+1 yılGüzel bir başlıkta yine alabildiğince faşist kusması gördüğüm sorunsaldır ki sanırsın türkiye'de kötü her şeyin sorumlusu kürtler. türkler günde 5 vakit namazını kılıyor, camiden çıkmıyor, boğazından haram lokma geçmiyor. başlık sıçtığınızda ve saçmalıklarınızı eleştirdiğimizde kürtçü ya da pkk'li oluyoruz. varsın gözünüzde olalım. s*kimde değil.
al bak samsun'da da oluyor: ahmetdursun374.blogcu.com/…vuz-etti/12501957
yozgat'ta da oluyor: www.haberler.com/…altinlarla-4729048-haberi/
bursa'da da oluyor: https://arsiv.ntvmsnbc.com/news/127347.asp
adana'da oluyor: gundem.milliyet.com.tr/…/1443614/default.htm
bunlar sadece ufak bir google aramasında ortaya çıkanlar. keşke olmasa ama tüm bu olaylar her yerde oluyor. bu saçmalıkların kürdü türkü lazı alevisi yok. cehalet tüm bunları karşılayan kelimelerden sadece biri. haaa bir de okumuş cahil olmak var ki o bambaşka bir şeyki cehaletinizi gözünüze sokmamak adına burada kızlarını okutmuyorlar vs diyenlere tek tek kürt sanatcı ve aydınları saymak yerine türkiyede okuma oranının en yüksek olduğu ülke tunceli diyor vede şunu ekliyorum her kürt nasılki pkk'li değilse her pkk'li de kürt değildir!!!911 Yorumla- +1 yıl
Al sana bir andaval daha.. bu söylediklerimden ne anladınki direk benide kürt yapıp genellemeye dahil ettin? Ben burada her ırktan senin gibi andaval çıkar bunun türkü kürtü yok demeye getiriyorum sense ne b. k yerseniz ye diyorsun.. Ki o eksi verenlerinde... anladiniz siz onu..
- +1 yıl
Sunla neyi tartışıyorsunuz 16 17 ergen Kurduğu cümlelerden anlamıyormusunuz
- +1 yıl
@Akguness ergeni bir yol al yoksa yaşına bakmadan kanırta kanırta s.. im seni kodumun liselisi seni..
- +1 yıl
Bişey demiyorum aydın okumuş kürtler:) yanlızca kokmayın am. k insanın bazı yerleri kokar anlarımda bütün vücut koro halinde bir şaheser ortaya çıkarıyor. Sizin için belediyler bedava hamam yaptırmalı. Kürtkart çıkartıp size vermeşi ki sadece sizin pisliğiniz temizlenip bize karışmasın.
- +1 yıl
@Turco denen dal tarak memlekette ne kadar ermeni varsa sana itelesin ki alt tarafi bir kelime hatasi seni bu kadar tatmin edecegini bilseydim bkr kac yerde daha ayni hatayi yapar seni mutlu ederdim.. @Akguness ergeni sen hala buradamısın?
En İyi Cevaplar
Gereksiz nefret duyan insan ırkçıdır, ayrımcıdır. Kürtlere duyulan nefret pkkdandır. Ama kürtlerin hepsi de pkk lı diye bir şey de yoktur. Sevmeyeceksen nefret besleyeceksen pkk lı olana besle onu kötüle. Kürte nefret duymak ayrımcılık ırkçılıktır. Ne kürtler tanıdım batıda ki insanlardan daha sıcakkanlı yardımsever. Asıl nokta pkk ya duyalan nefret ama bunu ayırt edemeyenler kürtlere nefret duyuyor.
32 Yorumla- +1 yıl
%90'ı pkklıdır, istisnalar kaideyi bozmaz.
- +1 yıl
Bozar... insan canına kıyan bizden değildir nasıl cinsiyetini kendin seçemiyorsan ırkını da seçemiyorsun biz urfaya tatile gitmiştik oranın bir çoğu kürt ve çok da iyiler misafirperverler hepsini aynı kefeye koymaya hakkın yok olamaz da
Milliyetçiliğe karşıyım. Melezim yarı türk yarı kürt.8 yaşımdan beri diyarbakırda yaşıyorum. Ama batıda insanların burası hakkında neler söylediğini biliyorum. Diyarbakırın ve doğunun geri kalmasının tek bir nedeni var o da birilerinin bunun böyle olmasını istemesi. Okuma yazma seviyesi daha düşük. Burada gerçek hikayeleri dinledim kendi kulağımla duydum kürt ırkına sahip insanlara zamanında çok eziyet edilmiş. Evleri basıp rastgele götürürlermiş insanları. Annemlerinde başına gelmiş de sonra annem babamın polis olduğunu söylemiş de durmuşlar. Tecavüzler de olmuş. İnsanların bazıları hala geçmişin izlerini taşıyor. Bu coğrafyada kimse akıllı değil. Zamanında milliyetçilik yapılmış ''TÜRKLÜK'' diye. Adamlarda çıkıp siz türkseniz bizde kürdüz demişler. Halbuki burada türkü de yaşıyor lazı da çerkezi de binbir türlüsü de. İnsanları birbirine vurduruyorlar. Hala da öyle. En mantıklısı yine çözüme varmak.
40 Yorumla
Önce şunu sormak lazım lazlardan, gürcülerden, tatarlardan, boşnaklardan kimse nefret etmiyorken neden Kürtler? İnsanların bu pkk belası yüzünden dolduğu bir gerçek. Hdp milletvekilleri de olayın tuzu biberi. Artık kardeşimiz olan Kürtlerle pkk sempatizanı kürtleri ayıramıyoruz bu bizlerin hatası. Ayırmalıyız. Van depreminde pkk sempatizanları onlara gelen yardımları yağmaladığı halde ellerine yardım ulaşmadığı halde ordaki Kürt kardeşlerimizin "Yine de gönderenden Allah razı olsun" dediğini unutmamalıyız. O pkk sempatizanlarının orda yaşayan kürtlere de zararı var sonuçta. Umarım bir gün Kürtlerde içindeki pisliklerden temizlenir ve kardeşçe yaşamaya devam ederiz.
101 Yorumla- +1 yıl
Perfect.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
+1 yıltarih bilseydin bu sekılde konusmazdın 1 kürt diye bir ırk yok kendilerinin ırkı olduğunu dusunmesınler dusunenlerde bos bos konusmasın 2 olmayan bır ırkı sevmem 3 hangı tarıhe bakarsan bak hıcbır devlete faydaları yoktur zararları vardır 4 oldukları her yetde bır huzursuzluk bır anarsı vardır 5 ataturkun hakkında bazı yanlıs soylemler kurtler tarafından cıkarılmıtır 6 ulkemızın şu an tek baslıca sebebı kurtlerdır 7 ulkemızı bolmek doguyu almak ıstıyorlar 8 doguda bazı koyler askerıyenın atıs talımı yapmak ıstemesı uzerıne koylulerı kovup orada bır test alanı kurmuslar yalandır kurtler cıkarmıstır 9 ezanı turkce okuttu gıbı bazı seylerın uzerıne durulup ne oldugunu bılmeden konusanlar saıt nursı gıbı bır serefsız kendısıde kurttur onun kıtaplarını okuyan kuranı kerım okumazlar onu okurlar cunku cevırısıdır ıcınde onun kendı soyledıgı hıtap ettıgı bır cok sey vardır zamanında ataturk medreselerı dın yerlerını kapattı cunku hain yetiştirdiklerı ıcın şu an hala sucluyorlar daha ıstermısın
1012 Yorumla- +1 yıl
@Akguness pislikler ya kaç kere yıkanmışlar adamlar yıkanmadıkları ıcın kararıyorlar cop toplayan kurtler ozellıkle evıne gıdıp ne zman dus alıyor kap kara oluyorlar onlardan cacık olmamıs bu saatten sonrada olamz zaten
- +1 yıl
Geniş bir bilgi kitlesine sahipsin dostum helalin var senin bildiklerini bilmem gerek yaşım 32 ama boşa yaşamış hissediyorum kendimi...
- +1 yıl
@ayıboğan27 yok olur mu hıc herkesın bıldıgı vardır bılmedıgı vardır ılla kı o yasa gelesıye kadar benden cok bılgıye sahıpsınızdır kendınıze haksızlık etmeyın ayrıca @UnaL_CaN sizin yaş 30 35 gosterıyor ama attıgınız yorum yasınıza uygun bır yorum degıl haberınız olsun varsabır yanlıslık suclamalarla ılgılı falan soyleyebılırsın cevabını verecegımden emınım
- +1 yıl
kürt irki yoksa bunlar uzaydan mi geldi))? kurtler iran kavmidir pestunlar gibi.. resmi tarihin yalanlariyla burada konusma.. git biraz baska kaynaklardan oku
- +1 yıl
@blackcat06 oncelıkle merhaba meslegınızı merak ettım hukuk cıktı yanı bırde meslegınız hukuk tarıhın yalan soylmeyecegınızı bılmenız gerekırdı bunca zamana kadar bosuna okumussunuz avukatlıgınızıda hangı yonde yapacagınızda ortaya cıktı dıye dusunuyorum kürt neye denıyor bılıyor musun bir çok milletle birlikte olmuş bazı milletler özellikle söylemiyeceğim hakaret sayarlar yanı ben türklerle oldugunda evlendıgınde kuduruyorum sınırden onlarda oyle dusunecektır dıye soylemıyorum sonradan meydana gelmıssınız bızım tarıhımız cok ıyıdır sevmıyorsan baska ulkerın tarıhlerınden yanı kıtaplarından bakabılırsın tarıh yalan soylemez yanı aslında en buyuk suc osmanlıda osmanlı devletının ımparator olmasıyla alakadar bızım tarıhımız ıyıdır bızı cınlılerde bılır cın seddı kurdular bızım saldırılarımızı engelleyemedıler colugunu cocugunu eslerını verdıler kurtulamadılar artık eslerını casus olarak kullanmaya basladılar baska devletere o raporları gonderdırler o sekıl daha cok var oyle yanı
- +1 yıl
@blackcat06 yanı bız turkler colugumuzu cocugumuzu esımızı korumak ıcıncanımızı verdıgımız oldu tarıhte onada bak ayrıca laz dıye bır seyde yoktur oyle bır mıllette yoktur zamanında laz dedıklerımız rusyadan gelmıstır
- +1 yıl
Saçmalığa bak laz diye bişey yoktur ama Rusya dan gelmiş olmayan birsey nasıl tureyip geliyor hayranim sizin zekaniza:) Yaw aslında peygamberler turktu melekler turktu hatta şeytan tukceyi kabul etmediği için lanetlendi Cebrail vahiyi türkçe olarak getiriyordu sonradan degistirdiler yani hiç bişe yok sadece türk var hatta Allah bile türk muş dogrumu :)
- +1 yıl
kardesler kurtler 5 bin yildir bu topraklarda olan kadim bir halktir aidiyetleri yuksek oldugu oldugu icin şu an cogu asimile olmamistir. burada kurtleri asagilarak sadece pkk nin buyumesini saglarsiniz. bben turklerle kurtleri karsilastirmadim. medeniyet sadecendevlet kurmakla olmaz.. ben simdi Avrupalıların turklere hakeretlerini burada soylesem sadece kavga ederiz. o yuzden empati yapin. karsindaki irk olsada olmasada insanca yasamaya hakki vardir.
