Yaptım fakat bana karşı yapılan acımasızlık kadar ağır ve büyük değildi benim yaptığım, istemediğim şeyleri söylemek zorunda kaldım. Karşımda ki insandan daha çok benim canımı yaktı bu da zaten, sıkıntı yok o yüzden.
Evet hem de bir çok kez bunu yapmak zorunda kaldım. Zorunda kaldım diyorum çünkü bunu çok isteyerek ya da içimden geldiği için yapmadım. İnsanlar beni buna mecbur bıraktığı için yapmak zorunda kaldım.
Çünkü bir çok insan laftan, güzellikten ve iyilikten anlamıyor. Her şeyden öte insan gibi konuşmaktan anlamıyor. İlla ki canları yansın, kalpleri kırılsın istiyor. Anladıkları tek dil bu olsa gerek. Tabi ki hiç hoşuma gitmiyor bu durum benim de.
Basketbol oynarken bana sürekli küfreden rakip takımdaki kızın fena bir şekilde düşmesini sağlamıştım. Tabi kızın kolu kırıldı bileğinden, elinin bir daha gelişmeme riski vardı. Allah'tan bir şey olmadı. Ama işin garibi şimdi o kızla aramız baya iyi.
Yani engel atmak ya da kardeşimden intikam almak dışında pek acımasız davranmadım. Bilmiyorum iyi miyim ama bu kadar kötü insanın arasında biraz iyi olabilirim. Bu soru kanayan yarama bastı teşekkürler :D
evet ve böyle giderse olacak da. içtiği alkolün tadı haddinden fazla acı geldiğinde restoranda köpeğe tüküren bir gencin penisine tekme atmıştım. yine olsa yine yaparım vallahi, tanrının beni bununla sorgulayacağını hiç sanmıyorum. bu, feci bir hassas nokta dostlar ve önüne hiçbir şey geçemiyor. hayvanlara en ufak zarar veren canlıların ölümünü istiyorum ve acımasızlık noktam bu
Oldu küçükken evde ablamın kedisi vardı ve nenem namaz kıldığı için istemiyodu bende ona kızıp kediye eziyet ediyodum ve sonunda kutuya koyup uzak bir parka götürüp bıraktım ama şerefsiz bir hafta sonra mahalle de belirdi ablam da tanıdı hemen dedim yok yok bu o kedi değil :D
öyle biri hiç değilim, kırılır mı diye düşünmüyorum çünkü aklımdan kötü bir şeyde geçmiyor ayrıca üst düzey merhametli biriyim. keşke öyle insanlarlada karşılaşsam 🙄
Öyle gereksiz pislik, narsistik davranışlar sergilemiyorum. Sergileyen çok var zaten Narsist kişilik bozukluğu olan insanlar fazla. Ben biri bana yanlış yaparsa hayatımdan çıkarıyorum ya da gerekli ilgiyi vermiyorsa... Bu kadar... Gerisi ruhsal durum bozukluğuna giriyo.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
asla zara verebilen biri olmadım sadece bir kez lisede oldu gözüm döndü o an o kızı öldürsem içim rahat etmezdi aksi şeytan ben 4 yıl tekvando yaptım 10 kişi zor zapt etti beni kız ağladı korkudan sjsjsj vayy be dedim ben neymişim
Oldu ve olacak da. Kime acırsan acınacak hale getirir seni. Burdan devam
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Eskiden merhamet doluydum özellikle karşıcins tarafından çok ezildim. Şimdi kadın cinayeti haberlerini gördükçe içimi intikam serinliği kaplıyor. Eserinizle gurur duyun hanımlar...