahibi olmuslar belki evlenmisler. Arada gider gelirsin ama surekli ayni evde yaşamak hem yetiskin birey icin hemde anne icin sıkıntı oluyor. Bir 25-30 sene arkani toplamis zaten. Daha ne yapsin anne? Onlarinda dinlenmeye, nefes almaya ihtiyaci var.00 Yorumla
+1 yılAynı benim annem… çocukluğumda her gün döverdi ergenliğimde beni o kadar ezdi suçladı dövdü ki.. çok kötü bir hayat yaşadım hala da çok kötü davranır bana. Küçükken annesi ölenleri çok şanslı insanlar olarak görürdüm. Sanırım sen benden daha kötü durumda değilsin. En azından sadece yemek pişirmiyor ne olsa yersin karnını doyurursun. Benimki günlerce yemek vermezdi para pul vermezdi 23yaşımda 39 kiloydum Allah yardımcın olsun. Çekmeyen bilmez anne kahrını kötülüğünü
01 Yorumla
Soran+1 yılSenin durumun benden kötüymüş tanri yardimcin olsun
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
37Cevap
Yorumlara şöyle bi gözattımda çoğu kişi kadının anneliğine bir şeyler söylemiş.. o aile içinde ne olduğunu neler yaşandığını nasıl bi hayat sürüldüğünü annenin psikolojik durumunu vs biz değil en iyisini sen bilirsin. Ki yemek konusuda öyle kafaya takılacak aşırı mühim bi konu değil karnım doysun yeter hesabı olabilmeli ve olmalıda. Seni bu cümlemden muaf tutuyorum, şimdiki gençlere anne muaazam sofra kuruyo çocuk minnetle yemeğe geliyo yiyo içiyo ağzını silip kalkıyo.. böyle şey olmaz yani olmamalı.. hadi anne saygısı yoksa vicdanda mı yok be genç dieceksin ama olmuyo.. ki dün hastanede annesine tokat atanı gördüm :((( 17 yaşında kız, anne 36 yaşında :((
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılavrupa da böyle en fazla 21 yasindan sonra şutlarlar evden zaten o yüzden avrupalı kizlarin iphoneları x veya xs gibi düşük modeldir anca parası ona yeter Türkiye de 15 yaşındaki kızın iphone 13 pro max la selfisi var dünyanın en rahat kadınları Türkiye de yaşıyor ekmek elden su gölden... bu düzen değişmeli sonra kocasından da aynı patentli hayatı istiyor ama o iş olmayınca nafaka ve tazminata aç gözlü gibi gidiyor 40 yaşında şaka gibi ev kızıyım diyen garip tür var bu yüzden Türkiye de..3 sene önce filipinlere gitmiştim laa o 1.50-160 lık kızlar tarlada nasıl çalışıyor ağzım açık kalmıştı Türkiyedeki kızları götürsek oraya 1 hafta sonra intihar eder...
07 Yorumla
Soran+1 yılBurasi avrupa değil
Cevap sahibi+1 yılevet o yüzden aten kadınların işgücüne katılım oranı %30 yemenden ummandan bile gerideyiz sosyal güvenliğimiz o yüzden hep açık.. çünlü ülkenin %70 kadın işgücünün ülkeye verdiği katma değer yok avrupa o yüzden kişi başı geliri 50 bin dolar...
Soran+1 yılKadinlarin iş gücüne katilamama durumu baskici erkekler yüzünden olabilir mi
Cevap sahibi+1 yılhayir tembel ve asalak olmanızdan
Soran+1 yılBen tembel degilim şu an çalişiyorum?
