Ailem ile ne yapacağımı bilemiyorum siz ne yapardınız?

21 yaşındayım ve muhafazakar bir aileye sahibim küçüklüğümden beri aile yapısına uymayan bir kişiliğim vardı daha sorgulayıcı daha rahat giyime sahip meslek açısından bile bizim aileye uymayan meslek seçimlerinde bulundum, maalesef çok tutucu her hareketimi ve kararımı kendi istekleri doğrultusunda verdirtiyorlar bu nedenle 21 yaşıma kadar onların istediği insan oldum ama artık dayanılmaz ve bu durumu katlanılmayacak şekilde buluyorum giyinişim konuştuğum insanlar her şey ama her şeyden rahatsız oluyorlar ve ben çok mülayim uyumlu bir insanımdır kimseyi kırıp dökmemek adına ama artık iyi niyetimin suistimal edildiğini farkındayım, hayatımda 1 yıldır beraber olduğum birisi var onunla evlenmek istiyorum çünkü bana her konuda sınır koymuyor görüşlerim ve giyiniş tarzımdan rahatsız olmuyor ve elimde olmadan kaçış yolunun bu olduğunu düşünüyorum, sizce seneye Nisan ve evlilik yapılsa 22 23 yaşında çok mu erken davranmış olurum , bu yaşadığım aile evinde içimin çürüdüğünü hissediyorum ama özgür olabileceğim ve sevdiğim kişi ile olabileceğim bir ortamı seçmek istemem hata mı?
Ailem ile ne yapacağımı bilemiyorum siz ne yapardınız?
Cevapla