Aile & Toplum Aşerdiğinizde hızır gibi yetişen arkadaşlara sahip misiniz? ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Aşerdiğimi söyledim hemen alıp gelmiş🙈🥰 Güncellemeler+1 yıl 🖤🖤 Aşerdiğinizde hızır gibi yetişen arkadaşlara sahip misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayır değilim 1 0 Yorumla
bosverseneismimimm Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl Hyr mlsf kendileri pek hal hatır sormuyorlar bile zaten 1 0 Yorumla
Ela034naz Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 63% +1 yıl Puding sevmiyorum ama olsun😉Hızır gibi değil ben daha çok alıyorum. 1 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 810 cevap paylaştı. Bugün 3 kişiden 3 şey istedim geldi birisi gelemedi getirden geldi😂 1 0 Yorumla
Beyazeşekliprens60 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Vışşşşşşşşş bizimkiler tatlı krizim olduğunda elimdekileri alıyor sen çok yedin die 😂😂😂 1 5 Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl Aksine biz bölüyoruz 😂 Yorumla Beyazeşekliprens60 +1 yıl Sanırım bugün herkesin bişilere krize girdiği gün 😂😂😂3 tane kazandibi vardı şimdi hiçbiri yok Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl 😂😂😂 Yorumla Beyazeşekliprens60 +1 yıl Afiyet olsun kardeşim Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
mundodelafresa Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Evet var. Hayırlı olsun.. 1 1 Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl Eyvallah 😂 Yorumla
Herom44 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 30% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 537 cevap paylaştı. Merhaba , ahahaha afiyet olsun. 1 1 Yorumla ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq +1 yıl Teşekkürler 🙂 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bir saat önceki konumuz 😂 @parodaqt 2 2 Yorumla Parodaqt +1 yıl Nöbetçi büfeniz aşerenler için paket servisimis vardır 😂 Yorumla VişneliBrowni_ +1 yıl 😂 Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı. Hayır değilim kendim kendime alıyorum ben😃 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hayır değilim
Hyr mlsf kendileri pek hal hatır sormuyorlar bile zaten
Puding sevmiyorum ama olsun😉
Hızır gibi değil ben daha çok alıyorum.
Bugün 3 kişiden 3 şey istedim geldi birisi gelemedi getirden geldi😂
Vışşşşşşşşş bizimkiler tatlı krizim olduğunda elimdekileri alıyor sen çok yedin die 😂😂😂
Aksine biz bölüyoruz 😂
Sanırım bugün herkesin bişilere krize girdiği gün 😂😂😂
3 tane kazandibi vardı şimdi hiçbiri yok
😂😂😂
Afiyet olsun kardeşim
Teşekkür ederim
Evet var. Hayırlı olsun..
Eyvallah 😂
Merhaba , ahahaha afiyet olsun.
Teşekkürler 🙂
Genelde hızır ben oluyorum
Bir saat önceki konumuz 😂 @parodaqt
Nöbetçi büfeniz aşerenler için paket servisimis vardır 😂
😂
Ya bu paketteki pudingler çok güzel 🤶🏻
Hayır değilim kendim kendime alıyorum ben😃
Yok degılım istememde
Evet var öyle arkadaşlarım
Ben alırım gidip
Değilim
Canım çekti
Yeap
Degilim
asermiyorum