Cevap sahibi+1 yılsen Türkiyedeki işgücünü temsil eden kişi değilsin babanın bile umrumda değilsin.. ayriyetten çalışmak bir işe gidip gelmek değildir katma değer üretmek patent üretmek bunların hangisi var Türkiye de? yetişmiş insan kaynağı açısından kadınlar tarafından yerlerde öyle markette kasiyer olmak.. mağaza da dikilip mal satmak veya girişte durmak iş değil.. ben 2 sene once cern e gittim senin harita da bile bulamacagin yerde arge tesisinde kac tane fransız alman hintli katarlı isvecli kadin 5 nonometrelik soc sistemi uzerine mikro çip geliştirme calismasinda katilmisti.. Turkiyeden bir kadin isvicreye gitse solugu alisveris merkezinde alir cunku hayatlari tuketmek ve bos yasamak. dedigim gibi umman yemen gibi arap ulkelerindne bile isgucune katilimin en geri ulke Turkiye kadinlarda ve vasıfsiz statusuz bos balon bir hayatlari var... dunyanin en cahil en gelismemis kadinlari Turkiye de yasiyor..
Soran+1 yılBen avrupa vatandasiyim ama
+1 yılZor bir durum kadınların işi de çok zor sürekli evde çamaşır bulaşık sil süpür pişir vs vs vs saysan bitmez. Ev halkı isden geldikten sonra hep birlikte beraber bir işin ucundan tutsalar anneniz öyle demeyecektir. Isden gelen yemekten odasına kapanıyor. Tlf. Tablet PC gerisini yine anne yapıyor anne kendisini köle gibi hissediyor hiç bir şey yapmıyorsanda ara sıra Anne al şunu kendine birseyler alırsın dedinmi Annenin tüm yorgunluğu gider onları başımızdan eksik etmesin
12 Yorumla
Soran+1 yılAnnem birsey isterse aliyorum zaten ama o bana yeterince sevgi göstermiyor
- +1 yıl
Bu konular burada 3 5 satır yazıp çözüm bulunabilecek konular değildir. Duruma hakim olabilmek için ev ile ilgili kişiler ile ilgili ekonomi ile ilgili her şeyi bilmek lazım gelir oda özeldir gerek yok
Siz değer vermekten odun vermeyin
İşten gel yorgunsun yemek vermesin sana kötü davransın annen haksız benimde annem var bana boş yere sataşıyor neler çektim hakkımı helal etmiyorum anneme ama kendime söz verdim evlenirsem evlenemem de şans yok her neyse çocuğum olursa ona çok iyi davranacam boş yere suçlamam çok değer vereceğim ben üzüldüm onu üzmeyecem
00 Yorumla
+1 yılAslında duygusal olarak sana hak veresim var ancak kusura bakma tatlıcan eğer 23 yaşındaysan ki öyle göründüğü için söylüyorum, çocuğuna 18 yaşından sonra bakan destek olan hatta düğününü yapan vb vb aile de sadece tr de var. mantıken annen haklı kısaca, ama duygusal olarak bakarsan sen haklısın, zira bu topraklarda işler duygu ile yürüyor bişey diyemem aile yapınıza göre değişir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılannenın baska sorunları olabılır. artık kocaya gıt evde boğuyon bızı seklınde sitemıde olabılır.
işten gelıp yemek bıle onune koymuyor ıse kotu evet bayagı senden tiksinmiş bıkmış.
ama sonucta annen . gerçi 23 yas kucuk degıl artık kendı hayatını ıdame ettırecek yastasın evlensen ısten eve gel yemek ugras cocuk ugras gece koca ıle ugras ... napacan şükredicen.00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Anneni takip et, psikolojisi kötü olup hıncını böyle çıkartıyor olabilir. Hatta aile bireylerinde onunla yakın temas kurabilecek, sözü geçecek birilerinden de yardım iste. Neden böyle davrandığının belki sebebini öğrenmek sizleri de rahatlatır, çözüm konusunda fikir verebilir. Eğer bir sorunu yoksa, bazı kız anneleri kızlarının ileride evliliklerinde sorun yaşamaması için bu tarz davranışlarla kendince sorumluluk aşılamaya çalışıyor da olabilir.