- +1 yıl
@seyfuzulyezen o kadar kısıye cevap atıyorum 25 29 gosterıyor fotografını gorduk ama bu kadar sacmalarsan alıntı derım o fotogtarafa adam gıbı yorum atacaksan at ne oldugunu bılmedıgın seyler hakkında konusma sacmalama @seyfuzulyezen kadim bir halk mıdır gülerim sana ondan mı ensest ilişkilerin çoğu kürtlerde ondan mı uyuşturucu hepsi onlarda doğuda esrar içmek normal sigara gibidir ama bonzai gibi maddeler uyuşturucuya girer onlar öyle bir topluluktur ondan mı sigara kaçırıyorlar uyuşturucu satıyorlar ondan mı doğuda hep kaçak elektrik kullanıyorlar ondan mı habire sokaklara taşıp bir ton insan pkk adına polislere saldırıyorlar
- +1 yıl
@blackcat06 ikinci etikette sen olacaktın
+1 yılHala içimi burkuyor falan diyebiliyorsun kızım onlar KÜRT ulan KÜRT !! Benim sevgilim benimle buluşmaya gelirken "bana metrobüste tip tip baktılar , beni ellediler , bana laf attılar" demesini duymak zorundamıyım? Bu o.. c.. nu yapan kürtler , abaza ve cahil bir nesil , ortalarına kız koy 30 kişi hallederler , hayvandan farksızlar. araya kendin gir 30 kişi tek olan sana dalarlar , yine bu da belgesellerdeki ÇAKALLARIN , ASLANLARI öldürme şeklidir. Çünkü bunlar HAYVANLAR !! Ve bunlara hayvanca konuşacaksın , işçi sınıfına hatta kölelik olsaydı o sınıfa sokacaksın !! Havlıyorsa da ağzına sıçıp SUSTURACAKSIN !! Bunu sen yapmazsan , o yapmazsa , BİZ FAŞİST dediklerini yaparız !! Biz faşist değil TÜRKÇÜYÜZ. Ve kürt ırkını sevmiyoruz evet tiksiniyoruz. Sırf onlara bu düşmanlığımız diye ırkçıysak evet IRKÇIYIZ !! Ve hala kendi hakları varmış gibi savunuyorlar. Sen bence bir daha düşün tüm bunları. Yolda anana bacına laf atanları onlara s.. cek gibi bakanları da düşün ama olur mu? Youtube'ye yaz 7 kürt 1 çifte saldırdı diye çıkar. Onu da bir güzel izle. Ondan sonra bir daha gel tartışalım yoksa anlamazsın sen bu dediklerimi. Hadi kendine iyi bak.
144 Yorumla- +1 yıl
24 uzman cavuş 12 yaşındaki kıza tecavüz etti yaz bakalım ne çıkacak... Ayıp ayıp utanmadan iftira ediyorsunuz Vallahide billahide sen yalan söylüyorsun.
- +1 yıl
Sen cok mu temizsin?
- +1 yıl
@Turco birçoğu ırkçı diyor benden nefret ediyor. senin gibi insanlara rastlamak güzel.
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞu an yaşadıkları hayat kendi içlerinden çıkan şerefsizlerin eseridir bence.. küçüklükten beridir kürt teröristlerin Türk askerilerini öldürmesini görerek, okuyarak, dinleyerek büyüdüm.. ee doğal olarak ki benim vatanım olarak gördüğüm topraklara saldıran o teröristler nedeniyle sevmemeye başladım.. üniversitede ilk defa kürtlerle tanışmaya başladım.. ilk başlarda çoğu iyi görünmez ve düşüncelerini pek belli etmezlerdi.. yine de iyi anlaşırdık.. dış görünüşle insan yargılamam.. o yüzden çok iyi arkadaş olarak görmek istedim hep.. fakat zaman geçip onlar gruplaşmaya başlayınca sesleri çıkmaya başladı.. açık açık siz biz diye kendileri ayırmaya başladılar kendilerini.. birinde de paçavra görünce bindim tepesine hastanelik ettim.. eğer ki onlar kendilerinden nefret edilmemesini istiyorsa adam gibi ekmeğini yedikleri bu vatana sahip çıkacaklar.. her gün güneydoğuda asker polis taşlayan şerefsizler o halktan da destek alıyor.. o halk onları istemese asker polise sahip çıkmaya kalksa çoktan rahata erecekti.. aralarında illa ki ülke bütünlüğünü destekleyenler vardır ama onlar da korkularından sesini çıkaramıyor biliyorum..
80 YorumlaAile & Toplum konusunda 370 cevap paylaştı. Başta bir Kürt olduğumu belirtmeliyim. Biz Kürtler'den neden nefret ediliyor söyleyeyim. Devletin dayattığı asimilasyona direndiğimiz ve reddettiğimiz için, asimile edilen Laz, Çerkez ve diğer ırklara göre tehlikeli görülüyoruz. Yani devletin inatla Türkleştirmek istemesine karşın, Kürtler hala Kürt olmayı başardığı için sahip olduğu nüfustan dolayı tehlikeli görülüyor ve devletin işaret parmağıyla göstermesiyle hedef ve nefret unsuru olarak görülüyoruz. Tek suçumuz yüzyıllardır Kürt kalabilmek ve kendi dilimizi, kültürümüz yaşatma güdüsümüzün güçlü olmasıdır. Bu şartlara ve koşullara sahip olan ırk Laz ya da Çerkez olsaydı; bu sefer devletin işaret parmağı onu gösterir, nefret o ırka yönelirdi. PKK da devletin Kürtler'e reva gördüğü kötülüklerin, işkencelerin ve yok etme çabasının bir sonucu olarak doğdu ve devlet tarafından ezilen Kürtler'de karşılık ve taban buldu. Zaten PKK'nın tabanına baktığımızda haksızlığa, işkenceye ve aşağılamaya maruz kalan Kürtler'den oluşmaktadır. Olayın özeti bu.
52 Yorumla- +1 yıl
ben bu arkadasa katiliyorum arkadaslar bizlerede yilarca kürt lere yapilan iskenceler yapilsaydi bizde bas kaldirirdik niye biz turk oldugumuz icin suc degilse kürt lerde kürt olduklari icin suc olmamali hem anadolu kapilarini alpaslana acan kurtlerdi musluman olduklari icin alpaslan kardsimiz muslumandir basimiz ustunde yeri vardir demislerdi 1071 de unutmayin kürtler le bizim yolardir kardeslik bagimiz vardir yarin cocuklarimiza birakacagimiz en guzel hediye onlara ne yaparsak onlarda cocuklarimiza yaparlar o zaman ne yapmaliyiz kardesce asagilamadan bir birimizin haklarina saygili olmaliyiz
Aile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Git Türkiye'den çık yurtdışına hangi ülke kendi dilinden başka dili konuşmana izin verir. Vermezler çünkü ayrılık çıkacağı bellidir. Bir ülkenin dili neyse o konuşulur eğer Türkiye de yaşıyorsak Türkçe konuşacağız.
Ben sokakda çok görüyorum normal konuşurlarken direk ikinci kanala geçiyorlar. Anasını satayım oradaki amaç ne onu düşünürüm hep ben kendi ülkemde kendimi dışlanmış mı hissedeğim ya da onlar böyle konuşunca bir kazanç mı sağlayacaklar. Tamam hadi hiç Türkçe bilmez eyvallah ama bildiği halde konuşmayana da başka gözle bakarım. Bana göre bu ülkede bir tek onlar yok etnik köken olarak eğer toprak istiyorlarsa kan akması lazım , çıksınlar savaşsınlar kanla canla alsınlar tabi bu yemez. Doğu diye biz doğudan vazgeçecek değiliz. Her şeyden önce oralar kanla alındı kanla verilir. Demem o ki anasının en gözü açık evlatları kürtler değil kusura bakmasınlar. Burada laz, çerkes , gürcü, arap daha bir çok etnik köken var. Onlar neden özerklik istemiyorlar. İstemezler çünkü ayrılık çıkarsa eğer bundan herkes pay çıkartacaktır bu kuvvet ve muhtemel... Ülke bütünlüğü için onlara tanınan ayrıcalıklara karşıyım.32 Yorumla- +1 yıl
Almanyada yaşayanlar nie türkçe konuşuyor ozaman Almanlar kalkıp burasi almanya türkçe konuşan defolsun gitsin derse ne tepki verirdin? Ki kurtler asırlardır bu ülkeyi ingiliz rus fransız ws ülkelerinden korurken nasıl olurda kürtçe konusmayacaksin diyorsun? Allah yeryüzünde ki diller benim insanlara verdiğim dillerdir diyor peki hangi hakla Kürtceyi yasakliyorsun?
- +1 yıl
Merak ediyorum kaç tane yabancı ülkeye gittin. Bilip bilmeden konuşuyorsun. Ben ayrılıkçı biri değilim birlikte yaşama taraftarıyım ama böyle bilmeden konuşmana kayıtsız kalamadım. Makedonya belçika isviçre kanada tunus birden fazla dil kullanan ülkelerden sadece birkaçı. Kimse de ötekine demez neden bu dili konuşuyorsun diye. Elbette ortak bir dil olmalı ama her dilde resmi olarak kabul edilmeli
İngiliz, amerikan ve israilliler kürtleri tarihin eski günlerinden beri kışkırtıyorlar, onlardan bir millet yaratmaya çalışıyorlar, onlara azmaları için maddi destek veriyorlar da ondan. Amaç israili kuzeye doğru büyütmek. "Free Philistine" idi, israil oldu. Şimdi de "Free Kurdistan" kurmaya çalışıyorlar. Neden? Önce devlet kurulur, sonra yahudi köyler, sonra ilçeler... Bir de bakarsın bir gün o bölge israile katılmış... Şimdikilerin bir lafı var "hayaldi gerçek oldu". Eee bu ülkeyi ikiye bölmeden, türk ve kürt arasına nifak sokmadan, algı operasyonları ile türklere kürtlerden nefret ettirmeden bunu yapamazlar ki.
Otobüslere molotof atanların bile bu ülkenin gizli servisi olduğu ve suçun kürt/pkklı grulara atıldığı ortaya çıkmadı mı? Ha onlar yapmıyor demiyorum. O PKKlıları komple keseceksin, ayrı konu. Ama onlara yardım edenlerin iktidardakiler olduğu ve ülkeyi bölme işini PKK ile beraber yürüttüklerini anlatmak istiyorum.
"Açılım saçılım" politikaları da bu işin siyasi ayağı.
Amaç o bölgenin petrolünü almak falan diyorlar ama bu görünürdeki.
Esas amaç fırat ve dicleyi yani suyu kontrol altına almak, yani israilin gelecekteki su ihtiyacını gidermek ve o bölgede önce kukla bir kürt develeti kurup israilleştirmek.
Büyük ortadoğu projesi yani BOP dedikleri başka nedir ki?
Eş başkanları da bu ülkenin neresinde görüyorsunuz.
Gereksiz nefreti çıkaranların kim olduğunu ve sebebini sormuşsun.
Açıklığa kavuşturduk.20 YorumlaAnkara kecioren. mhp ve ulkuculugun en buyuk kalesi.
esnafinin yarisi kurt.
bizim millet bu kadar kurt dusmani olsa onlar orda barjnamazdi.
ben bu lafim ile bir pkkliyi oyle susturdum ki soka girdj.
bizimillet kurtlere dusman degil. yalnjz korkutulmus. mesela benm memleketimde kurt pkk yuzunden hep dusmandir. annem bile cahil kalmis. hos ona gore byradan olmayan herkes kurt:) ama gecmis insanlar hep sistem tarafindan korkutuldugu icin boyle.
gelgelelim ayni sehirde koca bjr askret kurt var, kimseye de zararlari yok.
kurtler sanildigi kadar kalabalik degil. sadce bir kurt mevsimlik isci. eh bu adam yazin ankaraya kisin boluya sonbahar burdurda. bu adama millet dusman olsa bir yerde bir bunu asar. oturun bir kurt ameleye sorun sohbet edin. ben cok ettim. dogrular dediklerimk.
bazilarina baksak 20-40 milyon kurt var. e turkler nerde:)
bir de siyasi boyut var. kurtleri temsil ettigini soyleyen bir avukat milletvekil jandarmaya kursun sikiyor. kurtr bilinclenmeli ve boyle kisileri dislamali. jandarmaya aleni kursun sikmak hicbir ulkede hosgorulmez.10 Yorumla
+1 yılYediği tasa sıçan insan içinmi yas tutalım. Tek yoksul kürtler mi? Yağmacı zihniyetinizden vazgeçmediğiniz sürece o silah ve molotofu polis ve askere atmaktan vazgeçmediğiniz sürece nefretimiz daha da artacak.
IŞİD denen örgüt size saldırdı ABD olmasa en güvendiğiniz barzani de şu an yok olmuştu. Size göre ben faşistim dimi? Ulan yıllarca kürt arkadaşlarımla mahalle maçı yaptık l*n şerefsizler. Hiç birine sen kürtsün defol git demedik içinizdeki PKK yandaşları olan o. ç ları bu hale getirdi. Siz bu dinsiz örgüte biat ettikçe daha da nefret edeceğiz emin olun104 Yorumla- +1 yıl
Bunlar sanıyor ki Tüm kürtleri hain olarak görüyoruz. Böyle beyinleri yıkanıyor. Biz PKK yandaşlarına düşmanız. IŞİD YPG ile çatışıyor bence köklerini kazısın. YPG-PKK yok olsun ki anlasınlar terör neymiş. haberlerde gösterdi gönüllü olarak giden pkk yandaşları geri kaçmışlar :D hani saldırsalar ya. Bizim burada polis asker nasılsa ateş edemiyor. IŞİD le savaşsınlar yiyirsa kaç devlet saldırıyor. Adamlara banamısın demiyorlar
- +1 yıl
Süpersin kardeşim
+1 yıleger bin insan kendini geliştirip bilinçli olmayıp enpati kuramıyorsa, okişiye istedigin şeyi yaptırabilirsin tıpkı bir bilgisayara program yükleyip istedigini yapabilmek gibi
işte bizim toplumumuzda öyle, düşünmeden kulaktan dolma laflarla gaza geliyor, ve yönetildigini farkedemiyor bile..
ama bilmezler ki kürdlerde aynı türklerde.
biri gider birini öldürür ib*eligine ve içeri girmemek ve üstünün örtmek için pkk yaptı süsü veriliyor millet ise bilinç altında genelleme yapıyor istemeden
herkeste beyin var ve bedeva dimi? öylesyse neden düşünüpde hareket etmiyor bizim toplumumz :/ gerçekten çok yazık halimiz harab haram türkiye halkı olarak, ve haberimiz yok :(
kötü insanını kürüdü türkü yoktur ırkı yoktur...20 YorumlaYufka yüreklilerle çetin yollar aşılmaz..
Hüslerin Nihal Atsız
galeri8.uludagsozluk.com/.../...rüşleri_558530.jpg114 Yorumla
+1 yılMelezim. Damarlarımda Kürt kanı da akıyo. Bugüne kadar kimse gelip de bana Kürt olduğum için ayrı muamele yapmadı. Damarlarımda Kürt kanı aktığını aynen buraya yazdığım gibi açık açık söylediğim halde kimse bunu kendine dert etmedi veya bana kötü davranmadı. Geçelim bunları. Bikaç cahil adamın ağzına doladığı klasik cümlelere bakarak herkesin Kürt düşmalığı yaptığını düşünmek sadece saçmalıktır. Ek olarak şaşıracağın bişey daha söyleyeyim : Ülkücüyüm.
67 Yorumla- +1 yıl
@UnaL_CaN
Çok basit bir cevap vermişsin. Damarlarımda aynı oranda Yörük kanı ve daha fazla oranda Türk kanı var. Hangi millete mensup olmalıyım sence? Ya da hangisine mensup olursam asimile olmam? Geçiniz bu basit düşünceleri. Türk, Kürt, Yörük, Laz, Çerkez ve diğer bütün milletler kardeştir. Vatan hainleri kalleştir ;) - +1 yıl
Buram buram ırkçılık kokuyorsun. Hangi cümlemden bütün vatanhainlerinin Kürt olduğunu söylediğimi çıkarabildin? Ayrıca hiçbir soruma da cevap vermemişsin. Senin amacın polemik çıkarmak, başka bişey değil. Son cümlenle de bunu ispatlamışsın zaten. Kimse sana askerliğini sormadı. Ama ben senin oyunlarına gelecek kadar aptal değilim. Başka kapıya ;)
- +1 yıl
@hacttpe
Eyvallah kardeşim. - +1 yıl
Ayni sayiliriz bende turk kurt melezim :)
+1 yılGereksiz mi?
1. Öğretmeni dağa kaçırırlar sonra devlet bizi okutmuyor derler.
2. Milletvekilleri doğunun doktoru tokatlar sonra burada hizmet yok derler.
3. Bir çok destek alırlar devletten.
4. İş yerleri açarken gizliden kredi destekleri alırlar faizsiz araştırırsan bulursun herkese yapılmıyor bu.
5. Tc bölücülük yapıyor derler 24 okul yakarlar
6. Hırsızı , gaspçısı , tecavüzcüsü bu lanetli ırkdan türer
7. Köpek gibi hemen toplaşırlar diyarbakırda arazi kavgasında 28 kişi öldü
8. İsrailin, ermenilerin lehine çalışırlar bize gelince akıllılar ama kime hizmet ettiklerini bilmezler
9. Köpek gibi kunlamakdan başka bir işe yaramazlar 15 tane çıkarırlar
10. Kendi ırkına hainlik edenin sonu ölümdür bunu inşallah öğrenecekler bir gün79 Yorumla- +1 yıl
senin gibilerin icin yasiyor pkk
- +1 yıl
Allah izniyle bitecekdir elbet mücadele başladığında inşallah içinde yer almakdan zerre çekinmem zoruna giden pkklı soysuzlar varsa laflarımdan kırşehirde yaşıyorum saat 8 den sonra harman spora gelip tolga kim demeleri yeterli korkumuz yoktur vatan yolunda
- +1 yıl
git diyarbakirda bu soyledikleri soyle bakalim)))
- +1 yıl
Bak aslanım söyleyeceğimiz günleri mumla bekliyorum önce vatanımı yönetenler söylesin sonrası kolay sen kafana takma kocum
- +1 yıl
@blackcat06
merak etme günü geldiğinde göreceksin sokakları.
kurt başlıklı sancaklarla Allahuekber tekbirlerimizle hepinizi tapınağınıza kovalıyacaz. Türkün dur dinlemez kıyamı geldiğinde göreceksiniz.
Bulduğum kürtün kafasını taşla ezmessem namerdim. çoluğunuza çocuğunuza acırsam namerdim.
