Psikolojim çok kötü durumda ne yapmalıyım?

Her şeyi kafaya takıyorum korkmaktan başka bir şey yaptığım yok. Savaş gündemi psikolojimi bozdu, depremden korkuyorum, korkmaktan korkuyorum, ölmekten korkuyorum, yaşamaktan korkuyorum. Yaşayan insanları görünce o kadar kötü hissediyorum ki kendimi neden bende o insanlar gibi normal bi hayat süremiyorum. Kafamda sürekli insanlığın başına kötü bir şey gelecek felaketler olacak hissi var atamıyorum bunu
Psikolojim çok kötü durumda ne yapmalıyım?
Cevapla