Eşinizle evlendiği zaman ailesiyle kalmanızı istediği zaman ne dersiniz? Sizce birlikte kalmak iyi mi? Eltilerlede aynı apartman mı yoksa ayrı mi?
Ayrı
Birlikte
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Koloni gibi yaşamayı çok sığ ve saçma buluyorum aynı apartman neymiş hele birde köylerini mahalleye taşıyanlar var 😏 lüks bir sitede evim var çok şükür güvenliği bahçıvanı kapıcısı vs her şeyi çok modern. Sabah kahvaltıda eşofman takimi ile benden önce masaya oturmuş elti görümce bacanak kayinco falan hayal edemiyorum
Cevap
1Cevap
Bence yan yana kalmak daha iyidir canım
Neden sizce?
ayrı ev elbette
Sizce neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?