00 YorumlaBen lisedeyken okul çıkışı gelip yemek yapar bulaşık yıkardım sen 23 yaşına gelmişsin bazı şeyleri kendin bilip yapman gerek. Annende haklı bu yaştan sonra sana bakamaz belliki psikolojik sorunlarıda var senin ona destek çıkman lazım her ergen gibi doğurmasaydı lafıyla kendini kurtaramazsın
00 YorumlaBunlar olurken baban nerede merak ettim onun çocuğu değil misiniz sizi korusaydı biraz kadının psikolojik sorunu var belli onu tedavi etmek sizin göreviniz drğil ki aileden biri gitmeye ikna etmeli bu da baban olur sen çocuksun o evde sonuçta
00 Yorumla
+1 yılHayvanlarda mesela biraz karnını doyurup avlanmayı öğretince doğaya salıyor. İnsanda 18 den sonra reşit oluyor hatta 18 bayağı bir sene hani kadın çocuk bakmaktan yıpranmıştır. Haklı insan hayatta kalmak istiyorsa kendi karnını doyurmayı bilmeli😂
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı. Artık kendi sorumluluğunu almak zorundasın. O yaşa getirilmişsin ve artık bir şeylerin ucundan seninde tutman gerekir. Doğurdu diye ölene kadar arkanızı toplamak zorunda değil. Çok kolay değil mi doğurmasaydın o zaman demek. Sadece şımarıklık
10 YorumlaAnne baba olmak
Sadece çocuk yapmakla olmuyor maalesef
Bunu topluma bir aşılayamadım
bir birey anne baba olacak sorumluluğu alamıyorsa
Hiç evlenmesin sonra doğacak olan çocuğu ateş çemberine atmaya gerek yok10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 707 cevap paylaştı.
+1 yılArtık yetişkin bir bireysin elbette bakmak zorunda değil. Dünyaya getirdi diye ölene kadar köle mi olacak yanlış düşünüyorsun.
41 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılZorunda değil ama sende yoruluyorsun evdeyse bir rahatsızlığı yoksa yapması gerekir bence. Seni ancak senin yaşadığını yaşayan bilir bilmeden atıp tutmak kolay tabii. Bir insanın ailesi özellikle annesi tarafından ihmal edilmesi en büyük acılardan biridir. Kaç yaşında olursan ol annenin yanında hep çocuk olursun, ilgi istersin. İnşAllah sorununuz çözülür. Allah yardımcınız olsun.🌸
10 YorumlaEvladın anne baba üzerinde nasıl hakkı varsa, anne babanın da evladı üzerinde hakkı vardır. Anne bu sonuçta, onun da kendine göre bir sıkıntısı vardır. Sabretmelisin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılTabii ki de haklı sen de onu evlatlık yapmak zorunda değilsin yarın bir gün yaşlanacaksın elden ayaktan düşecek o günleri bekle daha sonra kendi evine çık hiçbir gün gitme hakkını eline ver
00 Yorumla Biraz sabırlı olmalısın annen belki psikolojik olarak yaşadığı zor şeyler varsa artık hiçbir şeye katlanamıyor olabilir. Onunla konuşmayı dene. Artık ev işleri dahi ona çok yorucu geliyor olabilir.
00 Yorumla
+1 yılYa sinirli anına denk geliyordur diye düşünüyorum yoruluyor onlarda ama artık yaşımiz 20 yi geçtiyse kendi kendimize bakmaliiyiz onlara da bakabilmeliyiz onlarda çöküyor çünkü
00 YorumlaBelli bir yaşa geldikten sonra bakmak zorunda değil sonuçta bakıma muhtaç olmayacak kadar sağlıklı iseniz, bebek değilseniz..
Kendi kendinize bakabilirsiniz10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Reşit olmuşsun daha zorunda değil evet. Hoşuna gitmiyorsa ayrı eve çık o zaman. Yapmamalı ya da durum normal demiyorum ama istemiyorsa yapmayacam diyorsa aksini iddia edemezsin.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnneni bir psikoloğa götürün baya bunalmış.
