Kıyafete karışan babayla nasıl baş edilir? toplumun yargısını nasıl yıkarız?

babam muhafazakar olmayan ama kendini öyle zanneden biri. tek derdi el alem ona laf etmesin. izmirli bir aileyiz ve buyurun laf ettiğiniz ege kızlarının hikayesine. omuzlarım gözükmemeli, etek belki ama şort giyemem, straplez, omuzu düşük, fazla göbeği açık falan bunları da giyemem. biliyorum çoğu kıza göre yine daha özgürüm. ama onlara göre daha rahat olmam rahat olduğum anlamına gelmiyor. yaşıtlarım gibi giyinememek, beğendiğim bluzu almaktansa daha az beğendiğim bir bluzu almak zorunda olmak istemiyorum. derde bak diyenler olursa gerçekten küfür bile ederim. bedeninizi toplumun onayına göre dizayn etmek kadar iğrenci var mı? en çok canımı sıkan da bedenimin üzerinde dünya alemin söz hakkı var da benim yokmuş gibi davranılması. allah razı olsun (!) babam 3-5 seçenek tanıyor da o sınırlar dahilinde giyiniyorum. el alem ne dermiş, insanlar "bunun babası nasıl izin veriyor" derlermişmiş. kusura bakmayın da el aleme tüküreyim. bir baltaya sap olamamış el alem, benim başarılarımın yanına bile yaklaşamayacak olan el alem, benim sahip olduğum bilgi ve görgü birikiminin yarısına sahip olamayan el alem, sadece milleti konuşup duran el alem benim ne giydiğim konusunda söz sahibi ha? aman amcalar teyzeler bir şey demesin. ama o amcalar tüm gün torunu yaşındaki kızların arkasından melül melül bakarken sıkıntı yok? velhasıl kelam biz bu babalarla nasıl baş edeceğiz? dahası toplumun hadsiz kesimini nasıl yok edeceğiz?
Güncellemeler
+1 yıl
işin komik tarafı 20 yaşında olmam :)) koskoca kızım, çok olmasa da kendi paramı da kazanıyorum, çok iyi bir okulda çok iyi bir bölüm okuyorum. her şeyin üstünden başarıyla gelebiliyorum. ama şu işe bakın ki ne giyeceğime karar veremiyorum kendim ahahah ironiye bak
Kıyafete karışan babayla nasıl baş edilir? toplumun yargısını nasıl yıkarız?
Cevapla