ARKADAŞKAR YANIMDA OTURAN KİŞİ BANA YALANCI BİR İNSANMIŞ GİBİ GELİYOR?

Arkadaşlar merhabalar! Benim yanımda oturan bir kız var okulun ilk haftaları oldukça yakındık ve hâlen de yakın sayılırız ama bana çok yalancı bir insanmış geliyor. Şu şekil açıklayım; mesela konu her hangi bir şeye açılsa işte bu eşya olsun veya herhangi bir şey hemen bende de var aynı şey diyor sanki tüm eşyalar onda toplanmış gibi ya da konu açılsa sürekli hafif çaktırmadan kendini zenginmiş gibi bir imalarda bulunuyor ayrıca hâl ve hareketlerinden de öyle bilmiyorumm bende böyle bir kanıya vardım. Ayrıca çok dominant yapılı bir insan ve sevgilisi olduğu hâlde sürekli şu erkek çok yakışıklı falan diyip duruyor bazen beraber olduğu çoçuğun parasını yediğini düşünüyorum nedense samimi gelmiyor yakın olduğumuz hâlde ve kimseyi de sevmediğini düşünüyorum insanları parmağında oynatırma derdinde sizce muhatap olunması gereken bir insan mı yoksa mesafeyi korunacak olması gerkenlerden mi? Fikirleriniz benim için önemli 💜
ARKADAŞKAR YANIMDA OTURAN KİŞİ BANA YALANCI BİR İNSANMIŞ GİBİ GELİYOR?
Cevapla