O kara gün geldiğinde karanlığın sonu biz Türkler için aydınlık olacak.
Bunu göreceksiniz. Biz Peygamberin övgüsünü almış milletiz. Allah bizimle.
Allah Türkü korusun ve yüceltsin cCc - +1 yıl
turco.. kimiz mi ictin sen ))) bu neyin kafasi..15 milyon kurt var. bu ulkede bir basini ezmeye kalk bakalim noluyo.. hayatin boyunca marjinal irkci olarak kalacaksin bu gidisle..
- +1 yıl
elhamdülillah burdayız tüfekteyiz.
He vatanını milletini canından çok sevmekse evet ben ırkçıyım
15 milyonsunuz öylemi hadi 5 de benden olsun 20 milyon olun
nolcak len
çinlileride görüyoruz dünyanın en kalabalık milleti. Biz Kürşad ve 40 çerisiyle çinlileri bozguna uğratan dedelerimizin torunuyuz rakamlamı üstün geldiğini sanıyorsun bre cahil - +1 yıl
Hdpli arkine söyle beni bulsunlar kocum
+1 yılkürtlerle alakalı bir problemim yok Şahsi problemler dışında? Yaşadıkları hayatta ne var bir çoğumuzdan iyi yaşıyorlar bence. Eskilerden beri duyarım şu sözü Kürtler tarafından kullanılır '' bir kilo toz bir otoboz'' diye yanı Bozuk kelimelerden oluşmuş bir cümlenin karşılığı bir kilo toz (esrar kokain vs..) = bir otobüs. Kürtler Amerikanın zencileri gibi tek farkları buada getto değil kürtlerin bir çoğu türkiyede bizimle kanunen eşit haklara sahipler yaptıklarının sonucunda cezalarını çekiyorlar. ve suçluları biz değiliz
30 Yorumla
+1 yılNe anlatıyosun arkadaş sen bu ülkede pkk yı kuranda türk, kck yı destekleyende bdpde de türk vardı hdpdede var dağdada türk var ovadada sokarım artık kimlik muhabbetlerinize bu devlet aleviyle-sünniyide düşman etti türkle-kürdüde hatta bırak biz cerkeskere bile milli mücadele zamanından beri yapmadıkları kalmadı bu devletin onun için kimin düşman kimin dost olduğu artık belli değil şu kimliğinizin ne olduğunun farkına varın artık bu vatan bölünmezliğini savunan kürt içinde ölünür türk içinde cerkes içinde laz içinde bu kadar basit. Son olarakta onlara öyle acıma senin arkanda 600 adet adam yok.
31 Yorumlaben anlatayım. adamın biri varmış parti kurup ülkenin başına geçmiş. hak demiş adalet demiş. adamı haklamışlar. sonra ülkenin başına silah geçmiş. demişki düşünmek ve fikir belirmek yasak itaat edin sesiniz kesin. tabi millet dururmu. herkes kendi sesini duyurmaya çalışmış. ortak sesli olaranlar birleşip ya parti kurmuş ya silah bulmuş ya dağa çıkmış. dağa çıkanlar. şehirdeki kalabalığın oyunu toplayamadığı için azınlık kalmış ve seslerini silahla duyurmaya devam etmişler. Öteki gruplar zaman içinde siyasete girmiş. kendi seslerini başkalarına ezberletmeye çalışmış. bunlardan payını dağdakiler de almış. ama karşılık verdikleri için onların seslerine bölücü sesler demişler dışlamışlar vurmuşlar. dağdakilerde bunlara vurmuş. bunu duyan millet de dağdakine uyacak değilya. başındaki kimse ona uymuş. o da dağdakini vurmuş. durum bu vesselam
00 Yorumla
+1 yılNasıl hepsini aynı kefeye koyarsınız yorumları okudum gerçekten yazıklar olsun... insanlar ırklarını kendileri secemezler... ülkeyi türk kürt alevi arap diye böldüler iç şavaş çıkardılar ruhunuz duymuyor... ister yadırgayın ister hak verin adanada yaşıyorum birçok kürt arkadaşım var ve çok iyiler üstadın dediği gibi bu ülke türk kürt alevi diye bölündü ancak müslümanım diye birleşecek... çanakkale zaferimizi unuttunuz mu el ele vererek kurtardığımız günleri ayrım yapmadan destek çıkarak... atalarımızın kemikleri sızlıyordur... ülkemizin gelişmemesinde baslıca sorunlarından biri kavgayı bırakıp etrafa bakmayı deneyin siyah beyaz ayrımına karşı olanlar mı kürt türk ayrımı yapıyor Allah ıslah etsin.
01 Yorumla
+1 yılKürt değilim ama bazı arkadaşlar işte polise taş atan demiş falan filan gezideki insanlar kürt değildi ama zihniyetleri için polise taşta attılar. benim için kürt türk lazı çerkezi göçmeni diye birşey yoktur herkes kendisiyle bir kişiliktir bu dünya kimseye kalmıyacak bugün o başımızdakilerde birgün göçüp gidicek belki onları arıcaz belkide gittikleri için şükür edicez bilinmez ama herkes birgün bir kişiye Allaha hesap vericek. İnsan oğlu bir şekilde yaşamını sürer herkes kaliteli yaşamak ister ama olmaz kimseye zulm etmenin bir anlamı yok sonuçta kürtlerde burada çok şey çekti memleketlerine yatırım yoktu kendi dillerinde konuşamaz müzik dinleyemezlerdi. Artık özgür ülke oluyoruz yinede bin şükür insanlar güzel yaşıyor açlıktan ölenimiz yok ülkemmizde. ORTA DOĞU İÇİN CENNET VATANIZ.
11 Yorumla- +1 yıl
insanların cahilliği kendinedir. ama öyle toplumu cahil bırakanlar utansın
+1 yılkimsenin kürtlere beslediği özel bir nefret yok ama hiçbir etnik kökeninde kürtler kadar bu ülkeye verdiği zarar yok. her kim ki bu ülkenin bayrağına, bütünlüğüne, toprağına saygısızlık yapar, kendilerine ayrıcalık tanınmasını ister o zaman gerçek ayrımcılığı kendileri yapmış olurlar. hepsinden önemlisi bu ülke evladının yine bu ülke evladına kurşun sıktığı hangi etnik kökenlerde görülmüş. burası türkiye ve biz türküz. buna karşı gelen, bu ülkeyi beğenmeyen, sevmeyen, birlik ve bütünlüğü sabote eden kim varsa ki belli zaten başlığından da görüldüğü üzere kaşılarında bizi bulur. biz kim miyiz; ya sev ya terk et, diyenleriz...
21 Yorumlaneden nefret etikklerini ben soyluyeyim kürtler onlara ittat etmedi kürtler türkçülük yapmadı haksızlıgı kabul etmedi yeri geldi kelesini verdi ama Allah ve peygamberin yolundan ve dogru bildiklerinden ayrılmadı yeri geldi koyleri boşaltıldı yeri geldi kadınlarına tecavuz edildi yeri geldi babalar çocuklarının gozu onunde dayak yedi kendi bolgesinde uretilen elektirik 2 katı fiyatla satıldı kendi bolgesinde cıkarılan petrol batıya aktarıldı dili yasaklandı kürtce konuşan ya cezaevine duştu ya da olduruldu buna razı olmayınca hain ilan edildi asıl hain 1071 yılında mervanilerin destegi ile anadoluya gelip 1082 yılında mervani devetini yıkan turklerdir biz lazlar çerkezler gürcüler gibi onunuzde egilmedik diye bunları yaptınız yapmaya devam ediyorsunuz şunu bilin sizden korkmuyoruz biz kürtler sadece namazda Allaha ruku için egiliriz
52 YorumlaHiç kimseyi düşüncesinden dolayı yargılamam.. Mutlaka bir sebebi vardır.. Bir Kürt olarak açılım sürecinde sadece 'kürtler eziyet gördü biz barışmaya geldik, aman süreç tıkanmasın, aman kimse bozmasın' diye izlenen yol ülkede kürtlere karşı ister istemez bir önce yargı oluşturdu.. bunu inkar edemeyiz.. Ama boş boğaz konuşmamak lazım.. Genelleme yaparak insanları yadırgamamak lazım.. Klavye başında vur kır parçala diyenler askere gidip geldikten sonra devlete küfreden tipler.. Hiç bir şey sebepsiz değil.. Sistemsel şekilde Kürt ayrımcılığının insanların bilinçaltına ince ince işlendiği bir zaman diliminde yaşıyoruz..
Konuşacak çok şey var.. yeter ki seviyesizliğe inmesin..119 Yorumla- +1 yıl
Bir ülkücü ve Türk milliyetçisiyim.
Ülkücü yeminmizde faşizme karşı mücadele edeceğimize söz veriyoruz. Eğerki ülkücü yeminini izlersen
Şunu bilinki Ülke üzerine ülke kurulmaz, bayrak tektir.
Öyle sokaklara sarı kırmızı yeşil bezi alıp, suratını kapatıp sağa sola molofot atmakla sadece ülkeye zarar verir, ülke gelişimini yavaşlatır, devlete ve millete zarar olur.
İşte biz bu yüzden burdayız. Adıyamanda, hakkaride, diyarbakırda bile ülkü ocakları var.
Bizim derdimiz hainlerle, kalpazanlarla. Genelleme yapmıyoruz ama kurunun yanında yaşta yanar.
Kürtçe konusuyorsunuz kimse çıkıp bişi diyormu? radyolarınızda şarkı çalıyorsunuz bişe diyen varmı?
Ülkemi kurmak istiyorsunuz?
İşte orda durun. O olacak şey değil. İşte o zaman Milliyetçilik başlar.
