kız kardeşim 19 yaşinda internetten hiç tanımadıgı birine kaçtı. 7 yıl oldu şimdi çocugu var. kocası sürekli birileri ile telefonda konusuyor diye şikayet ediyodu bize. şimdi ise kız bize geldi boşanma davası açtı ona. telefonla birileri ile görüşüyor sürekli. kimle konuşuyosa ağlıyor gülüyor falan. gündüxleri hep bir sebep bulup evden çıkıyor bir daha akşam geliyor. gittim dediği yerlerin hiçbirine gitmemiş öğrendim. ama nerede ne yapıyor nereye gidiyor haberim yok. ailene karşi yaptıkların yanliş dedik. gitti babamı karakola iftira atarak şikayet etmiş. bixe de diyoki beni kısıtlamayın şikayet ederim sizi. parası harçlıgını biz veriyoruz. dün notebook almiş gelmiş. bu nerden çıktı dedik internetten iş bulmuş şirket ona cihaz öndermiş. söylediği iş de mantıksız.
arkadaşlar bana çözüm yolu bulun lüten.
arkadaşlar bana çözüm yolu bulun lüten.
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada çocugu ile hiç ilgilenmiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer