3 ay evli kalıp boşandım, niye herkes uzaylı gibi bakıyor?

Kötü biseymi bu bana göre gayet normal soran sorana ne oluyor bu millete ya
3 ay evli kalıp boşandım, niye herkes uzaylı gibi bakıyor?
Cevapla