Kız yurdunda memur ve çalışan tarafından azarlanıp ezildim, işten ayrılınca CİMER’e şikayet etmeli miyim?

Bir kız yurduna İşkur'dan 3 aylığına temizlik personeli olarak girdim kadrolu çalışanlar da var geçenlerde samimi olduğum bir öğrencinin odasına çamaşırlarını götürmüştüm oradaki çalışan ablanın biri bana kızmıştı yasak diye ama kızma şekli abartıydı beni dövecek gibiydi nyse bunu gitmiş sorumlu memura abartarak anlatıyor memur gelip beni azarlıyor yani resmen beni diğer elemana karşı ezdiriyor çok kötü oldum şikayet eden ablayla yedik içtik o kadar ve çok konuda ona yardımcı oldum memura da sinir oldum sizce ikisini de işten ayrılınca CİMER'e şikayet etmeli miyim?
Kız yurdunda memur ve çalışan tarafından azarlanıp ezildim, işten ayrılınca CİMER’e şikayet etmeli miyim?
Cevapla