Sevilmiyorum diye çok uzuluyorum nasıl grubu dağıtabilirim?

babamın annemi para karşılığında bi kadınla aldattığını öğrenen bi kızım. Okadar uzuldumki çocukluktan itibarenböylebabamaaşırıdüşkün biriydim. Neden sevilmiyorum cok üzülüyorum çünkü babam beni aşırı eziyorniye soylesin niye böylesin falan diyor. Ortaokulfa da kızın biri bana fena düşmandı eşyalarımı yere firlat yemeğimi çöpe dökerdi herkese bunla konuşmayın derdi. Her yerde adımı eziğe çıkardı. Ama insanların çoğu pisliğin teki olmasına rağmen onun yanında. Lisede ortaokuldan gelen beş kişi ona uydular ymayankıskançlığından beni dışladı böyle okuduğum sınıf çok havalı herkes herkesle konuşmuyor herkes kendi grubuyla konusuyor. Grup dışındaki kişilerle kimse takilmiyordu. bende hiç bi grupta olmadigim için çok uzluyordum eve gelip ağlıyordum neden kimse beni grubuna almıyor diye. Sinif degistirdim ordaki insanlar çok iyiydi allah var bi demiyorum sadece bi arkadaşım çelme taktı bende yere çakıldım ya rezil oldum o konudan dolayı benle takılmayan çok kişi var. En son alan seçildikten sonra bi sınıfta okudum ordada iki düşmanım var çok fenalar gücüm yetmiyor onlara Beni kışkırtmak için oyun yapıyolar böyle hakaret ediyorlar mesela küfür ediyolar. Ben kızınca da bağırınca da mağduru oynuyorlar agliyorlar insanlarla diyorki senin yüzünden ağlamış falan tavır yapıyolar. Hakli olmak yani beni mutlu etmiyor haklı olan genelde ben oluyorum öyle diyolar ama. Gecistiriyolar haklısın diye sonra bakıyorum yine düşmanlarımla takılıyorlar benimle takılmıyordu lisede bir kişi hariç. Oda hastalandı bir yıl okula gelmedi son iki senede zaten korona yüzünden kapalıydı. cevrem olmadi düşmanlarım yüzünden. Okadad ölümcül hastalığa yakalandım babam böyle yaptı kimse benim yanimda olmadi bana eziyet edilirken bi sınıf arkadaşım bu kız bizim sınıf arkadaşımız böyle yapmayın demedi ama onlara ben kızsam hemen çevrem bana tavır yapıp beni dışlıyor çok uzuluyorum bu duruma aslında evde çokağlıyorum ama dışarda bana ezik demesinler diye ağlamıyorum çok yoruldum en sonda en sevdiğim arkadaşım anlasana sen sevilmiyorsun onlar seviliyor dedi okadar uzuldumki tartışamadım bile grupla. Ve lisede okuduğum ilk sınıfta söyle bi şey vardi sevgilisi olanla takiliyorlardi olmayanla takılmıyorlardı. Sorun bende yoktu yani onlardaydı. Babam mesela siz haklisiniz başkası babalık yapsın demişti gitmişti evden yine sevgilisiyle takılıyor aynı okul arkadaşlarım gibi diyolar sen haklısın ama bizi insan yerine koyan yok. Gruplar yalnız kişiyle eğlenmeyi dalga geçmeye bayılıyor çokta güçlüler ondan sakin şekilde de tartışsam bağırsamda beni zor duruma düşürüyor haksız duruma düşürüyorlar napsam fayda etmiyor. Depresyondayim ikinci defa yksye giricem kesin kazanamicam. Ve arkadaşlarımın tamamen kıskançlıktan bunu yaptığını düşünüyorum. Ben bu iki kızla tartışmamı sınıf grubundan yaptım çok tepkialdım kendi suçlarını benim üstüme attılar ben kendimi kurtaramadım. Bunlarin arkadaşlarımın arkasından söylediği kötü sözleri duydum mesela ama anlatmadım nasıl destekçi kazanabilirim sizce
Sevilmiyorum diye çok uzuluyorum nasıl grubu dağıtabilirim?
Cevapla