Direksiyon sınavında komisyondaki kadınla kavga ettim bu sebeple bıraktı napayım?

Kavga ettik kavga sebebim emir vererek ve bagırarak konusuyordu. Bende ezdirmem kendimi. Bu sebeple bıraktı beni. Şimdi dava mı açayım napayım bilgisi olan?
Direksiyon sınavında komisyondaki kadınla kavga ettim bu sebeple bıraktı napayım?
Cevapla