Bir annenin yapmayacağı davranışları sergiliyor. Evde yatsan neyse de tüm gün çalışırken akşam eve düzenli ve yemeğin hazır şekilde görmek hakkın.01 Yorumla
Soran+1 yılGidiyor zaten
+1 yılSanırım psikolojik sorunları var
ama sen de belli bir yaşa gelmiş
bir bireysin
Bu konuda haklı00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılbence belli bir süre zorunlu ve mecbur. hatta eli her zaman üstünüzde olmalı size bakmalı korumalı. ne kadar buyurseniz büyüyün
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBen lisedeyken annem çalısırdı eve gelir yemek yapar evi temizlerdim herşeyi hazır beklemeyin bebek değilsinizdir
10 Yorumla 23 yaşındasın sanırıım. İş bulamadan da evde işlerin ucundan tutabilirsin. Kazık kadar olmuşsun
14 Yorumla
Soran+1 yılBen çalişan bireyim annem en azindan evde oluyor tüm gün herkes sorumluluklarini bilmeli
Soran+1 yılSen kendi işine bak
+1 yılBoşş ver Anne o kizsada dovsede sovsede anne siz her firsatta sarilin ona
00 Yorumla
+1 yılHer anne arada böyle yapar ama sonra düzelir yani yardımcı olur
00 Yorumla
+1 yılHukuken haklı vicdanen de annelik duygusunu yitirmişse yapacak bir şey yok maalesef.
00 YorumlaAnnen baban ayrı sanırım
Annenin dengesi bozulmuş00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılYanı yapsa eline yapışmaz da yapabilecek gücü yoksa haklı
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışıyorsan tabiki destek olmalı çalışmıyor olsan neyse diyecegim
00 Yorumla Kedi bile emanet edilmeyecek insanların anne baba olmasına dayanamıyorum. 🙅♀️
00 YorumlaBiraz sert çıkışmış hatta biraz kırıcı ama yani aile üzerine çok da yüklenmemek lazım
00 Yorumla
+1 yılDepresyona girmiş olabilir. Normal değil davranışları 🤔
00 Yorumla
+1 yılhaklı evet evlenince ya da annen ölünce kendi işini kendin görmek zorunda kalacaksın çünkü
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKaç yaşına gelmişsin kendi sofranı kurabilecek kapasiteye sahip olman gerekmiyor mu.
16 Yorumla
Soran+1 yılBen tek başima olduğumda kuruyorum zaten ama işten yorgun gelirken sofra hazir olmasi gerekiyir alt üstü sadece bir yemek
- +1 yıl
Sanki madende taş taşıyorsun ya ne güzel söylüyorsun altı üstü bir yemek hazirla kendin işte yarın evlenince ne yapacaksın ben evi temizleyip toparlıyorum yemeği de sen mi yap diyeceksin eşine
Soran+1 yılBen evlenmeyecem ayrica kendiside bana yardim etmeli bir zahmet erkeklerde yapsin
- +1 yıl
Hiç bir zorunluluğu yok annenin kendinden utanmalısın ayrıca anneni böyle haberi olmadan ulu orta konu ettiğin için.
Soran+1 yılYani diyorsun ki kadinlarin görevidir erkekler ise yan gelip yatacak
- +1 yıl
Dediklerimi çarpıtma senin görevin demedim öyle düşünüyorsan da aynı şeyi sen yapıyorsun bu düşünce ile annene
Aile & Toplum konusunda 697 cevap paylaştı. Annen depresyonda olmalı, annelik duygusunu kaybetmiş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAha benim annem tek farkı o eşyaları yere atınca aynı zamanda evden kovuyor 🙃
00 YorumlaBiz doğmayı seçmedik, ailemizi biz seçmedik. Ama onlar bizi istediler onlar bunun sorumluluğunu aldilar. O yuzden de bakmak zorundalar.
10 YorumlaAnnenin üzerine gitme menepoz durumları olabilir havadaki buluttan nem kapar ziraaa haberin olsun ya da bir karmaşa içinde yaşıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazı aileler öyledir işte. Yapacak bir şey yok kurtul ordan.