Umarım anlatabilmişimdir Vesselam - +1 yıl
Şimdi bir kere ülke kurmak isteyen kim onu bir anlayalım :) çıkın Doğu Anadolu'da bir sokakları gezin.. insanlara bir sorun Türkiye'den ayrı bir devletinizin olmasını istermisiniz diye.. Sizin yaptığınız milliyetçilik derecesinde Kürt milliyetçiliği yapan insanlar da tanıyorum, ama emin olun hiç bir tanesi ayrı bir devlet istemiyor. Bu insanlar sadece kabul görmek istiyor. Yaşadıkları travmaların ne derece büyük olduğunu acaba tahayyül edebilir misiniz? Hiç bir şeyden habersiz bir Kürt çocuğun orta okul çağında Karadeniz'de en iyi Kürt ölü kürttür denilmesiyle neler hissedeceğini tahayyül edebilir misiniz? Anlattığınız gibi Türk milliyetçiliği yapan arkadaşlarım dostlarım var, ama gözlemlediğim kadarıyla Ülkü ocakları genel olarak okullarda ergenlerin kavgasına taraf olmaktan başka bir şey yapmıyor.
Anlatmak istediğim sistemsel Kürt düşmanlığı 'kürtler devlet kurmak istiyor' yalanıyla başlıyor zaten.. - +1 yıl
@Turco zaman değişti artık tabi ki Kürtçe konuşur, şarkı söyler dilediğimiz gibi yaşarız. Benim dedem sırf Kürtçe kaset sattı diye 11 ay hapis yattı, işkence gördü. Denek ki sizin bu faşist düşüncenizi kırmak için silahlı mücadele verilmesi gerekiyordu. Yine de ben hiç bir şekilde kimsenin ölmesinden yana değilim ama bize bizim ülkemizde soykırım yapılmasaydı silahlı mücadele olmazdı. Kimse evini toprağını sıcak yatağını terk edip keyfi için çatışmaz. Ben gelir senin evine baskın kursam, ailene gözün önünde işkence yapsam, öldürsem ve evini yaksam sen ne yapardın?
- +1 yıl
@UnaL_Can haklı olduğun yerler var tabiki.. Lakin sistem sadece Türk'ü Kürt'e düşman etmedi.. Sistem karışıklıktan faydalanmak için Kürt'ü dağa çıkardı.. Bu toprak hepimizin.. Kürt dediğin millet sadece Doğu Anadolu'da yok.. Türkiye'nin her yerinde var.. Bu vatan bizim, hepimizin.. Kürdüyle Türkü ile.. Sağduyulu olmakta fayda var.
- +1 yıl
fırat doğuyu bana anlatma
ben adıyamanlıyım yani güneydoğu anadolu çocuğuyum bende. doğuya yapılan okullar 1 hafta sonra noluyor?
pkk tarafından baskıyla ya kapatılıyor ya saldırıya uğruyor. ben size diyorumki bizim derdimiz ülkeyi bölmek istiyenlerle.
sen kürdüm diyorsan bende Türküm dediğimde neden ben faşist oluyorum?
ben milliyetçiyim dediğimde neden bana faşist gözüyle bakılıyor?
Suçmu devletini, atanı, milletini, vatanını sevmek.
Ülke kurmak istiyen kim diye soruyorsun
bak ben istanbulun en kötü mahallesinde oturuyorum duymussundur belki gazi mahallesi
bak burada neler oluyor. molotofmu dersin. ülkeyi bölmeye çalısmakmı dersin daha çok saymıcm hepsini.
ayrıca yaptığın ifadeye gülüyorum ülke kurmak isteyen kim diyorsun :)
senin sanırım dünyadan haberin yok kendi dünyanda yaşıyorsun.
kürdistan diye dolanan bir sözde ülke lafını sanırım pek önemsemiyorsun.
geç bunları şimdi - +1 yıl
@UnaL_Can
bana sizin faşist düşünceleriniz gibi bir tabirle hitap edersen aynı sertliği bendende görürsün.
ne faşistliği ulan çakal. silahmıs
ulan senin neyin varda silahlı mücadele diyorsun. uçağınmı var, tanklarınmı var,
neyden bahsediyorsun sen
en fazla alacağınız derme çatma bir keleşdir ağzımı açtırma bana faşist düşünce deyip
sabah sabah günaha sokma beni - +1 yıl
Kürdistan kelimesi ortaya yeni çıkmış bir kelime değil bu kadar abartma bence
Gazi Mahallesi'ni çok iyi bilirim.. Dhkpc demek Kürt demektir diyosan ona da sözüm yok :) Memlekette nerde bir olumsuzluk olsa zaten kılıfı hazır.. Neden kürtlerin çıkarlar uğruna kullanılmaya elverişli olduğunu düşünmüyorsun mesela? Taş Molotof dükkan kapatmak geçen sene Taksim'de de vardı ama kürtleri göremedik.. Her illegal yapıyı Kürt insanıyla özdeşleştirme derim ben hemşerim :) - +1 yıl
@UnaL_Can
yürekmi :)
O bayrak diye taşıdığınz bez parçasına bile sahip olamıyorsunuz al izle bunu o bez parçanız ne halde bak
https://www.youtube.com/watch?v=Ak0wsUrgElY - +1 yıl
@Turco o kadar anti emperyalistsinizki ülke amerikan postallari altinda ezilsin diye iktidara ortak olduğunuz zaman abd den icazet almadan iş yapmaz, iktidar olmadığınız zamansa vatan sevgisi adı altında başta maraş vb bir cok sehir olmak üzere ülkede ne kadar pis iş varsa altindan çikarsiniz. Ki ironin en sağlamınıda kullandığın nickle yapmışsın türk yerine turco oda iyimiş ;)
- +1 yıl
@Brüdermartin
Senin che çakmalı kadir inanır resminden bahsettin sanırım?
80 leri bir araştır istersen. Ülkücülere çamur atmadan önce bir araştır. Muhammedin piçleri yazısını yazan komünist kahpelerine inat o yazıyı duvardan silme uğruna şehit olan abilerimizi bir araştır.
sizin che niz varsa
bizim abdullah çatlımız, sedat peker reisimiz var.
yürüyün gidin memleketimizden.
Sizin slogan attığınız yerde bizim başbuğumuz Fatiha okuyordu. Sizin meshebiniz ne arkadaş siz nerden geldiniz? - +1 yıl
@Turco fotodaki ironiyi anlamayacak kadar sığ bir insansınki doğru diyorsun tarihi iyi araştırmak lazim maraş katliamini organize eden abilerin muhsin yazicioglu gibi o kadar cesur o kadar kahramanlardiki silahi bile olmayan erkekleri gectim hamile kadinlari rumlarin türklere yaptiği gibi savunmasiz bir sekilde katlettiler. Evet doğru diyorsun senin abdullah reisin ancak silahsiz 5 insani katledecek kadar yürekli vede cesurdu öldüğünde ise cebindeki eroinle ne is yaptigi gayet acik olan kahraman ki sedat peker ise kendi yazdigi acik mektubunda zaten devletin pis islerini yaptigini idda eden mafya bozuntusu oldugunu söylemeye gerek yok ki katliami yasayanlari dinler ya da biraz arastirsan muhsin yazicioglu nun vede ekibinin marasta nasil bir katliam yaptigini görür ya da bulabilirsin bulamazsan bana mesajla dön seni yönlendiririm. Ayrica kimi kimin vatanindan kovuyorsun gören duyanda babanizin tapulu mali sanir himaa..
- +1 yıl
@Brüdermartin
Biz savaşta surların önünde namaz kılan ecdadın torunlarıyız.
senin gibiler ise Osmanlı döneminde sesini çıkaramayan şimdi laiklik var diye ülkemiz sert davranmıyor diye, elin avrupasına özenip gö tünü başını oynatanlardan ibaret. bunu kabul edinki tarihte sizi hep gömdük. ne dininizi ne dilinizi kullanabildiniz. mümkün değildi çünkü can tatlıydı.
şimdi demokrasi varya saydır babam saydır.
o Osmanlı sistemi gelse ne b*k yiceksiniz merak ediyorum. Sizin laikliğinize eminim Atatürk bile gülüyor.
Evet seni dedelerimin kanıyla suladğı tapulu malımdan kovuyorum. Çünkü siz o dedelerin torunu değilsiniz. - +1 yıl
@Turco yaw he he * ulan kemalist bile degilim ama asil siz osmaliyiz diye gecinen devşirmeler yatin kalkinda Mustafa Kemale dua edin. Bugun bu ülke varsa iyi ya da kötü M. Kemal sayesinde var ki memleketi senin o devşirme osmanli atalarina biraksaydi bugun bu vatan olmazdi.. senin osmanli atalarinda belli benim bu topraklar icin savasan atalarimda belli fazla söze gerek yok..
- +1 yıl
@Brüdermartin
hayırdır beni Atatürk düşmanımı yapıyorsun?
Sen rahat ol atamızı biliriz. Şunuda kavrayamadım :)
Osmanlı ve Atatürkü ayırıyorsun ya hani, Atatürk selanikte doğmadı, Atatürk Osmanlı çocuğu değildi dimi?
Mustafa Kemal Paşa kim?
Paşaaaa?
Bu ülke çanakkale savaşından sonra isim olarak Türkiye oldu ve Cumhuriyet sistemine geçti. Unutmaki Mustafa kemal atatürk' de dahil orda savaşan bütün askerler Osmanlı devleti için savaştılar. Yorgun ve yılgın Osmanlı Devleti.
Şunu kalın kafan almak istemiyor biliyorum ama gerçekler acıdır. Türkiye Cumhuriyeti, Osmanlının devamıdır. Ayrıca Osmanlının Fet ettiği topraklar üzerinde yaşıyor, Atatürkün liderliğinde kurtulan toprkların üzerinde yaşıyorsun. Bu ne demek?
Her halukarda Osmanlı padişahlarının aldığı topraklar üzerindesin şu an. yok itirazın varsa bana deki şu şehir cumhuriyet döneminde feth edildi. Burası Osmanlıdan bize miras bunu kalın kafana iyice sok. zaten sokmasanda öyle ya da böyle konusa konusa geberiyorsun. - +1 yıl
Yahu şu neti sadece kari kiz kovalamak icin kullanmasan birazda çoğrafya bilsen eski osmalı nın sınırları ile Türkiye topraklarının sinirini zaten bilirdin. Keza Atatürk baktıki senin osmanlı atalarin macar vs karilarini kovalamaktan yorgun düstü 250 grama memleketi satti satacaklar gidisata dur dedi :) ya sende atalarini iyi takip ediyorsun belli, ki Atatürk her ne kadar selanik li olsada oda bir Türkiyeyi türkiye yapanlara en iyi örnek oldu bu vatan 72 milleti bir eden bir ulustur ki birakin artik su türkü kürdü lazi vs herkes en az türkler kadar bu ülkenin sahibi. Birde milliyetciyim diye geciniyorsun baskasina olamiyorsan en azindan kendine karsi dürüst ol ki mhpliler Atatürkü günahlari kadar sevmezler turanciliga ters en azindan benim ülkücü arkadaslarim bunu itiraf edecek kadar dürüstler..
