
Öğretmenin öğrencisinden...
Doktorun hastasından.... gibi gibi...
Bana yaşatılmişti yıllar önce hiç unutamam, ben de zaten suçlu olan, tekdiri hak eden birine o an ki öfkemle daha çok yüklenmiştim...

Bazen yaptım yalan söylemenin anlamı yok. Ama bağırma veya tersleme tarzında oldu. Bana da yapanlar oldu. Zoruna gidiyor insanın. Bir de eminim yani başkasının sebep olduğu kırgınlık benden çıkarılan o daha zor oluyor
Defalarca oldu, eskiden sinirlerini benden çıkartırlardı.
Ben de bir kaç kez yaptım tabii ki, ama sonrasında özür dilemişliğim vardır.
Çünkü kızım sana söyledim gelinim sen anla diye başkasını üzmek çok kötü bir şey
İkisinin de en kralını yaşadık 😪
Hayir kime sinirliysem muhatabım o olur..
Teşekkürler 🥰😊
Cevap
7Cevap
Hayır genelde o kişiden çıkartırım
Bunu herkes birbirine yapıyor. Öfkesini başkasından çıkarmak illa vurmak ya da hakaretle de olmayabilir. Birisine somurtmak bile öfke çıkarma olarak görülebilir
Başkasına öfkelenip bana parlayan olmuştu. Ben genelde sinirlenince susmayı tercih ediyorum :D kendi kendimi bitiriyorum
Başkasını öfkelendirmek kızdırmak için gelsin kavga edelim demek için bana samimi olan olmuştu.
Ben hiç bir zaman bunu yapmadim yapmamda
Tabii ki de yaptım bana da yaptılar ama ben daha çok yaptım
Benim yaptığım çok oldu.. Birine sinirlenip; ötekini, selam vermesine bile tahammül edemeyerek kırmışımdır..
Başkasından çıkartmak değil de yanında ki arkadaşına o an o sinirle soğuk olunca pozitif olmayınca o da ister istemez durgunlaşıyor
Yorumlarımı kaldıran birine kızıp başkasına küfür ettim...
Yapmış olabilirim
Evet hem ben baskasina yaptim hemde bana yapildi
kime sinirlenirsem acısını ondan çıkarırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?