Kimseyle çevremden muhabbet etmek istemiyorum yabancı biri olsun eğlenceli
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
aboo ordan doğru bizim gibi namuslu gün görmemiş erkekleri içki masalarına meze yapıcan hemi :D allah korusun :D ne içiyon
Ahaha namuslu mu hepsi benden fazla içiçi neyse şarap içiyorum
töbe estafurullah allahım sen bizi affet yarabbi kırmızımı beyazmı yanında furuko var mı
Affetsin artık bu sefer çok dayandım içmemek için ama olmadı kırmızı tabii sek iciyorum sağlam vursun
furukosuz içmezdim eskiden tabi şimdi içmiyom bide iyne ada tarafında musluklu kilolık kutu şarapları satarlardı oraya gittimmi onlardan alırdım muslukdan akardı bizde :D
Sen içmeden sarhoş olanlardansın herhal 😆😆
bazende canakkale tarafında adlara bağlardık gemiyi avşada marmara adasında falan bag bozumu falan olurdu oralarada gidince yıllanmışlardan alırdık
Güzeelll
sen niye içiyon ya bu gün keyiftenmi dertdenmi
Dertten
yok çok şükür sarhoş olmazdım bir ömre yetecek kadar içdik zamanında sonra baktımki sonu yok ciğeri masada bırakacaz içkiyi bıraktım
ne oldu manita yüzündenmi yoksa daha kötüsü tüp mü bitti yoksa
Manita yüzünden içecek insan değilim
sızdınmı kız ses kesildi :D kalk yerine yat donarsın orlarda
Sızmadım da yazmak zor geldi 😂
tam da dedim heralda işi tama uyuya kaldı yazmışın
Uyumak yok
niye dertlendik o zaman ne olduya bizde bilelim madem oturduk masaya
Neler olmadı kii
olur öyle fazla takmamak lazımda hala ne oldu bilmiyoz desende bize bilsek tabi özel deyilse
Tecavüze uğradım 13 yaşında senelerce devam etti sonrasında evlendim boşandım
üzüldüm gercekden üzüldüm bazen hayat hep üst üste vuruyor insana ne diyim yapılcak biyey olsa diyimki yap ama olmuşunda caresi yok tek dugam allah iyilerle karşılaştırsın
cok oldumu boşanalı yakınmı
Yeminle herkesi bıçaklayasım var öyle Zor duruyorum ki beni zamanında koruyamayan anam babam güya beni koruyacakmış bunca zaman ne halde olduğumu düşünmeyen abim beni dusunecekmis akrabalar desen niye ne oldu Kocan git evine barış yok şöyle yok böyle farkındaysan nasılsın diyen yok
nasılsın peki sen ne istiyosun ya ne olsa güzel olurdu şimdiden sonra
Sadece özgürlük istiyorum kötüyüm ama beni bana bıraksalar ben düzelirim
cocuk varmıydı
zaman herşeyin ilacı illaki gecer allah çirkin şansı versin derler
zamanla her şey yoluna girecektir
Çoçuk yok inşallah girer bu vaziyette giderse hayra alamet değil gerçekten yeter
elbette düzelir hep böyle gitmez ya biraz zorlıycak tır başlarda ama sabırlı olmak etraftakilere karsıda asi olmamak lazım sonuçda niyetleri iyi mi kötümü anlarsın fevri olma ya da gerekiyosa ol sonuçda hataları olsada onlar senin ailen aile önemli yanlız daha zor olur
Önemli aile en büyük yaraları onlar acıyor çünkü
onlar ne yaptıda kinlendin ki bu kadar
Neyse boş ver :)
Telefonla konuşma uygulaması vardı kullanıcı adınla onu indir ya da azar veya omegle veya c2 den sesli konuşş seçenek çokk
Aynı durumdayız ama herkesle muhabbet edilmez seçici ol bence
Olmaya çalışıyorum
Bencede bende içiyorum şuanda yalnızım istesem 50 kisi bulurum şuanda ama seçici olmalı ve o hissi almalısın karşında gerçekten her şey muhabbet edebileceğin seni sıkmayan anlayan dinleyen keyiflendiren
Evet haklısın ama çevremden bende bulurum ama hiçbiriyle konuşmak istemiyorum
Kendini topla marcus aurelius düşünceler kitabını oku PDF indir tamam mı
Ne içtiğine bağlı varlığım, yokluğum dert olmamış sonuçta.. 🤨
Kızlardan birini bul, erkeklerin çoğu 5 dakikaya konuyu sekse çevirir.
Burada çoktur kafana göre bulursun inşallah iyi şanslar
Çok kötü hasta oldum ya nefes almakta zorlanıyorum benim yerimede iç. Ölüyorum galiba zorono oldum
Aman aman dikkat et
İçini dökmek tanımadık birisine başka bir gözle görüş almak rahatlatır insanı
Evet
Maalesef alkolle aram iyi değil hiç kullanmadigim için eşlik edemem 😂
Olsun senin canın sgolsun
Ayık kafayla dinlemeyi tercih ederdim sacmalamzdim en azından 😂
Alkol içtin de mi yazıyon anlayamadım neyse 😂
İşte bazıları alkol almasada kafa gıdık oluyor demekki 😂
Noldu vazgeçtin galiba ayık kız kafam merak etme 😂
Vaz geçmedim ya hemen çatır çatır yazamam ya
Ayık kafa olmayinca yazamamakta normal
Evet zor oluyor
Hayrdir neyin var
Neyim yok ki
Neyin var ki
Kızlar Bir Adım Öne edebiliriz
Haklısın deli kız katilini tanımamak bende isterim.
Efkar bastı yine yani
Bastı
Al benden de o kadar
Seni niye bastı
anlat sen seversin yalanı
Profil resmin ne öyle yaa
ablası çok tatlı bir kedidir o :)
Başka bir şey sandım ya
yanlış sanmışsın... :(
Evet :(
kediyi de üzdün
Üzülmesin benimde var 2 kedim :(
aa fotoları var mı :)
Var tabii :)
atsana
Burdan atarsam kim olduğum ortaya çıkar 🙈
Ne içtiğine bağlı sohbet
Şarap
Edelim hadi. Ne içiyorsun?
Şarap :)
Ooo severim. kırmızı di mi
Evett
Yanında ne var kayıntı?
Hiçbir şey yok sadece sigara bugün kendi içimden geçmeye geldim açıkçası
Bende bira açayım bari senin şerefine
Afiyetler olsunnn
Gel beraber olsun
Geldim
Oh valla iyi geldi bana da soğuk soğuk bira😄
Ohhhh 😆
burada mı devam etcez muhabbete
Bence böyle daha iyi ama
Dertten mi keyiften mi içiyosun
Dertten
Anlat o zaman bekliyorum
İyi dinleyiciyimdir
Direk bodoslama giriyorum o zaman tecavüze uğradım
Çok bodoslama oldu ya bu cidden
Büyük travma
Hemde ne travma o travmayla bir de gittim evlendim bosandim daha yeni hayat darmaduman
İstersen burada konuşmayalım konu baya derinmiş çünkü
Gizliyim nasılsa
Ben değilim ya ondan diyorum 😄
Bende çay içiyorum afiyet olsun :)
Sana da afiyet olsun :)
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Çayı içtiğime göre dinleyebilirim :) buyrun
Ne anlatayım
Muhabbet var diye yorum yaptım :) anlat bir şeyler
Anlatırsam hepimiz ağlarız sen anlat :)
Beraber ağladıktan sonra sorun yok anlat gitsin :)
Bende içiyorum eğlenceli miyim bilmiyorum ama
Afiyet olsuunn
Sanada ilerleyen kadehlerde biseyleri şerefine diye yazmaya başlarız
Olur :)
Ben yeni başladım ama
Bende yeni başladım
Ooo iyi ilk neyin serefini içeceğiz bakalım
Gittiklerimizin şerefine içelim
Olur sonrada içimden geldi emeklilikte yaşa takılanlara içelim😃
Ahahha içelimmm
Ayrıca niye gittiklerimizi içelim gidemediklerimiz ve gideceklerimize içelim
Olur valla güzel ohhh
Şimdi kizlarsoruyor un en gözde sorularindan birine içelim sence ne olsun
Ben bilmiyorum soruyu neymiş
Ya çok soru vardı üzerinde kıyafetle sürtünmeyle hamile kalinacagina inanan masumlara içelim
Harbi oluyormuş öyle bir şey yalnız
Olur hayatta olmaz dediğim çok şey olmuştur inanırım yani
Aman boktan hayat her şey oluyor
İsterdim ama güvenemem
Ok sıkıntı yok bende güvenemem 😄
Haaha güven problemleri yaşıyoruz desene
Yok be kendime guvenemrm ben😁
O zaman doğru karar vermişim 😄
Evet haklısın ben kız olsaydım asla kimseye yazmadım😄
Yanii 😒
Ya ciddimisin sen burdan kimse ne yapabilirki engellersin gider etrafındakilere kork sen
Herkesten korkuyorum artık ben
Hmm anladım kirktuklarimiza içelim o zaman
İçelim
Şarap güzel gidiyor gerçekten de müzikle
Evet
Kaçıncı kadeh
İkinci
Ooo beş olunca haber ver özelden yazdircam sana 😃
Hahaha sanmam 😂
Eee göreceği hadi şerefe dik hemen😁
Tamam 😂😂
Müzik dinliyor musun dusunuyormusun
Dinliyorum
Ne dinliyorsun
Kıraç gecenin kemanı
O zaman kıraç in şerefine😁
Olsun bir de onun şerefine olsun
Şimdide kıraç in ailesine iciyoruz dik bakalım
Hadii bakaliimm
Ama orkestranın çık emeği var şimdide onların şerefine😄
Aaa yeter da 🤣
Kırmızılı pijaman çok yakışmış sana
Bu hayat niye böyle kimse hakettigini yaşamıyor demi icelim hadi😁
Kırmızı değil gri beyaz 😂😂
Hmm merakım gitti😄
Manyak 😂😂
Son beş dakika
Son dakikalarim
Muhabbet için tşkler
Bende teşekkür ederim
Sabah uyanabildinmi
Evet uyandım
Bende tek başıma bi 100 lük içtim
İçen kadınla muhabbet etmem
Teksen olur konuşalım
En iyi kendinizle muhabbet etmenizdir
Buradayız sohbet edebilirsin bizimle
Derdin varsa anlat bakalım😊
Yazışarak olmaz bu sohbet
Peki nasıl olacak
Yani, yan yana olmalı kafa biraz Çakır sohbet öyle güzel olur
Evette yalnızım yanıma kimseyi alamam aşırı bir güven problemim var
Anladım canım, ne içiyorsun
Şarap içiyorum
Oww, çok iyiymiş
Evet
Afiyet olsun
Sağol
Edelim gel
Geldim hadii
Burdanmi
Evet
Aynn knk takil sen
Ben etmek istemiyorum
Darısı başıma
Meyve suyu mu 😂😂
Afiyet olsun yarasın
Muhabbetim kötüdür
bende içiyorum rakı
birazdan vodkaya dönerim
Neden olmasın
Afiyet olsun🍷
Gel edelim muhabbet
cok iyi olabilir
Sohbetim içkiden daha iyidir
Bnde tek başıma içiyorum
Ne içiyorsun
Sulu kuru karışık sen
Şarap
Konuşalım gel
Buradan konuşuyoruz ya
Burdan nolcak ya
Olur niye olmasın 😂😂
Sermsz kafam iyi
Güvenemem ki
Sarhoştum hatırlamıyorum dersin 😃
Yemeyiz ya
Neyi yemeyiz
Içtikten sonra ekmek arası ızgara birşeyler yer miyiz diyom
Yaş kaç senin ürkek Ceylan
Hoigeldin
buyur edelim
anlatsaydın derdini
Çay mi
Millet hemen usuşmuş
Geldim bu arada sende yzbilirsn
Hoş geldin
Hoşbulduk
İçiyor musun hâlâ
Evet
Ne içiyorsun ve neye içiyorsun?
Şarap içiyorum solan çocukluk ve gençliğime içiyorum
🚬🚬🚬🚬
Ne diceksin ki
Tabi sorun değil se
Nerede yaşıyorsun
edelim
nerdensin ki
Anlat kanka
Neyi kutluyoruz
Muhabbet edelim