- +1 yıl
@Brüdermartin
Seveni var sevmeyeni var. Herkesi aynı kefeye koyma.
Ayrıca bana coğrafya öğretmeye çalışma. Şu anda üzerinde bulunduğun topraklara malazgirtten 1071 de ilk giriş yapan Alparslandır. Biz anadoluya girerken kardeşlik türküleriyle değil Kurt başlıklı sancaklarımızla girdik. Daha sonra viyanaya kadar gittik ve lalae devrinden sonra olan çöküntüde yine osmanlı dan kalan topraklar yani şu anki anadolu bizim elimizde kaldı. Atalarımız sayesinde, onlar kan döktü bu topraklar için. Gökten uzaylılar gelip almadı bu toprakları
Ayrıca benim karı kız kovaladığımı nerden biliyorsunda konusuyorsun bunu merak ettim doğrusu.
Gizli Üye(30-35)+1 yılsiz senelerdir bu ülkenin öğretmenini vuruyorsunuz.
siz senelerdir size hizmet getiren müteahhidin makinalarını, şantiyelerini yakıyorsunuz.
siz senelerdir bu ülkenin askerini öldürüyorsunuz.
siz senelerdir elektriğe para ödemiyorsunuz.
siz senelerdir yeşil kartla bedavadan tedavi oluyorsunuz.
siz senelerdir mağdur edebiyatı yapıyorsunuz.
siz senelerdir kaçak mazot kullanıyorsunuz.
siz senelerdir uyuşturucu kaçakçılığı yapıyorsunuz.
siz van depreminde size yardım eden binlerce insanın duyguları ile oynayıp "bizi 7,4 bile yıkamadı, tc'nin ne haddine" pankartı açıyorsunuz.
siz senelerdir okulları yakıyorsunuz.
siz istediğiniz gibi güneydoğuda at oynatıyorsunuz.
siz senelerdir bu ülkenin gencecik çocuklarını vuruyorsunuz.
(alıntıdır)62 Yorumla- +1 yıl
ben kürtüm ve yemin ederim ki bir müslümana sen lazsın sen türksün diyip vurdugum laf ettiğim yok. bu durumda kim terörist oluyor. Sen mi ben mi?
Cevap sahibi+1 yıllafım kürtlere değil teroristlere kim üstüne alınırsa artık
Gizli Üye(36-45)+1 yılKimse kürtleri aşşağılamaz bölücülük yapan kürtleri aşşağılar bakıyorumda yorum yapanlara soru soranlara hiç bir şey görmemişsiniz sıkıntılı evreleri yaşamamışsınız bekara karı boşaması kolay ne anlatsak anlatalım idrak edemeyeceksiniz ağabeyiniz kardeşiniz eşiniz kuzenlerini kısacası yakınlarınızdan biri bu pislikler tarafından öldürülseydi o zaman hiç bir şey anlatmaya gerek kalmazdı ya da sana şöyle bir soru sorayım eğer onların durumunda bizler olsaydık bizim onlara kucak açtığımız gibi onlar bize kucak açarmıydı bu sorunun cevabını kendine vermen yeterli bana vermene gerek yok ırkcılığa her halükarda karşıyım ama bölücülük peşindeki şerefsizlere de kapımı açacak kadar namussuz değilim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılHepsi değil ama
malum olanları sevemiyorum birtürlü.. Vatanımı yaşadığım topraklarımda bir devlet kurmak istemeleri ağırıma gidiyor..
Birde biz bişi yapmasak bile o tarz insanlar zaten kendilerini soyutluyorlar bizden. Hep bir önyargı hep bir art niyet..
Buna kızıyorum...64 Yorumla- +1 yıl
O topraklarda onlarinda hakkı yok mu?
- +1 yıl
Hangi topraklardan bahsediyorsun?
- +1 yıl
Sen benim topraklarim demişsin Kürtlerin toprağı değilmi? Bir tek senin toprağın mi?
- +1 yıl
Kürtlerinde toprağı sayılır ama devlet içinde devlet kurulmaz!!!
Kurulmasını isteyenlere toprak verilmez bide...
Aile & Toplum konusunda 458 cevap paylaştı. %80 i hiç te masum değil ama. Gereksiz olsaydı eninde sonunda bunun farkına varırdık. bizim şu anda onlara karşı duyduğumuz bir ön yargı varsa hepsi onların suçu. bu ülke onlara da bize de yeter bunu onlar da biliyor ama gereksiz olan onların bu vatana verdikleri zararlar. hiçte için burkulmasın onlar senden benden iyi yaşıyor. içlerindeki temizler eziliyor onların kötülerinin ayakları altında sadece onlara üzülüyorum.
45 Yorumla- +1 yıl
devletin hic sucu yok yani)) hayal goruyorsun
- +1 yıl
onyargilarin hepsi onlarin sucu demissin. ne anlamak lazim burdan?
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşadıkları hayat derken? Elektirik yok su yok gelişmemiş falan diolr bahaneleri bu. Fabrika kuruyosun PKK Haraç almaya Kalkıyor yol yapıcak oluyosun PKK ateş Açıyor su Elektirik getircek oluyosn PKK yine ateş Açıyor geçenlerde yine bir Elektirik arızasını gidermek için uğraşan görevlilere PKK Tarafından ateş açıldı yaptırmadılar görevlilerden biri ağır yaralı. Yaşadıkları hayatı kendileri bu duruma getiriyolar snrda kendi yarattıkları durumu bahane olarak kullanıp isyan ediyorlar. O yüzden bence en iyi Kürt ölü Kürt değil doğmamış Kürttür.
40 Yorumla
+1 yılNeden biliyon mu.
13 yaşında kızları evlednkrip 15 yaşında doğum yapmaya zorlamalari için.
Kızları adama yerine koyuyorlar
adam akıllı okula bile gondermiyorlar112 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı.
+1 yılNey burkcak burkmasın en iyi şekilde yaşıyorlar merak etme
www.edebiyatdefteri.com/.../146046.jpg
acicaksan bu suçsuz insanlara acıı senin bayragını indirenlere degil.91 Yorumla Temizlik imandan gelir ben temiz bir kurt gormedim hayatimda herkes icin demiyorum ama sokaga baktinda olay cikartan tecavuz eden bicak veya caki tasiyip birine saplayan musluman kardesinin kanini akitan bir topluluk
Tekrar soyluyorum hepsi icin gecerli degil62 Yorumla- +1 yıl
İçki içen uyuşturucu kullanan barlardan çıkmayan partiler veren baba parası yiyip züppelik yapanda çok türk var ama ben gidim türkleri kötülemiyorum. Hakettiğin cevap sktir git sadece.
arkadaslar terorist dediğiniz sadece kürtlerden olustugunu mu sanıyorsunuz allah askına sacmalamayın türkün de kürdün de iyisi kötüsü var ya, ben kürdüm ama cogu türkten daha milliyetciyim milliyetçiyim diyen cogu türkü cebimden cıkartırım yanlış düşüncelerden biraz arının ya
20 YorumlaYazılan yorumları okuyunca bu memleket adam olmayacağına ikna oldum. Ulan ülke olarak öz kaynağın yok üretimin yok, ordun istihbaratın dışa bağımlıyız hal böyleyken birlik olmak gerekirken kalkmış kürt türk davası güdüyoruz. Biri vatanseverim der vatanseverliği kürt düşmanlığı olarak algılar ama askerden kaçmak için kırk takla atar. Diğeri mağdurum der ortalığı yakar. İyi de bu sorun böyle çözülmez ki. Biraz mantıklı olun
17 Yorumla- +1 yıl
Sana bişi diyim mi bu saatten sonra kürtler asla turklerler birlik olmaz Türkiye şansını kaybetti emin ol bu ülkede savaş olduğu an ilk vuracak olan kürtlerdir artık kendinize çok guveniyordunuz ülkeyi biz kurtardık die hele bir savaş çıksın o vakit gorecem ben sizi.
- +1 yıl
:) Birincisi ben kürdüm. İkincisi O vatanseverliği Kürt düşmanlığı olarak algılayanlardan nefret ettiğim kadar belli bir oluşumun işlediği cinayetler yüzünden bütün Türklere savaş açan zihniyetten de nefret ediyorum. Emin ol senin bu temmenilerin gerçekleşmeyecek boş hayallere kapılma o yüzden. 700 yıllık bir birliktelik 30 yıllık yanlış bir ütopya ile bozulmaz
- +1 yıl
Bir binanın yapılması bir sene sürer ama yikilmasi 10 dakika bile almaz :) Kürtler türklere savaş acmadi turk ordusunun içindeki zalim askerlere açtı ve bu barış asla dikiş tutmaz kimse evladını babasının nasıl öldürüldüğünü unutmaz.
- +1 yıl
Kürtler yine turkleri değil onu arkadan hancerleyen ordusunu vuracak :)
- +1 yıl
Valla bir kaç grup hainin 200 bin kürdu oldurecegini sanmıyorum muhtemelen tüm ordudan tutta taa devlet buyuklerine kadar bu işin içindeler bir birimizi kandirmayalim.
Onca şehit kullandiklari kaçak elektrik onu ödeyen biz cahil bir toplum bölücü nankör olmalari tabi adam gibi adam olanlarida var ama onlarda batida ayrica evrim teorisinide cokertebilicek bir şey var insanlar maymundan geliyorsa şimdiki pkklilar neden hala maymun
30 Yorumla-ateisti
- kürt'ü
- bacaklarını paylaşan kızı
- yıllar sonraki fotoğrafını koyan erkek
-regl olan kızı
-tahrik olan erkeği
-en yakışıklı ve en güzeli seçen site üyesini
- ' allah mı tanrı mı' diye soran kızı
seviyoruz bak , gerçekten seviyoruz , yemin ediyorum seviyoruz.30 Yorumlabugünlerin tohumları 20-30 sene evvelden atılmış devlet eliyle hemde oralara hizmet gitmemiş yıllarca pkk denilen illetide içimizde ki hainler oluşturdu evet yakın tarihe kadar devlet oralara hizmet, eğitim vs götürmüyordu halk cahildi genel olarak fakat şimdi öyle mi oralara yapılan yatırımın haddi hesabı yok okullar, yollar, hastaneler, fabrikalar vs. fakat şimdi de bunları yok sayıyorlar ve acıtasyona vuruyorlar meseleyi eziliyoruz falan fişman hayır kardeşim kimse kimseyi ezmiyor en azından son 15 yıldır bu böyle kürtler işlerine geleni yapıyorlar uydurmuşlar bir eziliyoruz yok sayılıyoruz işlerine gelince nasılda biliyorlar ne yapacaklarını zaten nedense memlekette sadece kürtler eziliyor başka ırk yok sanki şu an ezilen varsa bu ülkede o da türklerdir şu kabineyi bir araştırın bakalım kaçı türk kaçı kürt!!!
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 740 cevap paylaştı. Nesi varmış hallerinde hepsi beleşe ekmek elden su gölden yaşıyor üstüne üstlük bir de yaşadığı ülkeyi beğenmeme hatta bölme cesaretini gösterebiliyolar
115 Yorumla- +1 yıl
Pardon? Beleşe meleşe yaşayan kimmiş?
- +1 yıl
@RenkliFotokopi her yere zıplama abicim görünen köy klavuz istemez elektrik su faturası ödemeyin vergi vermeyin sonrada kürt açılımı istiyoruz ha s. tirin ordan Kürdistanı kuracaklarmış he anam he kurunda 2 gün sonra binsinler tepenize
- +1 yıl
Yaw ne kalıpsal cümlelerle dolusun.. Babam memur bu 1. Kaçak elektrik kullanmayız bu 2. Devlete olan vergilerde ödeniyor buda 3.
İftira at ve sessiz kalayım öyle mi? l*n hadi git işine. - +1 yıl
Kalıplaşmış kelime mi :D ya hadi kardeşim bak işine biz neyin ne olduğunu biliyoruz doğudakilerin %90ı kaçak elektrik kullanırken bana kullanmıyoruz deme
- +1 yıl
yaw he he
Kürtlere karsi besledigimiz nefret yok. Bizim pkk yi destekleyen bu ülkenin hastanesini postanesini kullanip ülkeye ihanet edenleri sevmiyoruz nefret ediyoruz. Benim askerime babam silaj sıksa ondanda nefret ederim açık ve net. Istiklal marsinda esas duruşda duran herkez benim kardeşimdir..
612 Yorumla- +1 yıl
Ya o asker babanı gözünün önünde diri diri benzin ile yakmış olsaydı kime sikardin?
- +1 yıl
Ee bunu yapan bir asker değil bin asker değil herkes siksa nolur savaş çıkar değilmi ki sende dedin ben olsam o askere sikardim die ee kurtler sıkınca nie haksız oluyor onu anlamadım?
- +1 yıl
Yaw tamamda kurtler yıllarca bu ülke için savaştı Osmanlı döneminden tutta ta Çanakkale'ye kadar o vakit isyan etmedide bugün nie etti? Yani kim hobi olsun die dur elime silah alıp asker avına çıkayım derki sonuçta oda ölebilir ve 35 yıl boyunca bu dava nie hala devam etsin basit bir sebep olmuş olsa değil mi?
- +1 yıl
Yaw geç şimdi istiklal Marşını sen benim soruma cevap var öyle kaçmakla olmaz fikirden bile korkuyorsunuz büyüzden kürt yazarlardan tutta avukatlara gazetecilere kadar hapishanelere tikadilar korkma tarihinle yüzleş:)
- +1 yıl
Sen kaç tane Dağdaki insanla görüştün konuştun veya arastirdinda bu sonuca vardın? Kimse vatanini satmaz Ahmet Kaya kürtçe şarkı yapacam dediği an çatal ile bıçak ile ülkeden kodunuz... yıllarca İngilizler ile savaşan kurtlere bugünün Kürtceyi yasaklayip ingilizceyi zorunlu eğitim olarak koymussunuz ayıp ayıp utan asıl hain sizsiniz kardes dediginiz bir halkı arkadan bicakladiniz.
- +1 yıl
Ee konuşmadan araştırmadan nerden biliyorsun babalarinin belli olmadığını hadi bende sana diyorum ispatla bakalım dna testi istiyorum olurmu böyle :) Hayır şimdi ahmet kaya neden ülkeden kovuldu? Kürtçe şarkı yapacaktı diye yani kürtçe yasakti ee insan kardes dediği yıllarca omuz omuza savastigi bir halkın dilini zorbalikla yasaklar mi? Allah yeryüzünde ki diller benim insanlara verdiğim dillerdir diyor peki hangi hakla Ķürtçe yasaklandı? Onlara Ermeni yahudi diyorsunuz ee hani sizin muslumanliginiz nerde kaldı?
+1 yılben kesinlikle ayrıma karşıyım. hepimiz insanız.
batılının da doğulununda kötüsü var.
bu durum beni de cidden üzüyor.
Kürt, laz, çerkez, alevi hiç farketmez. hepimiz insanız.
hepimiz eşit bireyleriz. Kürt diyince akla direk pkk geliyor. her kürt pkklı değildir.
yanlış bir zihniyet bu.32 Yorumla- +1 yıl
alevi laz cerkez turk. bunlar ama ulkeyi bolucez lazistani kurucaz diyolarmi?
+1 yılBen en iyi kürt kardeşimizin vefat etmiş kürt kardeşimiz olduğu kanaatindeyim.
164 Yorumla- +1 yıl
Bence ırkçılık yapmamalısın. Irkçılık bir insanlık suçudur ve suçu da kürtler işler.
Gizli Üye(30-35)+1 yılKimse kimseyi sebepsiz dislamaz. Turk vatanini turkiyeyi kurtlerin yonetmesini hatta kurdistan kurmayi dusunuyolar. Devletini ulkeni elinden almak istiyolar. Bunlar yabanci bir ulke ya da millet degil. Topragini paylastigin insanlar. Hainlik yapiyolar.
40 Yorumla
+1 yılKürtler silahtan medet uman bir toplum değildir silaha mecbur bırakılan bir halktır. Kürtler'e ayi diyen killi diyenler kurtler doğaldır olduğu gibi görünür göründüğü gibi olur sizin gibi estetiklerle bilmem makyajlar ile kendini hormonlamaz oyüzden anormal olan onlar değil sizsiniz.
20 Yorumlaülkenin en güzel yerlerine göçüp oralarda kendilerince ırkçılık yapmaları
kimse onlara bişey demese bile her tartışma ortamında bak biz kürdüz haaaa demeleri
birinin onlara amerikanın kendilerini maşa niyetine kullandığını anlatmaması
biz pkk ya karşıyız diyerek gidip pkknın partisine oy vermeleri41 Yorumla- +1 yıl
irkcilar ici yasiyor pkk
+1 yılGereksiz mi? Gercekten gereksiz oldugunu mu dusunuyorsun? Senin yasadigin ulkeyi bolmek istiyorlar. Hergun bir yeni sehit haberi var. Tamam her kurt icin ayni sey soylenemez ama su serefsizler varya hani pkk ya yandaslik eden it suruleri onlar = isid. Hepsini teker teker diri halde yakicaksin. Butun iskenceleri ediceksiniz onlara.
00 Yorumla
+1 yılkurtlere aslında hıc kımse nefret duymuyor. bu konu derınlerde gızlı. pkk gurubuna cogunluk kurt vatandaslar dahıl oldugu ıcın. kurtlere karsı bı on yargı mevcut. fakat bazıları idamı bıle hak edıyoru. askerdeyden gazınoda tw izlerken pkk lı bı ınsan olduruluyor ve yanımdakı asker arkadasım demeye dılım var mı yor ama neyse. adam ulan şehit vermişiz bee dıyor kısık sesle ve kahroluyor. sen olsan nasıl dusunurdun?
32 Yorumla- +1 yıl
artk dovemiyosn askerde. dovdugun an onb ya da cvs. sa uste fiili taruzdan askeri mahkemeye veriyorlar..
+1 yılyaw bu irkcilar yok mu))) dunyanin en aptal insanlari. kurtleri asimile eteyi savunurlar , Cin in turkistanlilar uzerindeki asimilasyonu gorunce neden ziplarlar))) ve cinlilere o. c derler)) turkler ayni seyi yapinca o. c olmuyorda cinlilr yapinca mi oluyo)) bari susun da insanlar acziyetinizin farkina varmasinlar
20 YorumlaKimse gereksiz yere nefret beslemez!
sebepleri vardır ki dindiremiyorsun.
Bizim karşı olduklarımız haklı sebeplerden, nedenlerden ötürü pkk'lı olup pkk'yı destekleyen kürtlerdir.
Ya sorarım dün'le bugünü ne haddine bir tutarsın
Şehitlerimizin ruhu Şad olsun mekanları cennet olsun. Bu vatanı bölemeyeceksiniz!
onlarca çocuk öksüz sayelerinde!! analar oğullarının, yitirdikleri eşlerinin arkasından ağıt ağlıyorlar!22 Yorumla- +1 yıl
Herseyin bir sebebi varsa demekki kurtlerin pkk yi desteklemesin dede bir sebep vardı değilmi? Veya pkk dağlarda isyan etmesinin de bir sebebi vardır nedir bu biliyormusun?
+1 yılKürtleri Yahudilere benzetirim. Geçmişi gündeme getirip halen acıtasyon yapıyorlar. Şimdi kendi yaptıklarını görmüyorlar, ne yaparsan yap beğenmiyorlar, nankörler. İstisnalar çıkıyor arada ama istisnalar kaideyi bozmaz.
