Direksiyon sınavı oldum ve komisyon üyesi bana hakaret etti sanırım, bu hakaret mi sizce?

bana algılamanda sorun mu var neden yavaşlamıyorsun gibi bir şey dedi bir yerde? sizce ne yapmalıyım? şikayet etmeliyim gibi sessiz kalmamak açısından. en azından.
Direksiyon sınavı oldum ve komisyon üyesi bana hakaret etti sanırım, bu hakaret mi sizce?
Cevapla