Yanliş şeyler yapan kız kardeşim var ne yapmalıyım?

kız kardeşim 19 yaşinda internetten hiç tanımadıgı birine kaçtı. 7 yıl oldu şimdi çocugu var. kocası sürekli birileri ile telefonda konusuyor diye şikayet ediyodu bize. şimdi ise kız bize geldi boşanma davası açtı ona. telefonla birileri ile görüşüyor sürekli. kimle konuşuyosa ağlıyor gülüyor falan. gündüxleri hep bir sebep bulup evden çıkıyor bir daha akşam geliyor. gittim dediği yerlerin hiçbirine gitmemiş öğrendim. ama nerede ne yapıyor nereye gidiyor haberim yok. ailene karşi yaptıkların yanliş dedik. gitti babamı karakola iftira atarak şikayet etmiş. bixe de diyoki beni kısıtlamayın şikayet ederim sizi. parası harçlıgını biz veriyoruz. dün notebook almiş gelmiş. bu nerden çıktı dedik internetten iş bulmuş şirket ona cihaz öndermiş. söylediği iş de mantıksız.
arkadaşlar bana çözüm yolu bulun lüten.
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada çocugu ile hiç ilgilenmiyor
Yanliş şeyler yapan kız kardeşim var ne yapmalıyım?
Cevapla