92 Yorumla- +1 yıl
tövbe ya nasıl bir milletiz la biz laz la daşşak geçer kürtü dışlarız türkle laf yapar göçmeni ayırırız. ne bu ahmaklık?
- +1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=rE8znw11Roc aynen kardeşim aynı bu adamın anlattığı gibi. kürtler de aynısıdır.
+1 yılKürtleri iyi tanimadiklarindan, kulaktan dolma palavralarla içleri nefret doldugundan olsa gerek. Kürtlerle mubabbeti olan kimse çıkıpta kürtler kötüdür vs lafi kullanmiyor. En ufak bir bilgi edinme yok ama kürtleri yerden yere vurmak onlara bir görev sanki. bir kaç kendini bilmez bize laf attı diye kötü olmayiz. Biz bize yeteriz gerisi sevmek zorunda değil..
25 Yorumla- +1 yıl
Görünen köy bundan ibaret:) Tskler @Kalemsur
- +1 yıl
doğru söylüyorsun +1 benden :)) seviyorum gerçekten de arkadaslarımın yarısı kürt cok iyiler hepsi aynı değil.
+1 yılKürtlere karşı nefret falan besleyenler yoktur, herkesin kürt arkadaşı, sırdaşı- komşusu, alışveriş yaptığı birileri vardır. o nefretin sebebi bazı kürt vekillerin nefret söylemleri ayrıştırıcı hareketleri bazı grupların polise askere taş atmaları, gibi sebeplerdir, bunlara nefret duymaları.. yani bir avuç insan olmadıklar koca bir insanları insanlığı lekeliyorlar..
20 YorumlaHerkes kendi hayatını seçer. zamanında hastane yaptılar, molotofla yaktılar. okul yapıldı yıktılar. yol yapıldı mayın döşediler. yaşadıkları bu hayatı kendileri seçtiler. şu an ne elektrik ne su hiçbir fatura ödemiyorlar. aç bak faturalarından birine, kaçak kullanım adı altında onların borcunu ödüyorsun. sen acımaya devam et,,
41 Yorumlanefret ediyorum sana mı hesap vericem madem düşünce özgürlüğü var evet nefret ediyorum çünkü onlar bunu hakediyo etrafımda onlarca yüzlerce kürt var bir tanesi mi iyi olmaz l*n en iyi dediğimde bile bir şerefsizlik, pislik çıkıyo şimdi sen bana ön yargılı falan diyceksindir bende sana kürtleri senden çok daha iyi tanıdığıma eminim diyorum çünkü hiç bir konuda seviyim ya da sevmiyim görmek istediğimi değil gerçek olanı görürüm vede görmek isterim
20 YorumlaPkk ayri bir mesele. pkk'ya bulasmayip devlete nefret beslemis kürtlerin cok hakli gerekceleri var kanimca. Ululastirilmaya calisilan turk ve ataturk + irkciliga varan soylemler ve bunlara paralel eylemler. Bir donem kurt ve dindarlar ciddi zulum gordu bu ulkede. Kurt asilli dindar insanlari anlatmaya gerek bile yok.
23 Yorumla- +1 yıl
Belki zulüm gordukleri için dağlarda isyan ettiler. Senin baban gözünün önünde benzin ile diri diri yakilsaydi sen napardin mesela?
- +1 yıl
Ozaman pkk davasında halkı.
+1 yılBen Kürdüm ve Kürtlere benzemiyorum. Birine ilk Kürt oldugumu soylemeden arkadaslık yaptıgımda sonradan etnik kimligimi ogrendiginde sorun etmiyor fakat ilk Kürt oldugumu ogrendıgı zaman arkadaslık surecine bile giremeyebiliyoruz. Tabi hiç bunu onemsemeyenler de var. Orda burada Kürtlere sayıp en yakın arkadası hatta esi Kürt olan bile var. Cok degisigiz.
10 Yorumla
+1 yılBiji Biratiya Xelk Kurmancu Türk.
yanlış yazmışsam affola... Kürt deyince ikinci sınıf insan muamelesi yapanlar hepinizin aklı yoktur buradan söylüyorum... unutmayınız ki her şerefsizin içinde iyi, her iyinin içinde de bir şerefsiz illaki vardır...
kalın kafanızın almadığı nokta şurası, aslında Kürt'lere değil, pkk'lılara karşısınız...20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSinifimizin yarisindan cogu kurttu ve o kurtler arasinda "insan" olanina rastlamadim belki de insan olanlari da vardir. Hatta evlerinde turkce konusmak bile yasak sadece kurtce konusmalari lazimmis. Bu ailede yetisen bir kisiden nasil normal bir birey olmasini bekleyebilirsin ki...
41 Yorumla
+1 yılGereksiz mi? l*n insanlarımızı öldürüyorlar gereksizmiş sevmiyorum arkadaşım %25 30 u adam gibi adam gerisi ya pkklı ya da esek diken tek kaşlı insanlar
60 Yorumla
+1 yılKürt milletine karşı bir nefret değil pkklı köpeklere karşı bir nefret genelde kürt oldukları için, okulları yakan bir milletten veya topluluktan nefret etmiyorsan sende onlardansın yazık aynı şeyleri yapan türklerde var hepsi aynı kefede o türklerinde pkk leşlerinden farkı yok.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Nefret, nefreti körükleyecektir muhakkak. Aptal bir halkın sürü zihniyetinden başka bişey değil bu. Birileri tepeden buna sebep oluyor aslında. perde arkasındaki toplum mühendisleri. Bizim g. zekalılar da hemen sürüye dahil oluyorlar.
20 Yorumla
+1 yılBende lazım kürtlerle uzaktan yakından ilgim yok ama onlara yapılan muameleden hiç haz almıyorum pkk ve kürt aynı şey değildir ve geçmislerine bakınca uğradıkları zulmler hoçde az değil
70 Yorumla
+1 yılPKK ve Kürt toplumunu aynı kefeye koymak saçmalık olur. Kürtleri sevmemek ciddi bir garipliktir bence. 7 sene Doğuda görev Yaptım ve halen TSK da görev yapıyorum. bu soruları sorarak ayaklandırmayın bence milleti. Ilahi içimizde ciddi anlamda salak Türk ya da diğer toplumlardan insanlar var. Bu durumda hepimizi yargılamıyorsak Kürtler diye yaklaşmakta büyük bir hata olur
00 Yorumla
+1 yılher kürt bir insandır her insanın kötüsü ve iyisi vardır. kötü kürtler dağda askerlerimizi öldürürken iyi kürtler vatanına toprağına sahip çıkıyor. kürt olmayıp şu vatana ihanet eden kanı bozuk insanların verdiği zarar inananın terörle kıyaslanamaz bile. neticesinde herkes aynı kefeye konulmamalıdır
avrupalıların türkler'e yaptığı gibi yolda bir çarşaflı görseler , gidip ülkelerine türkiye molla rejimiyle yönetiliyor sloganından uzaklaşmak gerek.26 Yorumla- +1 yıl
Gel gelelim cahil insanlara bunu anlatalım ama cahil işte neyi anlatıcan😄
- +1 yıl
Sen şimdi cümlene kürtler insandır diye başlıyorsun. Niye etrafındakilerin bundan süphesi mi var. Hayır süphesi olan sensin. Pialiğe batmışsınız. Türkiyeye faydası olacak hiçbir makamda göremedim sizi hep zarar hep ziyan. Kokuyorsunuz be kardeşim leş gibi kokuyorsunuz. Kokunuz binlerce kilometre öteden sağlığımıntehdit ediyor. Gittikçe daha fazla kokuyorsunuz
- +1 yıl
O kadar cahilce konuşuyorsun ki anlatamam sadece argo. sadece az gelişmiş beyinlere sahip, boşuna oksijen tüketen yaşam formlarının alabildiği koku.
bana kalırsa o aldığınkoku da kendi ayaklarından geliyor ama farkında değilsin ibiş.
insanları rengiyle, diliyle, diniyle hatta sikiyle yaftalayını bile gördüm ama bu kadarını ne gördüm, ne duydum, ne de kokladım. insanlık ölmemiş, anasını si,,,,,, mişlerr afedersiniz. - +1 yıl
Hey beyınsız @akguness
- +1 yıl
Tamam
Kimse kusura bakmasin kurtlerle bir sorunumda yoktur ama bizlerden daha iyi yasiyorlar. gecmiste zulum gormus olabilirler kotu yasamis olabilirler ama eskiye mazi derler. şu an bizden kat kat iyiler.
33 Yorumla- +1 yıl
Acıları konuşarak hissedemezsin..
Senin gözlerin önünde baban bu ülkenin askeri tarafından tartaklandı mı sadece kürtçe şarkı dinlediği için? Yasak ulan dinlemeyeceksin denilerek yaka paça askeri araca konulup götürüldü mü?
Ya da senin baban ölüm döşeğinde hastane hastane gezdirilirken bir toros arabanın arka koltuğunda, baban için bu vatan hainlerine mi bakacaktık dendi mi? Hastane avlusunda babanın senden kopuşunu izledin mi 18 yaşında gencecik delikanlıyken?
Bunları aynen senin dediğin gibi bir tartışma esnasında can ciğer arkadaşımdan duydum.. 6 senedir dostuz, ailesini her şeyini bilirim.. 7 erkek kardeşler.. hepsiyle arkadaşız - +1 yıl
Bu anlatılanları ayrı ayrı hepsinden dinledim.. Her seferinde ağlamamak için kendimi çok zor tuttum.. Bende bir Kürt çocuğuyum.. Ama bizim oralara ne pkk dediğin uğradı ne de asker zulmü.. Biz hiç bilmedik öyle şeyleri.. Din alimleri kimliğiyle bizim oralar bu konulardan uzak kaldı.. Bunlar uydurma hikayeler gibi gelirdi bana eskiden.. Gerçekten yaşamadan bilemezsin.. Ve bunları yaşayan insanlara 'mazi eskide kaldı, önümüze bakalım' demek bir çıkış yolu değil
- Devamını Gör (118)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar