Biz bizimle bize geldik
Biz bizimle bizdeyken
Bizi bize mi sorarlar
Merhaba kardesim müslüman olan herkes benim kardeşimdir irk ayrimi yapmam suriyeli ile yanyana namaz kilmisligim vardir
Bayramda suriye giden bircok musluman esat tarafindan katledilip cukara gömüldü
Sozde muslumanlarda daha fazla musluman olmesi için gitmesini istiyorlar
Ve amac burada araplar degil
Din yani islam arapca
Kuran ı kerim arapca
Peygamberim hz muhammed s. a. v arap
Amac sadece araplar degil (( ISLAM ))
Ağzına sağlık kardeşim
Evet vatanima dusman olanlar benim dusmanim
ama dinime dusmanlik yapanlarda benim dusmanim
sol laik kesim gecmiste dinime dusmandi gecmiste yaptiklari sebebiyle ( ezan, kuran, islam,) laiklige aturk sol kesime dusman olmam gerekmez mi
Eger geçmişe bakacaksam benim dusmanim çok
Benim sevgim ya da düşmanlığım yok ama ülkede mültecileri istemiyorum gitsinler Ülkelerine sadece Suriyelilerin değil Ukrayna'dan gelenler de gitsin. Ülkenin ekonomisi zaten kötü mülteciler için uygun değil
Cevap
7Cevap
Peygamber efendimizi ashabini ayır Selçuklu Osmanlı ve Türkiye dönemine yani son döneme bak Arap coğrafyasından müslümanlara faydası olan tek hamle yok ve Türklerin her zaman gizliden düşmanı olmuştur
İslamiyet'i de ilk yayanlar Araplardir ben öyle bakıyorum olaya.
Hadis var kardeşim Arapları 3 sebepten sevin diye bir ben de Arap olduğum için yani peygamber (sallallahu aleyhi ve sellem ) efendimiz iki kuran arapça oldgu için ve üçte cennette arapca konusulacak
Ben o Arapların için den öyle birini (rasulullah (sallallahu aleyhi ve sellem)) ve öyle bir grubu (sahabeler) sevyorum ki geriye kalanların ki öyle değil ama hepsi bozuk bile olsa fark yapmaz
Sevme çokta umurumda Ben Türk'üm Türk! Arap değil. Çok meraklıysan buyur alalım biletini yallah Arabistan'a.
Yan cehennemde ebedi
Ne alaka bende Müslümanım ancak ülkemizdeki sığınmacılar bence de ülkelerine varmalı artık.
Böyle görüş belirtene can feda. Ama ırkçılık yapanın Allah bin belasını versin. Arapları seviyorum çünkü peygamberim Arap idi.
Bence Araplarda insan ancak dilleri bizim dili çok etkilemiş benim tek sevmediğim konu dilimizdeki Arapça ile Farsça sözlükler. Arapları da severiz yani.
Kardeşim Allah'ın sen olmasaydın hicbirini yaratmazdim buyurdugu peygamberi arapken kim Araplara laf edebilir sevmeyen müslümanın imanından suphe ederim
Yalnız bir kulu yalnızca Arap diye sevmek saçma. Tüm Arplar iyi değil çoğu da Müslümanlığın adını lekeliyor. Hepsi de Müslüman değil.
Tam tersi moruk.
IŞİD Müslümanların adını lekeliyor ya da Suudi Arabistan.
Sana bir dost tavsiyesi mesut demir hocaefendinin sohbetlerini dinle YouTube dan adam Cübbeli gibi orjinal ehli sünnet alim
Cübbeliyi pek sevmem özellikle İngilizce hakkında yorumlarını.
Kardeşim yaşın çok genç dinine bı yönel araştır öğren cennet var cehennem var haberin olsun
Biliyorum yalnız cübbeli de mısırıoplu gibi bir tip onu sevmiyorum diye cehnnememi gideceğim yani.
Bu adamların davası İslam başka dertleri yok
Bunlar din taciridir inanmayalım bunlara kertenkele öldürmek sevap diyen biridir kendi lamborciniyr binip halka azla yetinmesini bilin diyenler bunlardır. Daha iyi hocalar var bunlardan.
Zengin olm adamlar sanane
İnsanları kandırarak varlıklı oldular Kuran'da olmayan şieyleri var gibi gösterdiler itibar etmeyin bunlara nasıl varlıklı olduklarını herkes biliyor. Lütfen bu kadar saf olmayalım.
Ben saf değilim ama sen iftiracı ve kıskancsin bu kafayla da cennete zor gidersin.
Açıkçası ben istemiyorum hani diyorsunuz ya müslüman sizce müslümanlar savaş anında din kardeşlerini satar mı? Ya da canları kurtulmasına rağmen burada tek amaçları kadınları taciz etmek olabilir mi
burada böyle meselelere girme. Mesele arap meselesinden daha büyük ve Türk halkı bu araplardan artık BIKTI. İstemiyor
Sen sakalını jilete vurmaya devam et böyle şeylerle yorma kafani
Sen manita kovalamaya çalış boş ver böyle onrmli meseleleri kocero
Ha sıktır lan ordan yarr4m
Sus kah. pe
peygamber zamani harici tum araplar kardeşim yesin
Pardon ama Arapları sevmemekte haklıyız
G. tu başı açık gezerken bakıyorlar diye mi
Seninle tartışmayacam, diğer sorularına baktım ve değmez. Laftan anlamayan, yargılayıcı bir insansın. Kendini çok iyi bir müslüman zannediyorsun ama boşşş
Ok
Bu kadar Arap olduğunu belli etme mk mankurtu!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?