Yanında özgürce saçmaladığınız kişi kaybedilmemesi gereken samimi insandır. Bu sevgili olur, arkadaş olur farketmez. O kişiyle rahat olduğunuzu, sınırlarınız olmadığının, kendinize sınır koymadığınızı gösterir. Böyle değerli insanlarınız var mı?
Hayatınızda yanında özgürce saçmalayabileceğiniz arkadaşlarınız var mı?
Hızlı araba kullanmak sadecr yakınlar varken halısaha sonrası duş alırken soğuk su dökmek yeni öğrendiğim boks figürlerini üzerlerinde denemek ve bi çok şey
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Benim arkadaşım yok ve olmadı da.
Var tabiki ahh nerde olursak olalım biz gibi saçmalayan var mı diye düşündüm.
Hayır yok eskiden çok vardı eskilerde bıraktım hepsini :)
Var, bir ara langırt oynardık ama ne oynamak deli gibi 😄
Samimi olduğum ve değer verdiğim arkadaşlarım var tabi..
Ama saçmalama kısmını beceremiyorum ben.. :))
Tabiki bu kesinlikle olmali ve arkadaslarimda var..
Var olmazmı ben dahil alayımız saçmalıyor😂
Ne kaa güzel ne kaa güzel dkdkdk
Biyiklarin cikmis 😁
Aaa sen djdjdj yeni farkettim
Evet var. Hayat saçmaladıkça güzel :)))
Evet var birden fazla olmaları güzel oluyor
olmazsa sorun var demekdir
Hayır yok hepsi bir yerde saçmalama diyorlar😂
Özgür oldugum için sacmalıyorum
Evet var sağ olsunlar..
var bütün yakın arkadaşlarım diyebilirim.
Hayır yok
Hayır zaten hiç arkadaşım bile yok
var :D :D
Var valla.
Evet var
Evet var🙂
Evet var
Şükür ki var 😌🦋
Çok şükür ki var :D
Vardi
Evet var :D
Var😍
25 kişi var hepside samimi arkadaşım.
Var ve saçmalıyoruz
Var evet.
sacmalama ne olursun, sarkisi bile var
muhtarin kizi ya issiz ya evde kalmis
Evet var
Neler saçmalıyorsunuz mesela 😀
Hızlı araba kullanmak sadecr yakınlar varken halısaha sonrası duş alırken soğuk su dökmek yeni öğrendiğim boks figürlerini üzerlerinde denemek ve bi çok şey
Yok.
Evet var
Evet var
Evet var
Ne yazıkki yok
Var sandıklarim oldu
Çok var çok ☺️
Çok muhtacim
Hiç kimsem yok