
ikidir bana baktığını yakaladım aşık mı oldu ne yoksa yüzümde bir şey mi var diye telefon kamerasını açıp baktım en son, bence bir sıkıntı yok😀😀😀
Kessin aşık oldu offf napacağım😀😀

Biri bana bakınca aşırı rahatsız oluyorum başta takmamaya çalışırım ama hala devam ediyorsa bakmaya gidip bir sorun mu var diye sorarım yani.
öpücük atarım :P...
şaka şaka, yok öyle şeylerle işim. o tarafa bakmam ben, keyfimi ne kaçıracağım.
Cevap
19Cevap
Hemcinsim ara sıra bakarsa rahatsız olurum, ama muhtemelen çoğu kişi kaş göz yapıp ne var diye sorar :D
Abla iş yerinde kahkaha da atamıyorum gülüşümü içime içime çürütmeye çalışıyorum çok zor durumdayım şu an. :D:D Soruya gelirsem yaşı küçükse yani çocuk ise göz kırpar tebessüm ederim. Büyükse de buyurun bir şey mi söyleyeceksiniz der konuya bodoslama girerim. İletişim önemli hint filmleri gibi bakışmayı sevmiyorum dert varsa da çözeriz EvelAllah! :D 😎
Ah şu başlamadan biten aşklar bizi bitirdi zaten :D :D
Günaydın , merhaba
Böylesi güzel ve bilgilendirici soru sorduğunuz için size minnettarım ve teşekkürü borç bilir , 3 taksitle öderim.
Keske kalkıp ‘ sen hayırdır lan , ne baküünn değişik ‘ diye ağzını burnunu kıraydın 🥺 supermod suveydanın o leziz ağızda dağılan enfes şaplagı 😂😂😂
Gecmıs olsun da kan kalmadı sende vere vere.
Yhaa sen de ona karşı bos değilsin anlamıştım. Yhaa choook tatlış ama 😂😂
Ağzına burnuna dalmasın supermod dikkatli ol. Çıkış bekleme olayları ıyı sonuçlanmaz pek 🥺
Kaderimizde varsa genç yaşta kefen giymek , geri vites nedir bilmez bu deli yürek 😎
Mevzu patlarsa semtin dızolarını toplar gelırız supermod 😎😂😂
Eyvallah’ınla beraber baş tacısın. Allah belamı vermeden gideyim ben artık
Tekrar gecmıs olsun supermod , dıkkatlı ol

Böyle bakarım bende 🤣
Eğer bakışını ayırmıyorsa hiç "hayırdır" bakışı atarım.
Ya da etkiye tepki bakışır dururuz 😂
Hayırdır diyeydin ya bi dalaydın 😃
Ben de ondan gözümü ayırmam. Ta ki titanik müziği çalana kadar
Yanına gidip bi 'Merhaba' ile mesele neymiş öğrenebilirim ya da görmemezlikten gelirim.
Ne amaçla baktığını düşünmeme, rahatsız edip etmemesine bağlı değişecek durumlar..
Genelde yönümü çeviririm. Daha da inatla bakarsa ben de bakışlarımla mahvederim. Kimse bana dik dik bakamaz 🤨🤨🤨
Dar elbiseler giyince oln durumdur. Bugünl metrobüsten çıkarken 2 kız bakıyorlardır dedim bir şey mi oldu acaba 😂
Ne bakıyon hayırdır filan derim
ya da kafa sallarım
Tarzini beğenmiştir ondan bakmistir kadinlar kadınlara genelde bu yüzden bakar djdjsj
Valla ne yalan söyliyim, birine benzettiği için bakmıyorsa ben iyi şeyler düşünemem..
Ona kadınlardan hoşlanmadığını söyle. Ndsjzh
Tedirgin olurum ve korkarım ben ya.😂
Tedirgin oluyorum yalan yok
Yani bazılarının bakisi öyle belki böyle goz kirpmadan dikkatli dikkatli bakiyorlar tuhaf hissediyorum😂
Kesin hoşlandı jftgff
Zevk sahibiymişsiniz vesselam ben de olsam bana bakardım derimmm 😃☺️
Erkeklerin tepkisi ortak sen hayırdır la ne dik dik baküun😂
Dikkatini çekmişsindir, biseksüeldir, sugar mommy fantazisi vardır, sadece güzel bulmuştur vs vs
rahatsız olurum birine mi benzettiniz veya neden bakıyorsun filan derim
Bence bi şans ver 🤣🤣 erkeklerden yüzünüz gülmüyor zaten
Seni çok güzel buluyordur 😂😂👍
Büyü felan oldu derim
Ben bakmadığım sürece umrumda olmaz
Gözlerini ayırana kadar gözlerinin içine bakarım…
amacın ne kan cıkarmak mı senın?
İlk fırsatta numaramı veririm
Kaş göz yaparım bir süre sonra hayırdır
Hayırdır derim 😄
Hoşuna gitmiş belli belli
İsteyen bakabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?