00 Yorumla
+1 yılannen bazı şeylerden bunalmış olabilir alttan almaya bakın
00 YorumlaNeden dogurmus ozaman bence bakamlı ne var baksa ölüyomu
00 Yorumla
+1 yılBenim annemde anneanneme derken duydum
Çocuklarımı sevesim gelmiyo dedi00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 884 cevap paylaştı.
+1 yılher zaman böyle miydi? dönemsel olabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılAntidepresan ilaci kullaniyor birkac sene böyle
- +1 yıl
psikolojik olarak sağlıklı değil demek ki, böyle davranması gayet normal. Yaşadığı bu durumdan kurtulması için daha fazla destek olmalısınız.
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl bir annen var ya
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 430 cevap paylaştı. Son sorumdaki gibi işte...
00 Yorumlaİçinde yaşadıklarını bilemediğin için hoş gör.
00 Yorumla
+1 yılzorunda değilse doğurmasaydı
00 Yorumla
+1 yılAnnen var şükret , annesi olmayanlar ne yapsın?
00 YorumlaDoğurmasaydın o zaman, diyeceksin
00 Yorumla
+1 yılGitsin çalışsın o zaman ev işi yapmayacaksa
00 YorumlaHaksız yapmasını biliyosan bakmasınıda bilecen
00 Yorumla
+1 yılDoğuran herkes anne olmuyor maalesef
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılannenin sorunları var. tarzı yanlış.
00 Yorumla
+1 yılHaksız herkesin bir sorumluluğu var..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılSen de ben sana bakmak zorunda değilim de.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAnnen haklı sanki ne iş yapıyorsun
034 Yorumla
Soran+1 yılGrafikerlik
Cevap sahibi+1 yılMasabasi iş maaş kac canim
Soran+1 yılAsgari ücretin biraz üstü
Cevap sahibi+1 yıl4500 mu kiz niye soylemiyon
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılNe çiziyorsun
Cevap sahibi+1 yılSeksi misin yoksa şişko mu
Soran+1 yılIkiside değilim minyonum ben
Cevap sahibi+1 yılMinyon kizlar ile iyi seks yapılır keske yanında olsam kiz
Soran+1 yılSaçma sapan konusma seninle yapmam
Cevap sahibi+1 yılNiye ki neyim eksik
Soran+1 yılTanimiyorum bile seni
Cevap sahibi+1 yılTanisan da seks arkadaşı olsak
Soran+1 yılIşinr bak
Cevap sahibi+1 yılNiye be aşkım güzel olurdu değil mi deneyelim mi?
Cevap sahibi+1 yılSimgecim
Soran+1 yılGit işine
Cevap sahibi+1 yılNeden teklifimi kabul etmiyorsun
Soran+1 yılSeni tanimiyorum
Cevap sahibi+1 yılTamam tanisalim diyorum işte canım benim
Cevap sahibi+1 yılEe bir şey demedim tatlim
Soran+1 yılIstemiyorum
Cevap sahibi+1 yılNiye seni tatmin ederim içine alamz misin bundan mi korkuyorsun
Cevap sahibi+1 yılSeks yapmak kötü mü
Soran+1 yılYa yazma burdan böyle şeyler
Cevap sahibi+1 yılÖzeli aç orya yazim
Soran+1 yılYazma istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılBen seni istiyorum ama f*ck body olayim
Cevap sahibi+1 yılNumaran da var bende hadi üzme beni sevgilim
Soran+1 yılÖzelden yaz
Cevap sahibi+1 yılHerkese açık mi
Soran+1 yılEvtt
Cevap sahibi+1 yılDm ye bakar misin
Soran+1 yılBaktim yok birsey
Gizli Üye(25-29)+1 yılBide çalışmasan ne der kim bilir
10 Yorumla
+1 yılsen ona, o sana bakmak zorunda değilsin..
10 Yorumla- Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer